|
||||
|
||||
Quote:
Hey Jens, Ik had idd die spindels beter zelf kunnen gieten want het is idd meer dan een jaar geleden dat ik deze besteld had... Maarre, hoe loopt het met jouw projecten dan gast?
|
||||
|
||||
ben sinds vd week bezig met een dagelijks polo-tje 2f ipv de corrado, nog niet fotowaardig haha. en binnen een paar weken komt een vette harley van een kennis voor wat serieuse customizing!
Verder nog niet veel bijzonders op aircooled gebied.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Vandaag weer een stapje verder, veel tekst is hier niet voor nodig...
De verf is hier nog nat, als deze droog is dan glimt het niet zo heftig meer als dat het nu doet!
Last edited by luchtpomper : 23-01-2011 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Goed bezig joh...........
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx, misschien ga ik de Midwintermeet toch halen!
|
||||
|
||||
leuk ding!
|
|
||||
|
||||
Heel erg leuke T2. Daar heb je al aardig wat werk aan gehad.
Heb je die kleur gerold of gespoten? Ziet er goed uit zo.
|
|||
|
|||
Super gewoon hoe je deze t2 aanpakt.
Motor in deze zal ook wel voor verwarde blikken zorgen aan stoplichten. Kleur is leuk , op eerste foto heeft die blauwe lijn wel iets vind ik ( tape), mss overwegen om dun contrast lijntje te plaatsen? Komt je dak ook in bruin? Welke kleur komt bovenkant? Zwart staat mooi tov het bruine.
|
||||
|
||||
Nice!!!
|
|||
|
|||
niks meer aan doen zo lampen erin en laadbak en gaan
heeft wel wat zo al dat stof erop |
|
|||
|
|||
super vet !!! mooi project
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gerold!
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx, ik doe er helemaal niks meer aan... Contrast lijntje staat idd niet gek, maar past niet echt bij het geheel hoe ik het voor ogen heb... Ik zit er sterk over te denken om weer met een schuurpapiertje aan de gang te gaan om het bruin weer mat te zetten om zo de oude verweerde look weer terug te krijgen... Het glimt net ff te veel naar mijn zin...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zeg het niet vaak, maar Amen... Ga maar weer een beetje slijpen en de schuur aanvegen om al dat stof op mijn busje weer te krijgen!
|
|||
|
|||
enorm mooi project,
het werk loont precies (h5) |
|
|||
|
|||
damn, ziet er goed uit met dat kleurtje zo.
beter als dat zwart. ben echt benieuwd naar t eindresultaat. ga zo door, hulde
|
||||
|
||||
Vanavond nog een beetje aan de bus geklust, lampen weer gemonteerd
Nieuwe rode achterlicht lenzen Gelukkig is het bruin toch uiteindelijk niet zo glimmend geworden, het is redelijk mat opgedroogd Straks weer verder!
|
||||
|
||||
Ziet er ercht leuk uit, niet zo spik en span!
Leuk bezig Luchtpomper .. |
|
||||
|
||||
Vandaag toch nog wat aan het busje gedaan, alleen niet zo heel veel...
De benzinetank is nu eindelijk weer aangesloten met de buitenlucht! Ik heb een stukje RVS 55mm gebruikt en een stukje slang gekocht bij Volksrepairs die officieel gebruikt wordt voor spijlbusjes. Voor een T2B Doka is het sowieso behelpen, er zijn lang niet zoveel onderdelen voor te krijgen als dan voor een camper... Ook heb ik een olie-adapter ring gemonteerd, met daarin een oliedruk en olietemperatuur meter. Nog even een RVS uitlaatje gemaakt, echt stil zal de bus niet worden... Ik heb bewust een lange en een korte flens gemaakt, de boxer roffel willen we wel graag blijven horen! Het gat voor de lambda zit hier nog niet in, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt
|
|||
|
|||
Komt die uitlaat in het zicht? Want vind het echt japstyle racing die uitlaat. Past niet echt bij de rest van de looks!