|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
met een lineaal kom je een heel eind
|
||||
|
||||
4.5 jaar lopen studeren is non-stop online.... hopeloos gefaald in 3 studies... (duh, kwas non-stop online) en nu ben ik bezig met groot rijbewijs... kan ik zwaaien naar Crosne
|
||||
|
||||
Quote:
Niet iedereen doet daar moeite voor.... mijn schoonmoeder maakt lekkere vegetarische saté's, met ui en paprika. Ze maakt een burgertje, het hoeft niet allemaal veel te kosten als je maar handig bent. Net zoals bij auto's eigenlijk.... En om de kosten; daarom koop ik met BBQ'en bij een ander meestal zelf ff snel een burgertje. |
|
||||
|
||||
Quote:
God, dit komt me HEEEEEEEEEEEEEEEEL bekend voor... |
|
||||
|
||||
Quote:
Explain u needer ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, dat lijkt me overbodig.... Kevin en Linnie spelen de situatie al na. |
|
||||
|
||||
Dus toch ?
Ik had je al gefeliciteerd maar daar reageerde je niet op dus nogmaals gefeliciteerd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mensen lezen wat ze willen lezen.... (dat is het mooie aan dubbelzinnig zijn) Lief dat je me feliciteerd maar dat mag je over een jaartje of 3 tot 5 nog eens over doen... :p |
|
||||
|
||||
Is Rene de vader ?
Of heb ik nu de boer met passie preekt kip met cola light het in Köln horen donderdag gehaktdag met je hand en span dienstmeisje van de wensgedachte ? |
|
||||
|
||||
ik ben n vrouw, dus ik mag die test doen. Ben benieuwd want meestal gaat t fout als ze met lengte moeten gaan rekenen.
en mn werk? gewetenloze wetenschapper, gnagna. Met n pc die altijd online is...
|
||||
|
||||
hihi, ja zie je wel... ik moet aankomen... klopt niet, heb vet zat maar ben gewoon heel lang.
|
||||
|
||||
Quote:
De vader van frans bauer? Nou dat lijkt me sterk gert... Hoe sterk je fantasie ook mag zijn, dat is onmogelijk.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Soort self fulfilling prophecy dus... wel slim ja. :p En aangezien deze thread toch alle kanten ophobbelt (van overgewicht bij mannen via mogelijke zwangerschappen en vaderschapsanalyses); hoeveel vrouwen zitten er eigenlijk heimelijk op t forum? Dat weet jij vast
|
||||
|
||||
Al sla je me dood!
|
|
||||
|
||||
zal niet veel zijn dan. maakt ook nix uit, maar tis wel grappig dat zoveel mannen nog proberen die gewichtsanalyse voor vrouwen te doen...
|
||||
|
||||
Quote:
Ach dat gaat ook weer wat te ver, sowieso sla ik geen vrouwen en al helemaal niet z....... vrouwen |
|
||||
|
||||
hehehhe je mag me best slaan, ik sla heus wel terug...! :p
|
|
||||
|
||||
Ik denk er even over na okee ?
Heb nogal lage pijn grens namelijk weet niet zo goed of ik er tegen kan. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee juist niet...hij moet aangeven dat iedereen te zwaar is dan komen ze gelijk bij je afvallen :P |
|
||||
|
||||
Quote:
waste of talents |