![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn ergernis van de laatste tijd,mensen die je verkooptopics/pm-inbox vol spammen met vragen,die je vervolgens netjes beantwoord en waar je uiteindelijk nooit weer antwoord op krijgt.
|
||||
|
||||
![]() herkenbaar indd
ik had vandaag even een ergenisje ook.. lekker bezig achter de straalkast werkschoentjes aangetrokken sochtends en toch last hebben van stal voeten echt niet te filmen tover je rond de middag je auto te voorschijn voor een boterham zie je je schoenen nog staan met steunzolen.. duidelijk een klein momentje van nog niet helemaal wakker
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2x ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is niet van de laatste tijd, maar al zolang ik aktief ben op diverse forums. Het wordt pas een ergernis als ik thuis blijf en ze komen niet opdagen om het spul te halen zonder enig bericht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Same here, dan heb ik een 'graag of anders glad niet momentje', dus geen plaatjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij heeft het zo zijn hoogte en diepte punten.soms heb je het bijna nooit,en is ieder schot raak om zo maar te zeggen,en soms blijven ze pmen om foto's etc en als puntje bij paaltje komt is het over.zou het aan het weer liggen? ![]() Quote:
daarom spreek ik altijd ergens af waar ik op dat moment zeker ben,zonder mijn schema te verklooien.want je weet idd maar nooit.
|
|||
|
|||
![]() De prijs van sleutelruimte/garage in mijn regio ....
|
||||
|
||||
![]() oja,nog iets.......breedset.wtf is het en waar komt het weg?en zijn originele wielen dan een smalset,of geld dat alleen voor lichtmetaal tot 6,5'' ?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eens met Pul! net zoals "cupwielen"van vroeger wat ook te pas en te onpas gebruikt werd, al was het toen meestal nog een velg met een enigzins diepe rand
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was er hier maar sleutelruimte, zelfs dure sleutelruimte is hier lastig. garageboxen zonder stroom zijn er in overvloed maar das alles |
|
||||
|
||||
![]() Automobilisten die keren op een weg tussen 2 rotondes....dan heb je weinig verstand van autorijden...
|
|||
|
|||
![]() dat mensen in het topic titel zetten, voorbeeld:
mk5 op rs'en klik ik, en zie ik dat het replica's zijn, heb niets tegen replica hoor, maar dan moet je wel effe je titel anders omschrijven. of mensen die als je er met praat niet ander uitkomt van "mijn lemans" of "mijn rs'en" terwijl het replica is, proberen stoefen en opvallen met iets wat het niet is heb ik een hekel aan. eenvoud siert |
|
|||
|
|||
![]() handel ipv hobby
|
|
||||
|
||||
![]() boze mensen aan de kassa daar erger ik mij aan alles 10x uitleggen en dan nog niet begrijpen
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() dat mijn hok vol ligt met onderdelen,maar niemand ze wil kopen.....bah
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moet ook van alle kleine shit een los verkooptopic maken, blijkbaar werkt dat ... uitlaatrubbers € 3,- ..... pedalenset € 5,- .... ![]() Over ergernis gesproken ![]()
|
||||
|
||||
![]() het toeneemende aantal add's met breedsets..
en het feit dat ze me een verkeerde slang hebben verkocht voor m'n remvloeistof toevoer leiding van m'n hydrolische koppeling is na een paar weken aan het zweten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hydraulische koppeling.. No offence ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eens, zelfde ervaring hier met een newbee forumlid, 3600 vragen over alles wat al in de add stond en vervolgens niet op komen dagen....terwijl ie voor een duppie op de eerste rang kon zitten ![]()
|