|
||||
|
||||
Quote:
die rooie was inderdaad erg mooi! groeten hj |
|
|||
|
|||
tja vol is vol . dan moet je soms ff krea bea zijn |
|
||||
|
||||
Zeker een geslaagde dag... bekenden gezien... En leuke nieuwe mensen leren kennen...
ff twee gevonden pics van de rallye.. Complimenten voor de organisatie... super meeting...Thanx volgend jaar zeker weer... nu voor mj de 3e hopelijk volgen er nog meer!
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 13-03-2011 at 22:31. Reason: tiepvouten hestellen |
|
||||
|
||||
die rallye staat er echt super bij
|
||||
|
||||
Is deze van een volksforumer/ster...??
|
||||
|
||||
Is deze van een volksforumer/ster...??[/QUOTE]
ik dacht dat deze van de dames, een van die tweeling is
|
||||
|
||||
Quote:
Alstublieft.............: http://vwmk2.blogspot.com/ ---------------- En dan natuurlijk iedereen bedankt voor de opkomst........... En die was ver boven verwachting.......daarom moesten we op een gegeven moment ook een "noodgreep" doen wat betreft het parkeren tussen de vrachtwagens enzo......maar Ebut heeft hierboven ergens al perfect uitgelegd hoe dat in z'n werk ging..... En als je om 1uur of half2 aankomt kun je natuurlijk geen "plekje vooraan" meer verwachten , alhoewel sommige mensen dat niet snappen en de vrijwilligers bij de kassa dan maar voor "oud vuil" uitmaken . Wij doen als organisatie ons best om het iedereen naar het zin te maken en soms zijn er situaties waar je adhoc een beslissing moet nemen zoals het parkeren tussen de vrachtwagens. Als er mensen zijn die zich te kort gedaan voelen dan spijt ons dat zeer maar we hadden door de heeeel grote aanloop en file tot aan de rotonde geen andere keus dan het zo op te lossen. Groeten Jacco
Voorzitter't Team VW-Speed.nl My Project : http://www.volksforum.com/forum/sho...5&highlight=ABT Last edited by dragracer : 13-03-2011 at 23:06. |
|
||||
|
||||
En als je om 1uur of half2 aankomt kun je natuurlijk geen "plekje vooraan" meer verwachten , alhoewel sommige mensen dat niet snappen en de vrijwilligers bij de kassa dan maar voor "oud vuil" uitmaken .
Belachelijke reactie van deze persoon... kom dan eerder uit je bed... en heb respect voor de organisatie!!!! Nogmaals top meeting!!!! SUPER!!!! volgend jaar maar het scania terrein en overkant van de straat erbij???
|
|||
|
|||
Quote:
Mooi plaatje! Die Manilla groene Golf 1 onderaan de foto, iemand die toevallig het kenteken heeft? Begint deze met FD-80? Ben benieuwd of mijn oude Golf nu al eens rond rijd (of hij staat nog in de verwarmde garage). |
|
||||
|
||||
Quote:
Jacco bedankt jongen
|
|||
|
|||
Super mooie dag gehad, wij waren er al om 10.00 .. zodat we niet in een uithoekje zouden staan, helaas pakte dat niet helemaal zo uit als gepland, en stonden we alsnog helemaal aan de snelweg.
Pekelhok of niet, maar een meeting draait ook om de 'show', het draait grotendeels om de auto's, en vlakbij ons stonden 2 Varianten waarvan ik dacht ... nee, waaarom sta je hier? Toen ze uit de fabriek kwamen zagen ze er nog beter uit. Ik vond het SUPER jammer, dat hierdoor de echte dikke auto's werden weg gestopt tussen de vrachtwagens, heb daar nog wel ff rondgelopen en lopen kwijlen. Maar, please doe wat aan die standaard, niet eens gewassen, hokken ... auto's durf ik t niet eens te noemen. Wie reed er trouwens in die uber dikke blauwe MKV R32? Reed achter mijn GTD aan op de snelweg, stonk het? :LOL: De foto's e.d. komen allemaal bij ons op de website: http://www.vagaddicted.com
Leon 1P Cupra R32 Turbo (his) & Golf V R32 on air (hers) Last edited by Intelligence : 14-03-2011 at 00:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt die is van annemiek |
|
||||
|
||||
Quote:
En komt uit??? niet uit twente of arnhem? anders was de combi wel opgevallen...
|
||||
|
||||
Als ik dit lees kan ik enkel concluderen dat je weinig begrepen hebt van Ebut zijn keurige uitleg...
Quote:
|
|
|||
|
|||
We kunnen moeilijk auto's bij de kassa al op show waardig heid keuren
trouwens wie bepaald of wie of wat show waardig is Niet te doen . Sterker nog we willen het niet eens doen |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad wat een onzin... Dus de mannen met de dikke auto's (of denken dat ze dat hebben) kunnen lekker uitslapen en rekenen op een mooi plekje terwijl een andere liefhebber die om 10 uur voor de poort staat maar toevallig een andere smaak heeft of simpelweg gewoon minder te besteden heeft moet dan maar ergens achteraf worden neergezet Mannen van vw speed het was weer top geregeld, wij hebben ons prima vermaakt ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kijk liever naar (al dan niet standaard) mk1's dan de vele mk5's met wheelwhores stickers
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb zijn keurige uitleg prima begrepen Wil niet zeggen dat ik daarom mijn mening niet mag geven
|
|||
|
|||
Quote:
JE mening geven mag,maar het komt alleen een beetje negatief en raar over om een dag na de meeting je gal te lopen spugen over dat er iets weer eens NIET goed geregeld was op een meeting....en dat in dit geval alleen vwb het parkeer/toelatings beleid. Wat Alberto ook zegt KAN en WIL je niet al bij de entree een schifting gaan maken wie wel en niet het terrein op kan/mag! en zoals Eibert ook zegt. het is een Meeting.en geen SHOW!! Mooi voorbeeld vond ik de sticker van Poor Man's VW,ipv Performance VW. Ieder zijn eigen smaak/ideeén/en budget voor zijn VW! Ik kreeg als ''hulp-piet'' ook vaak de vraag of ze wel bij elkaar mochten staan.want er kwamen nog wat vriendjes van hun,maar die waren wat later. pffffff Jongens dit is bij zo'n grote opkomst NIET te DOEN!.kom dan eerder! Of wacht voor de inrit op elkaar.en rij achter elkaar aan naar de Entree als dit perse nodig is....? Maar goeie plekken zijn er op meeting's niet!! Het lijkt er op dat sommige mensen het liefste voor een mooi plekje,en bij elkaar staat naar een meeting komen,en hopen dat hun auto dan het meest op de foto's op forum's terug te vinden is..... Nou kan je 1 ding vertellen.IK stond wel op een mooie locatie, maar mijn VW nog op geen enkel forum voorbij gekomen........ En dat hoeft ook niet!!daar kom ik niet namelijk NIET voor, ik kom voor de gezelligheid,het enthousiasme,en het praatje wat je met andere VW Liefhebbers maakt etc etc..... en kan hierover erg kort zijn: -Mooie Locatie -Goed eten -Gezellige mensen -Goed hotel -Goed Bier -Mooi Weer -Leuke prijzen -Erg Grote opkomst -TOPMEETING,met de complimenten voor VW Speed groeten van de Hulp-Piet Het was gezellig! en wat mij betreft tot volgend haar,eeuhm Jaar.... Last edited by HannoverEdition : 14-03-2011 at 10:45. |
|
||||
|
||||
Aan de foto's te zien is het een super meet geweest!
Zelf ben ik niet bij "DE start" van het meetingseizoen geweest maar gelukkig zijn dr genoeg pics geschoten! Wat is dit een ontzettend dieke Golf! Dan kunnen er jaarlijks nog zoveel trends opkomen met kleuren e.d maar dit blijft toch wel de "creme de la creme" van alles! Dit is toch zoals we het willen zien!