|
|||
|
|||
Kon helaas niet aanwezig zijn, Mooie foto's!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen om 9.15 aangekomen...was toen al echt druk!
Dit jaar wederom met de 75er Golf 1 erheen...maar vond ook wel jammer dat de TT thuis bleef...dus de TT kwam wat later ook maar.. Vertrek.. Foto van de terug weg..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 07-08-2011 at 21:07. |
|
||||
|
||||
was een super meeting ondanks de regen met aankomst maar daarna lekker het zonnetje erbij en ben lekker verbrand. Veel mooie auto's gezien. Volgend jaar gaan we zeker weer eens kijken.
en ga nu lekker van de foto's genieten
|
|||
|
|||
Quote:
Zit niet veel werk meer aan Johan,half Augustus maar even mee aan de slag met zijn tweeën dat ''rode monster'' staat volgend jaar gewoon op MIVW Quote:
Was weer gezellig Maat! en dikke foto's van de MkI,supermooie GTI Jappie! alllen het haar waaide je van de kop af op die locatie man!! Terugweg ook nog ff gelachen,.....Basje kon mij niet voorbij op de afsluitdijk.... Voor de meeting maar een paar woorden: Dikke auto's,grote opkomst! goed geregeld allemaal,mooie locatie,volgend jaar zéker weer van de partij! Heren van MIVW en de rest van de vrijwilligers/organisatie BEDANKT! helaas geen foto's kunnen maken,de vrouw had de camera nodig ben benieuwd naar al die mooie plaatjes/foto's,zijn weer genoeg MB's aan foto's gemaakt heb ik wel gezien! Last edited by HannoverEdition : 08-08-2011 at 07:41. |
|
||||
|
||||
Ook ff geweest en rond geschoten met m'n Canon
Uiteraad zeer vermaakt! Hierbij een paar pic's. |
|
|||
|
|||
Mijn foto's: (groot formaat, even PB doen!)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen met de swallow ook maar even gaan kijken.
Super meeting !! Dikke pluim voor de organisatie
|
|||
|
|||
Wij waren er vanaf een uurtje of 10, even slecht weer gehad maar daarna lekker zonnetje. Heel veel mooie auto´s gezien, weer genoeg redenen om verder te sparen... Ook nog even een dikke pluim voor de organisatie, goed geregeld allemaal. Tot volgend jaar!
Is een keer geen foto´s van mijn kant, maar volgens mij zijn er aardig wat gemaakt
|
|||
|
|||
Brrrr, bangelijke meeting weer! Top!
Volgend jaar toch ook maar weer eens heen! |
|
||||
|
||||
Vandaag heel de dag geweest.
Idd een hele dikke meeting! Het was echt megadruk! Heb het prima naar mijn zin gehad. Veel foto's gemaakt van alle prachtige auto's, maar deze volgen nog Quote:
Hier ben ik het ook mee eens. Jammer dat de klassen bij elkaar waren ingedeeld. Had mijzelf ingeschreven voor de klassen jetta 1, maar deze was dus samengevoegd met golf 1.... Wel een domper want voor deze klasse had ik me nooit ingeschreven als ik dat wist... al die duitse mk1's Maarja, al met al was het een dikke meeting en volgend jaar ben ik ckr weer aanwezig
Jetta MK 1.5 automaat '83 PROJECT Last edited by SlimMasterShady : 07-08-2011 at 21:39. |
|
||||
|
||||
Ik ben wel eens benieuwd of de fotograaf die op het einde van de dag foto's stond te maken aan de weg net na de uitgang zijn foto's upload en hier plaatst. Deze fotograaf zal vast wel wat nette foto's hebben gemaakt!
|
||||
|
||||
Was weer geweldig vandaag. 's Morgens even een regenbui, maar daarna prachtig weer.
Wat stond er ontzettend veel mooi en apart spul. De auto waar ik wel het langst bij heb staan kijken, was een zeer indrukwekkende mk3 Golf voorzien van een echte laag carbon. Bij de eerste blik niet eens zo bijzonder, maar hoe langer je keek naar details, hoe meer verbaasd en verwonderd ik werd. Wat een oog voor detail Verder veel foto's gemaakt en lekker mijn pan verbrand |
|
||||
|
||||
top dag gehad! flink verbrand.. vond de indeling vorig jaar leuker maar begreep dat die reeds bezet was..
hier enkele foto's alvast.. de rest volgt..
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 08-08-2011 at 17:41. |
|
||||
|
||||
ben dit jaar niet geweest maar ga volgend jaar zeker !!
|
|||
|
|||
Quote:
Dat meen je niet,wie was dat dan? |
|
||||
|
||||
Die 'knallende ruzie ' viel wel mee , word weer veeeel groter gemaakt dan het was volgens mij .
Maar het ging er niet alleen om wie er wel of niet mocht staan ,maar als je mee wilde doen aan de show&shine dan moest je daar staan , op het 'andere' terrein kon je niet meedoen aan de show&shine , vandaar dat er meerdere discussies onstonden bij de poort !
|
|||
|
|||
Wat een dag was dit zeg, echt een gekkehuis!
Toen ik om 7uur vanochtend als vrijwilliger het terrein op reed stond eral een file voor de slagboom, echt bizar! Eerst echt klote weer, maar later echt verbrand! Het lijkt dat ik me zonnebril nog op heb zo erg ben ik verbrand! Het was van 9 tot een uur of 12 echt file rijden het terrein op! En wat was de prijs van `best of wheels` aan dat ventje gegund, fantastisch hoe dat ventje het podium op kwam rijden en reageerde! Verder had ik echt respect voor `blanz Society` dat zij naar dit enorme verlies toch zijn gekomen en mooi dat mivw hier toch even bij stil stond en een aandenken overhandigde. Na de uitreiking liep het terrein aardig leeg en hebben we het meest even opgeruimd en nog ff op het podium gezellig gegeten daarna rond kwart voor 9 GESLOOPT maar voldaan naar huis gegaan. Ik kijk alweer uit naar volgend jaar |
|
|||
|
|||
Ik heb wel een paar woorden horen vallen,maar viel inderdaad wel mee.
Wij konden gewoon het binnen terrein oprijden,en er werd aan ons niet gevraagd of je met de show and shine mee wilden doen. Maar maakt niet hoor,we hebben een geweldige dag achter de rug. Vond alleen de prijsuitreiking te langdradig! Hier ook van mij een aantal pics, Gr Bukko. |