|
||||
|
||||
veedubber: klopt inderdaad met de cc
|
|
|||
|
|||
Quote:
Staat er hier ook nog 1 in de kast dus word gezellig |
|
||||
|
||||
ingeschreven dus er ook bij lekker bier drinken en auto's kiekn
|
||||
|
||||
Word sowieso een gezellig feestje daar. Heb er al zin in!
|
||||
|
||||
Moeten de betaling voor de weekend registratie trouwens voor een bepaalde datum betaald worden?
|
||||
|
||||
Quote:
Uiterlijk 1 juli Dennis
|
||||
|
||||
Oke, bedankt voor de info.
|
||||
|
||||
Zeer zeker weer aanwezig!
|
||||
|
||||
Nog 92 plaatsen te gaan! Ben er snel bij!!
Ook zoeken we nog liefhebbers voor BHP Valley! Heb jij of ken jij een auto met meer dan 275 PK? Meld je dan aan via onze website! www.volksdub.nl En er staat wat mooi spul tussen hoor!
|
||||
|
||||
Hoe laat moet het terrein weer ontruimd zijn?
|
||||
|
||||
Vanwaar je vraag?
|
||||
|
||||
Quote:
Dan weet ik hoe laat ik de caravan moet ophalen. Gti'ke heeft geen haak, dus moet ik met mijn zweedse daily terugkomen.
|
||||
|
||||
De prijsuitreiking is om 15u, daarna wordt het terrein leeggeruimd.
|
|||
|
|||
neem aan dat als je maar 1 dag komt dat je niet hoeft in te schrijven?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal! Zondag is het gewoon via de kassa aan de deur.
|
||||
|
||||
Geachte ,
Bedankt voor uw aanmelding op donderdag, 01 jan 1970 voor het VolksDub 2012 weekend op het evenemententerrein aan de Wezerweg 2-4 in Well (L.) U heeft perso(o)nen(n) ingeschreven, de totale kosten bedragen € 0.00, dit bedrag gaarne overschrijven naar rekeningnummer 40.40.40.241 / IBAN NL51ABNA0404040241 t.n.v Stichting Volksforum, onder duidelijke vermelding van uw naam en uw registratienummer . Als u dit niet vermeld, kunnen wij uw reservering niet verwerken. Noteer uw registratienummer, dit dient als bevestiging bij de ingang. De poort gaat open op 14 Juli om 13.00uur. U ontvangt een bevestigingsmail met daarin nogmaals alle gegevens. Tot dan! Waar gaat t fout? probeer mezelf + vriendin en dus 2 auto's in te schrijven. Maar blijkbaar doe ik iets niet goed...? Ik moet mezelf dan wel als groep aanmelden toch? Het is al gelukt. geld gelijk overgemaakt dus geregeld! Last edited by Showtime : 28-05-2012 at 11:17. |
|
||||
|
||||
Stuur even een mailtje naar info@volksdub.nl dan zetten we het recht. Is wat fout gegaan bij je aanmelding.
|
||||
|
||||
Quote:
het is al gelukt. dat was t bericht wat ik kreeg na de aanmelding op de website. in de mail stond wel gewoon de goede informatie. geld is overgemaakt dus geregeld denk? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker!
|
||||
|
||||
Quote:
toppie |