|
||||
|
||||
Trouwens de tas met spullekes die ik gekregen heb is ook zeer leuk, zaten pennen in en wat reclame foldertjes, catalogus van FK 2004 en Vw-speed boekske die ik nog niet had was ontzettend aardig van de vw-speed/skg mannekes!
Heb me d'r toch wel een uurtje mee vermaakt vanmorgen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt idd, wij gingen de A50 op en wij hebben allebei van die witte achterlichten...Ik was de middelste van het rijtje (had een rode jas aan) Met welke bolide kwamen jullie ons voorbij knallen dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ikke met de grijze en befkev met de futura gele, Linnietdi wist te melden toen we voorbij vlogen dat jullie ook op de meeting waren!! (ik let daar niet op onder het vliegen ) Last edited by kevintdi : 28-02-2005 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Bob viel wel over de roest trouwens... :p Vind het persoonlijk wel wat hebben... Zijn toch klote wielen, met prima banden... [/QUOTE]
mischien wat voor onder de rat.......
|
||||
|
||||
Quote:
lekker warm binnen gezeten denk hahaha
|
|||
|
|||
Quote:
Aha..dan heb ik jullie idd ook gezien. De futura gele had gepolijste handvaten met gaten toch? Nou ja, volgende keer beter op een andere meeting (met warmer weer!!!) Nu ik me andere auto heb (had hiervoor een G40) heb ik meer zin in meetings gekregen.. :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze heeft befkev nog afgesneden, moesten ons daardoor nog erg inhouden kan daar nogal boos over worden!! Wij, in iedergeval ik zal zo'n beetje elke vw meeting bezoeken dit jaar... |
|
||||
|
||||
En waarom wist ik van niks???
|
|
||||
|
||||
Het was kkkkoud, maar wel lekker druk en gezellig.
Helaas mijn Polo ook nergens gespot, nou ja behalve verlaging bijna helemaal standaard (winterlook). |
|
||||
|
||||
edwin, vaker de site bezoeken of meer op fora komen
Polootje, waarom heb ik je niet gezien dan ? je man heb ik wel een tassie oud papier aan kunnen smeren Voor de mensen die het niet door hadden, dat gele ding is om de diepte van je profiel op te meten :p
|
||||
|
||||
Quote:
Nou 1 keer per dag moet toch wel voldoende zijn. Wel jamemr had ook wel willen komen. :frown: |
|
||||
|
||||
Lijkt me wel ja... en dan toch over het hoofd zien.... zet het dan maar alvast in de agenda voor 2006 eind Februari
Er zijn wel een boel reserve-belgen geweest...
|
||||
|
||||
Quote:
Geh doch zu hause du alte Scheisse ! :p |
|
||||
|
||||
heeee, Jolanda is back.. toch de internet verbinding niet kapot dus :p
|
||||
|
||||
sorry kon afgelopen zondag niet (die duutser kon alleen maar op zondag),moest ff een koetsje oppikken
|
|||
|
|||
Quote:
Sjeezzz Dennis...ik wist niet eens dat je er ook was, als ik dat wist was ik niet eens gekomen..hehehe.. :p Nee ff zonder gekheid, jammer dat ik je gemist heb joh. Had nu me nieuwe ride bij me (reflexzilver Polo 6N2) anders hadden we nog ff kunnen babbelen.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hehehe...don't tell me you missed me.. :p |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:48. |
|
||||
|
||||
die van mij is ook gespot
lekker veel zooi verkocht ik kan me nu weer omdraaien in mijn kamer hier... en een mooie audio set op de kop kunnen tikken voor weinig. al met al goed en koud!
|
||||
|
||||
Quote:
Rij je in het vervolg met meetings toch met onze collone mee |