|
||||
|
||||
Quote:
Idd, die moet er ook nog op....... Moet alleen nog ff kijken hoe ik dat met de grille ga doen. Bij een MK1 GTI zitten er volgens mij meer openingen in de grille als bij een "niet GTI" grille... Kan er wel een stukje uithalen, maar betwijffel of dat mooi word.....
|
||||
|
||||
Zo'n oliekoeler hoeft echt niet pal in de rijwind te zitten chris, tenminste niet bij n standaard motor
|
||||
|
||||
in de slotplaat en de plaat daaronder zitten al uitsparingen voor zo een koeler.
Op dezelfde wijze als je radiator vast zit.....onder een pennetje met rubber, bovenaan een beugel met schroef in je slotplaat. Past mooi achter je grill... heeft er iemand nog zo een olie koeler compleet te kauf? Als straks me nieuwe goodies erin zitten kan de olie wel heise worden.... Last edited by Edward : 05-12-2005 at 21:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Owkee... anders kunnen we de grille altijd nog ff open maken Bevestigings punten zitten er idd wel, want ik heb hem natuurlijk al ff gepast
|
||||
|
||||
Alpine versterkers zijn verkocht. Als het allemaal een beetje meezit, ligt volgende week deze jongen bij mij op de deurmat
Phase Linear, PB Six versterker, 6x65 W RMS bij 4 Ohm.... Centrale vergrendeling is ook al onderweg, en nog chrome klinkjes gescoord. Word tijd dat er weer eens gewerkt gaat worden in de schuur....
|
||||
|
||||
Kiek, das moi greij
|
|||
|
|||
hoe is het met de middenconsole chris? en wat voor meters komen erin? ik heb nog wel ergens oliedruk en olietemperatuur liggen, inclusief sensors...
|
|
||||
|
||||
Moeten die er OOK nog in....
DAMN, daar gaat mn vrije tijd
|
||||
|
||||
Quote:
Die sensoren wat moet je daarvoor hebben? PM me aub! |
|
||||
|
||||
Dit is dus eigenlijk meer Marco`s project
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wahaha...Marco is je elektronica bitch |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
laat ff weten wanneer je aan de bak gaat...drop ik ff baai....neem ik mijn voorbeeld ff mee. |
|
||||
|
||||
aan koffie geen gebrek daar
Komt wel goed chris, binnekort maar eens ff afspreken. Eerst ff wat anders, zie mijn andere topic... Vanavond verloren van een................. vuilniswagen
|
||||
|
||||
Afgelopen weekend de versterker binnengekregen, en gisteren naar de pimp gebracht.......
Versterker moest nog wel even vakkundig gedemonteerd worden, hopelijk werkt het allemaal nog. Binnenkort dus weer wat foto's.....
|
||||
|
||||
Ik wacht nog steeds op Peter
MAAR!!! Vandaag, dankzij Marco, eindelijk passende naafdoppen voor mijn Tramonts bemachtigd...... ik ben blij!! Morgen het alarm gaan halen, en...... dan ligt er nog meer in de schuur te wachten