|
||||
|
||||
alle verrotte onderdelen zijner opnieuw ingelast
|
|
||||
|
||||
Alle auto's bij DGB moeten APK (RDW) gekeurd zijn voordat ze uberhaupt mee zouden mogen doen. Dat was die bus niet, dus heeft Kieft&Klok aangeboden het laswerk/motor/remmen/etc. te doen. Ik ga d'r vanuit dat ze alle slechte plekken professioneel dichtgelast hebben en niet zomaar dichtgesmeerd...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het eindresultaat is strak! Klinkt niet zo afgezwakt (mijn mening) En wel leuk al die voorspellingen van iedereen te lezen.... 1st kijken dan pas geloven! smaken verschillen en daar valt niet over te twisten, Striping mooi of niet, het is wel de style van de jongen met de pet! Toch leuk om zo je bus terug te krijgen. En dat rijbewijs verhaal, vind ik overdone!!! Volgende X heb ik GEEN auto die ik wil Restylen met dit progje! Wordt 't 'n soort http://www.busselecta.com/ of http://www.geocities.com/james_t228/index.html Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 08-05-2005 at 17:43. |
|
||||
|
||||
heb hem gezien is zo op het oog netjes gedaan.
maar alleen de roest plekken hebben ze waarschijnlijk niks aan gedaan. |
|
||||
|
||||
ohjah als jullie goed op gelet hebben.
is het niet zijn eigen bus. want zijn eigen bus had geen motor geen remmen en geen elektronica. ze hebben voor heem een andere bus gekocht en die op geknapt. |
|
||||
|
||||
Als je op had gelet dan weet je dat ze er een nieuwe motor in hebben gezet, dat ze 't laswerk voor hem gedaan hebben en de remmen gefixt hebben...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is een mooie bus geworden... Heb hem in het echt al staan bewonderen bij kieft en klok, nog voordat alles uitgezonden werd... Er is heel veel geld in gestoken volgens de mannen van k&k en het is een toprestauratie geworden, petje af voor iedereen die eraan gewerkt heeft!
|
|
||||
|
||||
Wakebus
Hallo allemaal!!!
Even voorstellen, wij zijn Jolanda en michiel... En de bus waar jullie het over hebben is van ons Bedankt voor alle leuke reacties, wel grappig om te lezen dat jullie bang waren dat de bus verknalt zou worden door DGB, :p Hoewel somming reacties een beetje overbodig waren... Quote:
je kent`m nieteens!!! Maar in iedergeval is het hier niet zo erg gemaakt als bij de keversite... http://www.keversite.nl/forum/viewt...der=asc&start=0 kan er ook wel weer een klein beetje om lachen... In iedergeval laten wij die stickers erop tot we genoeg gespaard hebben om het te laten spuiten... Die pijlen wou Michiel gewoon zo hebben, en ik vind het ook wel mooi! T`is eens wat anders... en smaken verschillen. Liefs Jolanda www.wakebus.com |
|
||||
|
||||
Welkom!
|
||||
|
||||
Quote:
Bij deze wil ik graag mijn excuses aanbieden! Hij lijtk erg op een gozert waar ik wel eens mot mee heb gehad, dus vandaar! Is echt niks persoonlijks, ik heb me totaal verkeerd uitgedrukt! SORRY SORRY SORRY!
|
||||
|
||||
Hey Jolanda en Michiel, heb jullie inmiddels ook al gemaild... jullie kunnen helaas niet naar onze meeting komen. Maar misschien wel de nachtrit! Complimenten voor jullie site. En ben benieuwd naar de bus!
|
|
||||
|
||||
hehehhehe markie..daar sta je ff met je mond vol....
maar idd welkom op het leukste en gezelligste vw forum en michiel al je rijbewijs gehaald?
|
||||
|
||||
Quote:
Tja.. Hoop dat jullie je nog wel welkom vinden ondanks alle idioten hier (Ikke dus... )
|
|||
|
|||
Welkom! complimenten voor de bus, hij is erg fraai gerestaureerd.
in het begin zag menig vwliefhebber de restauratie somber in... maar het eindresultaat mag er wezen hoor, petje af, ook voor K&K. p.s succes met jullie opleiding MultiMedia! een leuke interessante opleiding, zelf ook gevolgd namelijk groetjes, |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ok het is je al vergeven hoor @Danielle --> nachtrit? mag je s`nachts wel zonder kenteken rijden?? :p :p :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Okke, gelukkig...Maar zit even die keversite te bekijken...Dat gaat wel heel erg ver!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi busje Jolanda! Vind het idee met die pijlen en een brekende golf erin erg goed gemaakt! Hoop dat jullie er veel plezier aan hebben en hobbel es naar een meeting toe btw, nog niet gekeurd??
|
||||
|
||||
Quote:
En bedankt....
|
||||
|
||||
ff naar hajee brengen..heb je zo een kenteken....en heeft hij weer in een famous busje gereden...