|
|||
|
|||
Gaat lastig worden denk ik, wat je wel kunt doen is van je bestaande motorkap een groot vierkant eruit slijpen randen omzetten en daar het plexiglas aan vastzetten.
Hoe het met de warmte zit weet ik niet. Heb dit ooit een bij een Renault Clio gezien |
|
||||
|
||||
ja maar vin het dan niet mooi omdat de rest van de kap er dan omheen zit zonder kap vin ik ook el wat hebben denk alleen niet dat dat is toegestaan op de openbare weg.
|
|||
|
|||
Is niet toegestaan, lijkt wel mooi.
|
|
||||
|
||||
M'n eerste:
Van m'n 2e geen foto's meer, helaas. M'n laatste, alweer een paar jaar geleden... Zo gekocht: Uiteindelijk zo: Blijven geweldige auto's, die Jetta's. Gr. Ed
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.volksforum.com/albums/sh...er&imageuser=98
|
||||
|
||||
Foto maken met langere sluitertijd, kap dichtgooien en klaar ben je
|
|
||||
|
||||
Als je dat doet, sta jij zelf met alle bewegingen in beeld en heb je de dichtslaande beweging van de kap ook op de foto.
Het enige wat je dan krijgt zijn allemaal strepen, de essentie van de foto gaat ermee verloren.. Kwestie van een digitale (spiegel reflex) camera op een statief zetten, een foto maken met de kap open, eentje met de kap dicht, de foto's in Photoshop openen, foto met de kap open als basis nemen, en die met de kap dicht eroverheen plakken met een transparantie van bijvoorbeeld 50%. Zoiets heb ik ook eens met mijn Celica gedaan, Klikk
|
||||
|
||||
Ik stond er zelf bij toen de foto werd gemaakt Chriskee, en Jetta Mania heeft wel gelijk.
|
|
||||
|
||||
ook even de mijne met caravan
|
||||
|
||||
Quote:
Ahh oke, dat wist ik niet dat het zo ook ging. Ga ik dat ook eens proberen
|
|||
|
|||
Mijn jetta momenteel, let niet op dramatische kwaliteit van foto's..
Zit niet veel kleur in |
|
|||
|
|||
zakken en een jettafront erin...en het is een vette jetta!!
|
||||
|
||||
Mijn EX.... (was destijds voor de vriendin nu ook EX)
VOOR NA en met de ex mk2
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Met de Jetta ook maar gelijk de vriendin ingeruild?
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij zijn dit dezelfde velgen..... |
|
||||
|
||||
sa ist en net oars Last edited by sdi-tje : 17-03-2011 at 17:12. |
|
|||
|
|||
Zo das ook een hele knappe Jetta
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
dankje heeft ook weinig gelopen 110000 km automaatje