|
||||
|
||||
nice...
|
|
||||
|
||||
gaat helemaal goed komen dinsdag word ie zo en zo gespoten...
|
||||
|
||||
ey johan!
je hebt et over kitlaag en voorruit...euh... heeft zo`n golf 2 al `n gelijmde ruit?
|
||||
|
||||
enkel de g60...zelfs de rallye niet..dit omdat de auto gebouwd was met rallye doeleinden..dus raam snel kunnen vervangen
|
||||
|
||||
maar de sponning is hetzelfde, dus in elke golf/jetta 2 kan een gelijmde voorruit
|
|
||||
|
||||
dus de sponning is bij elke mk2 hetzelfde
|
|
||||
|
||||
ja een G60 heeft een gelijmde voorruit idd...
ook het eerste wat ze me vertelde toen ik autofocus aan de lijn had voor een nieuwe ruit was dat er een ruit in rubber in zit in een golf 2 en bij de golf 3 een geplakte ruit in zit... maar na even zoeken had ze hem toch gevonden... en ja tuurlijk backorder :s je kan er ook gewoon een ruit in rubber inzetten hoor... maar dat wil ik niet gewoon een plakker erin... belde ze me later terug dat ze er 1 uit belgie kon halen... komt morgen of dinsdag bij me binnen...
|
||||
|
||||
Quote:
klopt...maar doel was veiligheidsoverweging dat ze bij de g60 de ruit geplakt hebben..
|
||||
|
||||
word ie ie toch ook stijver van?
|
|
||||
|
||||
Quote:
verkeerde forum :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zeggen van wel... Geen idee of dat ook zo is. Misschien iemand die dit kan uitleggen?! Vandaag weer hard bezig met de laatste losse delen schuren. Ik heb net even mijn spiegels geschuurd, Johan is bezig met de achterbumper strak te maken. Momenteel staat mijn motorkap al in de spuitcabine om de binnenkant van de kap alvast te spuiten zodat de kap met de hele auto dalijk gewoon op zijn binnenkant kan liggen met het echte spuitwerk. Mogelijk geen foto's vanavond... de computer thuis doet een beetje heel erg vreemd!!! Iemand nog leuke tips voor de audio (merk, type, vermogen, etc.)? Groetjes Robert
|
||||
|
||||
Quote:
word 1 geheel van het casco.... rubber heeft bewegingsvrijheid en daarmee geen "vast" onderdeel.. wanneer je een rubber omlijstinghebt en je bv een baksteen ontwerp met een hoge cw waarde waarvan het ruit rechtoplijkt te staan ala vw golf 1 dan wil met extreme snelheden de vooruit op je schoot belanden.. raam beperkt het bewegen van het cassis in bv. de bocht..[niet extreem hoor]
|
||||
|
||||
SUPER!
Het eerste gespoten deel komt net uit de cabine! De motorkap is nu alleen nog aan de binnenzijde gespoten maar het wordt echt super. Groetjes Robert
|
||||
|
||||
keep us updated guys!
Leuk topic hier :> |
|
||||
|
||||
een gelijmde vooruit heeft ook als voordeel dat er geen water tussen komt.. zoals bij rubbers... dus minder snel doorgerotte zooi?
|
||||
|
||||
is het mogelijk alle ramen te lijmen van een golf2? dus de achterruit en de 2 achterste zijruiten? of heeft dat geen nut
|
|
||||
|
||||
volgens mij kan het alleen bij de voorruit
correct me if i am wrong baby |
|
||||
|
||||
Quote:
check es bij de eerste type golf 3 en vento wat daar onder de gelijmde ramen vandaan komt
|
||||
|
||||
je bent goed bezig zo met de golf.
Geen half werk. Die fohn om je achterbumper eraan te lassen is dat duur zoon ding? zoek er namelijk eentje |
|
||||
|
||||
@vwbullit: die set die wij gekocht hebben kost € 800,- dus vrij prijzig...
maar er zullen vast wel goedkopere oplossingen zijn... en geplakte ruiten rotten minder als ruiten in een profielrubber dont think so... waar water en beschadiggingen zijn op porueuse lak komt roest... ik ga nu de foto's uploaden en dan komen ze eraan mensen...