|
||||
|
||||
Mag nu wel beginnen met poetsen denk ik
|
|||
|
|||
Quote:
nope Quote:
ook dat niet ... |
|
||||
|
||||
...ik kom waarschijnlijk met de Pasat 35i; de Corrado is hopelijk een koper voor...
, maar mss komt die ook wel ff mee!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
wax in , wax out !!!! bijna de 7e
|
||||
|
||||
Zo op de foto ziet-ie er best oké uit, Mario! [Ik zie 'm 7 juli wel in het echt!]
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Iemand 2 goede, gelijke koplampen in de bingo?
Heb ze maar een uurtje nodig
|
||||
|
||||
Zijn dat nou helder smoke achterlichten?
|
||||
|
||||
DE OPKOMST, MORGEN, zaterdag 7 juli 12:00 uur in SPAARNWOUDE:
(...naar aanleiding van het laatste lijstje uit post #28...) -vw jarno gt komt niet, andere plannen en F and I verkocht -gti edition one -mverh85 komt waarschijnlijk niet door andere plannen... -Madison (met vriend...?!) -Vento Vice, -samen met mijn neef: dus met Passat en Corrado! -Dr.Golf Dussss... ik hoop dat er via het 'andere forum' ook nog wat animo is; weet je daar nog iets van, Mario? ...anders wordt het een vrij rustige mini-meet, zullen we maar zeggen Zijn er tòch nog andere mensen die wèl (nog willen) komen, geef dan ook nog ff snel een berichtje hier! TOT MORGEN !!!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 06-07-2012 at 14:08. |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij samen met jeffrey en djereld en er komt als het goed is nog een paar man van het vwforum
|
||||
|
||||
-gti edition one
-Madison (met vriend...?!) -Vento Vice [Passat 35i] -Antran [Corrado 16V] -Dr.Golf -Martijn -Jeffrey -Djerreld -VWForum I -VWForum II -VWForum III
|
||||
|
||||
Kijk , dat ziet er goed uit mensen
opkomst loopt lekker op, weersverwachting is erg goed. dus word een leuke gezellige zonnige meet. tot morgen!!!
|
||||
|
||||
Klein maar fijn, ik vond het weer gezellig.
Nog foto's gemaakt?
|
||||
|
||||
Ja zeker,
klein maar fijn leuk groepje Foto,s volgen nog, moest werken dezelfde nacht Ben wel rood geblakerd van 12 tot 4 in de zon
|
||||
|
||||
hier een paar foto,s , heb er nog wel wat. uiteindelijke opkomst 15 auto waaronder zelfs een 73er chevy camaro (goed jaar trouwens 73 )
|
||||
|
||||
Het was kort maar krachtig voor mij...wel leuk weer bekenden te hebben gezien/gesproken
|
|||
|
|||
Quote:
Daar sluit ik me bij aan |
|
||||
|
||||
hey
het was wel een gezellig meeting maar beetje winning fire and ice stuk of 2 anderen maar kan het volgen keer meer zentraler of keer weer in almere was wel te ver weg gr hilbert |
|
||||
|
||||
...de 'fire and ice' sterft uit, Hilbert. Daar doe je niks aan, helaas...; daarom waren andere auto's ook welkom! Wees zuinig op de jouwe
Twee jaar geleden had ik deze(-lfde!) locatie bedacht; een mooie (uiteraard) bij mezelf in de buurt... Duzzz: als JIJ 'm volgend jaar 'organiseert', (= niks meer dan locatie en datum bepalen en vervolgens een topic aanmaken...) dan bepaal je dus zèlf de locatie; en dat is natuurlijk bij jou in de buurt.... succes!
|
||||
|
||||
de locatie was wel mooi
het is 220 km heen dan gaa je er niet zo gauw weer heen het was maar een idee |