|
||||
|
||||
@gert, haha wijsneus!
@daan, t'ja bob krijgt een auto van de zaak dus heeft er dan alsnog 2... Bij mij gaat de kever misschien weg maar misschien ook niet... De notch kost me niks dus die telt niet mee als een hele auto, ik heb dus 3 auto's voor de prijs van 2, scheelt weer. En mijn baan gaat nu redelijk.. Sluit nu een hypotheek af en hoop dat ik er niet uitgetrapt wordt maar dat zal wel niet hoop ik, met vast contract gaat dat ook moeilijker. |
|
||||
|
||||
Succes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zo, ben ff weg, staan gelijk tig neue replys op!
Succes met het huis Bien! Wellicht tot 5 april? |
|
||||
|
||||
Nou zo graag maak ik niet schoon hoor, zal niet elke dag zitten poetsen, maar als ik het doe doe ik het ook gelijk goed.... Iedereen heeft wel van die opruim buien.... hoop ik..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal mijn best doen om te komen! |
|
||||
|
||||
Ik kan je wel begrijpen! Bij mij moet ook altijd alles schoon zijn.
|
|
||||
|
||||
Wat is er 5 april ?
Grote schoonmaak bij iemand ? |
|
||||
|
||||
Bij jou toch??? Of was het jouw auto op de ACN?
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen luchtsleutel rijdend .. alleen rollend
Aha .. ACN dus Gaan we daar weer eens de vloer aanvegen met .. LOL Tijd voor een agenda op mijn oude dag |
|
||||
|
||||
Aanvegen met? Gert heb je nooit geleerd dat het onbeschoft is om je zin niet af te maken? haha :p
Agenda op je oude dag kan nooit kwaad, ik heb een hoofd als een vergiet dus ik heb echt een agenda nodig! Gert ook op de ACN? Als jij er bent kom ik zeker weten, slijm slijm slijm.... Ennuh, het wordt nu echt ovaal tijd hoor gert!! Of wil je je rollende ruilen tegen een rijdende kever? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nooit wat geleerd idd .. Ik sleutel niet aan autos dus bespaar je de moeite Bien : je komt wel of je komt niet Als je er ongeveer 3000 euro bijleg praten we verder |
|
||||
|
||||
whahahaaha 3000 euro nog wel, vergeet niet dat ik weet wat je ervoor betaald hebt.... Weet alleen niet wat je er in hebt gestoken (geld dan he) tot nu.....
En nee ik hoef geen sleutelruimte of hulp, heb een lieve vader en een schuurtje.. In elkaars reet kruipen is een hobby geloof ik dus ik probeerde het ook maar ff, helaas heb ik geen geluk...... heheehe |
|
||||
|
||||
Je moet niet naar de prijs kijken maar naar de waarde .. vergeten een hoop mensen
|
|
||||
|
||||
Geef ik je gelijk in... Was ook maar een geintje...
Gewoon opbouwen dat ding en cruisen! Dat je er zolang mee kan w88! |