|
||||
|
||||
Koper: Jel golf 2 GTI
Verkoper: MischaTDI Beoordeling: jel is snel met afhandelen van zijn aangekochte spullen!! en heb al vaker spullen aan hem versleten Koper: svennie Verkoper: MischaTDI Beoordeling: moeilijke start, maar heeft alles netjes gecorrigeerd |
|
||||
|
||||
Tot hier weer helemaal bijgewerkt.
Bedankt voor de beoordelingen, en Alberto en Molle schijnen goed zaken te doen in 't nieuwe jaar, gefeliciteerd.
|
||||
|
||||
[Koper: The_Maxx
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Was netjes op tijd aanwezig |
|
|||
|
|||
Koper: oakgreen20vt
Verkoper: edition-blue beoordeling: perfect, snel afgehaald
|
||||
|
||||
Koper: breadfan83
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Was op de afgesproken tijd aanwezig Koper: tedkroon Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Was allemaal snel geregeld/betaald
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 26-01-2011 at 15:38. |
|
|||
|
|||
Koper: Luuk
Verkoper: RubenD Beoordeling: Remschijven, netjes verpakt. Goede ervaring.
|
|||
|
|||
Koper:breadfan83
verkoper: edition-blue Beoordeling: Perfecto, snel en een goed afgehandeld!
|
||||
|
||||
Koper: breadfan83
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Lekker snel gereageerd, en dezelfde dag nog van een setje wielen met banden voorzien voor 'n paar euro! Bedankt kerel! Koper: breadfan83 verkoper: edition-blue Beoordeling: Perfecto, gratis blokje, en dan ook nog voor me vasthouden tot het opgehaald kan worden. Super kerel! Jammer dat ik Ebut als Koerier geen beoordeling kan geven, maar dan toch de eervolle vermelding voor de zoveelste keer dat ie me uit de brand geholpen heeft. Ik zal het topic komende week even bijwerken, heb daar nu effe niet zo'n zin in.
|
||||
|
||||
Koper: wannabug
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Snel betaald Koper: joske2 Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Alles in orde Al wat verouderd maar was hem gewoonweg vergeten. Koper: ErikvanBilsen Verkoper: Dexizzle Beoordeling: Zelf nog geholpen om de auto hier te krijgen |
|
||||
|
||||
En de lijsten zijn weer bijgewerkt.
|
|||
|
|||
Koper: VAGKonzept
Verkoper: edition-blue Beoordeling: Goed en snel afgehandeld.
|
|||
|
|||
Koper: VAGKonzept
Verkoper: edition-blue Beoordeling: helemaal in orde ! Bedankt nog om 't spul zolang te reserveren. En nog 'n drankje gekregen ook :-)
|
||||
|
||||
Quote:
[Koper: The_Maxx Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling:Nette prijs, en even meegeholpen met demonteren
|
|||
|
|||
Koper: LuukGTI
Verkoper: Breadfan Beoordeling: Perfect ingepakt, snel verzonden, voorbeeld voor vele anderen!
|
||||
|
||||
Koper: LuukGTI
Verkoper:Breadfan83 Beoordeling: Prima. Ging wel om gratis spul, maar direct de centen voor het verzenden overgemaakt, en lekker snel op PB's gereageerd. Toppie! "Koper": Kevin16v Verkoper: Breadfan83 Beoordeling: Afspraakje gemaakt voor de verkoop van de Golf, na 'n hele zooi PB's, telefoonnummer doorgestuurd via PB, dagje vrij gehouden voor meneer, en maar thuis zitten wachten tot de postkantoren dicht waren. Dag erna hoor ik van Alberto dat Kevin diezelfde dag aan de andere kant van Nederland ook nog naar de auto van Alberto zou komen kijken, of in ieder geval wat zou laten weten. Alberto noch ik hebben sindsdien nog iets van Kevin gehoord of gezien. Netjes kerel, netjes.
|
||||
|
||||
Koper: ErikvanBilsen
Verkoper: vw team extreme Beoordeling: Na 1 pakketje wat vermist was nog gezocht of hij nog een setje had liggen en deze alsnog mogen ontvangen. Heeft wel even geduurd maar had er geen haast mee. Dus een dikke Prima |
|
|||
|
|||
Verkoper: edition-blue
koper: Joentje Beoordeling: Goed en snel geregeld! Verkoper: edition-blue koper: v6freak Beoordeling: Goed! Verkoper: editon-blue Koper: J.v.G Beoordeling: Goed, snel geregeld! Verkoper: edition-blue koper: Haakie Beoordeling: Goed en snel geregeld! Last edited by Edition-Blue : 24-02-2011 at 12:10. |
|
||||
|
||||
Verkoper:SvenFGTF
koper: J-9A-N Beoordeling: Heel goed bevallen! Super afhandeling inc track en trace. Pakketje binnen 2 dagen in huis. |
|
||||
|
||||
Koper: ErikvanBilsen
Verkoper: Bas Beoordeling: |
|
||||
|
||||
Ik ga strakjes weer effe bijwerken, heb je dus nog wat gekocht of verkocht, gooi het hier even neer.