|
|||
|
|||
Gisteren rond 19:00 op de zutphensestraatweg in Apeldoorn een lage kever met gele koplampen gespot
En vanmorgen rond half zeven een vento met taxi? Bordje in Ede thv BP tankstation |
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond half 3 in Hertzogenrath bij de mediamarkt voor, een mk3 gti, apparte kleur groen op zwarte wielen en een blauwe mk3 vr6 met een zwaar geluidje.
|
||||
|
||||
Vanmorgen op de N14 bij Leidschendam kwam er een blauwe Jetta Mk.I op Porsche C2's en blauwe platen me met een beste gang voorbij
|
||||
|
||||
Crappy phone-pic alert!
Golden Arches N65 Ulvenhout/Oisterwijk
Last edited by Oudelut : 29-01-2014 at 21:29. |
|
||||
|
||||
A 28 tussen Meppel en Zwolle vanmiddag rond half 4: Lage brede lichtblauw/grijze golf 1, met een heerlijke jaren 80 look, direct achter een Mercedes met autoambulance waarop een mooie Golf 2 in aubergine? stond, alles meegespoten, op stalen velgen, leek een nette auto.
Tussen Ommen en Zwolle: vanmiddag rond 4 uur: een zwarte Audi Rs4 eerste model, op engelse private plates beginnend met: RS4 xxxx 8) , bijna direct daarachter een dikke A4/A6 (?)van een recent model, kon het niet zo snel zien. 5 minuten later een Golf 1 bruin/grijs laag en op winterwielen reed net Ommen uit. Last edited by variejantje : 30-01-2014 at 18:41. |
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag ook gespot op de Boschdijk in Eindhoven richting A2/rondweg. Reed een eindje weg, maar kon niet missen, haha, wat een geweldige bak. |
|
||||
|
||||
Ja, indd. Wat me vooral ook opviel: geen kentekenplaat aan de voorkant...
|
||||
|
||||
Van voorkant heb ik niet mogen meegenieten helaas...
|
|
||||
|
||||
Die Jetta is van Stijn; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116950
|
||||
|
||||
Grappig, daar heb ik ooit nog eens onderdelen gehaald of gebracht...
|
||||
|
||||
En dat is TIENDUIZEND! 10.000 reacties, 500 pagina's, wauw...
Gefeliciteerd, dames en heren, met wat officieel de langste thread is die ik ooit op enig forum gezien heb. En meteen ook het meest zinloze topic, maar dat is slechts mijn mening... |
|
||||
|
||||
lage donkere golf 2, volgens mij zelfs een edition, met bert oid aan zijn voorbumper hangen. stond op rijksweg gulpen.
|
|||
|
|||
Maar je leest hem wel Erik Baas
|
||||
|
||||
Net echt een ontzettend dikke ibiza, ik meen een 6k2
Lichte kleur, blauwgrijs, superlaag, gele mistlichten aan, witte velgen eronder! Je ging naar de mediamarkt in apeldoorn, sterkte met de rij haha Last edited by Petpat : 31-01-2014 at 19:48. |
|
||||
|
||||
A50 rijdend richting afslag Nijmegen (a73) 2x een T1 op een trailer, de achterste, een wit rode, geheel ingepakt in folie. Nieuwe projecten of show??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik 2 dagen geleden volgens mij ook gezien, op het kruispunt in kerkade. Bij het Roda Jc stadion. |
|
|||
|
|||
Quote:
deze auto komt van mechelen. Word stukje bij beetje weer opgeknapt tot originele staat |