|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Ik ben eerst wel ff uit ge t3,t hahaha
Ga eerst weer op zoek naar een Golf 1 DIESELLLLLLLLLLLLLL |
|
||||
|
||||
Quote:
deze was wel echt en goed een 10 + voor de vw vrienden uit hallum
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd welkom maatje Gaat helamaal goed komen in 2012 |
|
||||
|
||||
Quote:
beste siep dit plein is te klein voor 2012 zeker weten
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga hier binnen kort eerst met het Mac Jappie team om tafel , om te zien wat de mogelijkheden zijn Maar er zijn al een paar ideetjes Gaat helemaal goed komen ! En Rick gooi die foto,s een door mijn beeldbuis heen hier Zit hier op bed te trappelen zo benieuwd ben ik naar jou foto,s |
|
||||
|
||||
Had piet er net voor. Eind deze weer word het vochtig in Nederland. Maar alst zondag mooi weer word is iedereen welkom in Gorredijk.
Topic pas op vrijdag openen. Anders word het te druk. Haha.
|
|||
|
|||
en ze waren lekker siep.. en nog warm ook .. dus de golf heeft mooi zitten trappen op de friese wegen haha
|
|
|||
|
|||
enne... oktoberfest???
waar was het bier en de lederhosen dan |
|
||||
|
||||
Quote:
hoorde dat de dames aardig de gang er in hadden ! Kan ik er binnen kort weer een nieuwe koppeling in zetten hahahaaa |
|
||||
|
||||
Quote:
die waren omdehoek bij de snackbar, lagen naast de broodjes bakpoa jongU |
|
|||
|
|||
niet zien liggen... Dan haalt Marten voor zondag maar bier in huis
|
|
||||
|
||||
Laatste voor vandaag, morgen vroeg gaan we gewoon door!
Kijk nou!
Ass up! En onze grote vriend, Jeffrey:
|
||||
|
||||
super er gaaf uit !
|
|
|||
|
|||
goh ik zit nog na te genieten van gister! geweldig... wat een TOPDAG!
Mooie foto's ook Rick bedankt nog daarvoor,heb ik je gister niet eens ff kunnen zeggen.....was ff druk gister en je weet inmiddels waarom..... hoorde vanmorgen op de radio dat het gister ook nationale vogel-teldag was.dat verklaard wellicht waarom sommige mensen niet konden komen |
|
||||
|
||||
volgende keren ben ik er weer bij, heel wat gemist zo te zien..zondag maar even naar g'diek
|
||||
|
||||
Geweldig, Mac Jappie Team bedankt! Plan volgend jaar maar tegelijk met MIVW ofzo... hebben we een goed excuus om daar niet heen te hoeven
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Top actie, had zo graag de kop van die McDrive bediende willen zien!
Helemaal mee eens!
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 03-10-2011 at 10:07. |
|
||||
|
||||
komt die donkerblauwe t3 niet uit kootstertille? en die rode rallye?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx Rick Om maar ff in de Oppesites teksten te spreken : je moet niet zitten aan me Nikeeeees