|
||||
|
||||
sinda wanneer is de hele ring afgesloten? Ben gisteravond nog naar de Bios geweest in Antwerpen (Metropolis) en heb gewoon over de ring kunnen rijden....... Of ze moeten het na vanmorgen 01:00 afgesloten hebben......
|
||||
|
||||
Door al het gedoe rondom Antwerpen heb ik maar besloten niet te gaan. Vanuit Rotterdam is het dan niet echt handig. Volgende keer beter.
|
|
||||
|
||||
niet heel de ring is afgeslote, je kan er perfect over en dan de e19 mechelen-brussel,
Het klopt dat de afritten tussenin afgesloten zijn maar je kan niet gemakelijker hebben aangezien da je je dan niet kunt vergissen van autostrade naar autostrade is dus geen prob greetz en hopelijk aan zoveel mogelijk van jullie tot morge |
|
||||
|
||||
Quote:
o kijk das mooi, ik ben dr, vandaag ff retro klaar gemaakt, zie jullie morge |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn morgen, met de derby uiteraard, op de stand van cleaned.be ! Tot morgen
|
|
|||
|
|||
HOE LAAT ZIJN JULLIE ER NOU MORGENNN?? capslock express aan laten staan... want ik wil het echt weten nu
stijn e.d. zijn er heel vroeg meen ik, maar ik wilde misschien rond 10 uur, half 11 daar zijn... iemand omgeving eindhoven die mee rijd dan? nja, goed, tot morgen!!! heb er zin in |
|
||||
|
||||
ik rij met je mee...
half 10 aanrijden vanuit eindhoven... je hebt dubbel pm, nog meer mensen die meerijden? reageer nog ff of pmje tel nummer, ik kijk morgen ook nog wel ff.
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 15-05-2005 at 23:10. |
|
||||
|
||||
rond 11u zullen wij naar daar rijden
@ vwgolf1, zo zullen we je zeker herkennen met je roofracktuning |
|
||||
|
||||
Quote:
kzou wel willen komen,maar mijn golfje geeft geen papieren Volgend jaar komt ie zeker af, volledig als nieuw Want ben ook betrekkelijk nieuw hier, tegen volgend jaar ken ik dan wat meer volk om es "real-life" mee te praten |
|
||||
|
||||
Quote:
kun je die ook opgezonden krijgen voor op mijn golfje? Verzending betaal ik wel :p |
|
|||
|
|||
ik moet helaas ook afhaken maar volgend jaar ben ik er bij
|