|
||||
|
||||
Goede meeting! Mooie afsluiter van het jaar! Genoeg mooie auto's gezien, en met eten en drinken was je snel aan de beurt idd.
Ook leuk om de Rainbow Crew Award weg te geven, was moeilijk om een auto eruit te zoeken, maar uiteindelijk was de Audi TT uit Belgie een goede keuze volgens ons Volgend jaar ook zeker weer aanwezig, alleen dan hopelijk weer met eigen auto...
|
||||
|
||||
Leuke meeting! Niet heel lang geweest, maar iedere minuut was het waard.
|
||||
|
||||
Vette plaat van op het podium, en ook van het wegrijden van DC! Jammer dat mijne toen al ginder stond
Ben benieuwd naar de rest!!
|
||||
|
||||
is dat de winner in die grijze golf 1? 41-xs-91
|
|
||||
|
||||
Quote:
huh..?! Was dat jouw lupo..?! Zag hier dus een golf 5 interieur inzitten, maar herkende hem niet met deze grill en wielen
|
|||
|
|||
Quote:
Nee Siep had aanmoedigingsprijs omdat hij nooit inschrijf maar wel dikke mk1 heeft. Mark..ja |
|
||||
|
||||
oke heeft die witte dan gewonnen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
is zeker een hele dikke mk1, 1 van de mooiere..!! Maak van die auto iedere keer ook weer foto's.. Je wordt langzamerhand wat kieskeuriger erin, maar die loop ik zeker niet voorbij..! en waar kan ik hem volgend seizoen aan herkennen..?!
|
|||
|
|||
Quote:
Yep! best of Mk1 gefeliciteerd Eddie |
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk blauwe tape..... |
|
||||
|
||||
Quote:
blauw met roze wielen..?! Ben d'r bang voor Guido.. denk dat ik dan in ieder geval niet zover meer door de knieeen ga dan als ik nu gedaan heb :P die auto's op een ophoging was ideaal, kon ik gewoon fatsoenlijk in de benen blijven ps: mocht er iemand een foto mooi vinden van zijn/haar auto.. stuur dan even een pm en dan kan ik je het originele formaat toesturen..
Flickr Last edited by MarkZweers : 19-09-2011 at 21:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ah, die jonge met die mooie Combo was er ook weer
|
||||
|
||||
Quote:
, of was het nou een caddy
|
||||
|
||||
Ik vond het ook een geslaagde meet jongens!
Veel mooi spul gezien, gezellige sfeertje en wat ouwhoeren met een aantal bekende was weer ff lachen! Eten en drinken was prima geregeld, goeie prijzen en snelle service! Top! Was voor mij de eerste keer in Heerde maar volgend jaar weer van de partij als alles meezit! Gr Frank
|
||||
|
||||
Quote:
Dik verdient, hier heb ik ook een tijdje bij staan kijken.
|
|||
|
|||
Quote:
Das idd mijn auto. Heb em inmiddels al 10 jaar. Dit was voor mij de 2e meeting dit jaar met de nieuwe motor |
|
|||
|
|||
Quote:
Niet.. het paste lang niet. Onder op de spiegelvoet hadden ze om de gleuf op te vullen een stuk tape over heen geplakt. Desalnietteplus stond het wel erg stoer
|
|||
|
|||
Quote:
bij staan kijken......of kwijlen Niels..... |