|
||||
|
||||
wow,dat zijn flinke stappen in de goede richting....
|
||||
|
||||
En hierbij een eerste indruk:
|
|
||||
|
||||
Prachtig! ben benieuwd naar het resultaat als die klaar is
|
|
||||
|
||||
Spuitklus
Prachtig ! Ik ben zeer benieuwd, ik zal binnenkort eens een draadje openen over m'n eigen 83er 1.6d die z'n koppakking uitgespuugd heeft en nu een 1.6TD SB-code motorblok geïmplanteerd gaat krijgen.
|
|
||||
|
||||
Nog wat ´lakfoto´s´ Weer terug naar huis! Gelaste delen dik in de ML en tectyl. Ook alle holle ruimte´s en deuren behandeld. Last edited by Rutger : 21-05-2011 at 18:21. |
|
||||
|
||||
Die kan er weer ff tegen
|
||||
|
||||
In één woord; prachtig ! |
|
||||
|
||||
Prachtig!! Ga zo door!!
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reacties jongens.
|
|
||||
|
||||
Echt heeel mooi !!
|
|||
|
|||
Mooi!
Dat gaat echt een prachtwagen worden. |
|
||||
|
||||
Bedankt! Wie heeft er tips of kan mij vertellen hoe ik het open dakje weer fatsoenlijk terug plaats? Eruit halen ging niet bepaald soepeltjes, maar toen zat er geen verse lak op..
|
|
||||
|
||||
Hierboven wat foto's toegevoegd van een deel van het laswerk. Had ik nog opgestuurd gekregen.
Gisteren een RVS uitlaatsysteem besteld met 'quattro' einddemper! |
|
||||
|
||||
Goed bezig hier! Zo'n Quattro demper loopt dwars, dat weet je? Het mooiste zou zijn dat je dan een origineel Quattro achterschort plaatst met uitsparing voor het sierstuk van de demper en dan zie je de demper niet hangen. Dat schort bestaat uit 3 delen en is nog nieuw leverbaar via ClassicParts voor +/- 400 euro. De onderdeelnummers heb ik thuis ergens staan, dus mocht je geïnteresseerd zijn..
Zo ziet het er dan uit: Succes verder!
|
||||
|
||||
Ja weet hoe het ongeveer zit, heb ook al aan het idee van jou zitten denken, maar wordt me even te gek. Eerst maar eens kijken hoe het zo gaat staan..! Bedankt voor de tip
|
|
||||
|
||||
Rutger, ik heb het even voor je uitgezocht: jouw bumper is nog leverbaar via ClassicParts, origineel en nieuw. Het is voor een CD, dus met gaten erin voor de RVS lijsten. Het enige is dat het een bumper is voor mistlampen en koplampsproeiers. Dan zou je op zoek moeten gaan naar een setje mistlampen.
De bumper kost 89,76 ex BTW en verzending. Onderdeelnummer: 811 807 229 D 01C Afdekkapjes voor om de mistlampen ook nog leverbaar via Classicparts Links: 811 807 489 A 01C (6,35 euro) Rechts: 811 807 490 B 01C (5,61 euro) Dat maakt je auto wel af
|
||||
|
||||
Kan ie ook gelijk op zoek naar een groter ruitensproeier vloeistof reservoir
(ik heb ze ook en afgekoppeld omdat ie dan meer ruitensproeiervloeistof als diesel verbruikte )
|
|
||||
|
||||
Hé dat is goed om te weten! Bedankt voor het opzoeken. Dan moet ik nog ergens een deel van de lijsten zien op te snorren.. Heb er nu tijdelijk gewoon zwarte bumpers opgedraaid. Weet ook nog een setje nieuw originele koplampsproeiers te liggen..
|
|
||||
|
||||
Op Ebay.de komen vaak RVS lijsten voorbij. Helaas proberen de meeste verkopers de liefhebbers een poot uit te draaien door de vraagprijs. Als ze weten dat iets zeldzaam is, vragen ze soms de meest belachelijke prijzen.