|
||||
|
||||
Ik vind de platen nog zo slecht niet, maar die van de moto's daarentegen, ik heb ze nog niet gezien, maar schandalig. Ze zouden zo groot als een A4 blad zijn. Hang dat achter je gestroomlijnd machien! GRRRRR
en Magik17, je gaat me niet zeggen dat jij zo laag rijdt XP, eerste steentje en je onderkant eronderuit :p |
|
|||
|
|||
ik rijd idd zo laag is static!
|
|||
|
|||
nice!!
maar zo laag is daar nog makkleijk mee te rijden grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet nog 3j wachten voor oldtimer, maar ik denk niet dat ik dat ga doen, want ik rij er dagelijks mee, ale als mijne wil rijden, zit met wat problemen xx |
|
|||
|
|||
problemen zijn er voor opgelost te worden he marleen!!
grtz Quote:
|
|
|||
|
|||
propere golfkes
|
|
||||
|
||||
Quote:
das waar, alles komt altijd goed met een golfke, hihi xx |
|
||||
|
||||
De zomer wagen van men broer had ik hier al gezet.
Heb nu ook foto's van de winterwagen en van mijn cabby project. auto's van men broer zomerwagen: Golf MK1 1.8GTI Bj 1983 winterwagen: Golf MK1 1.1 Bj 1979 Mijn cabrio project: MK1 cabrio 1.8GTI Bj 1985 (Project 2) en ik heb ook nog een MK2 1.8GTI Bj 1987 (project 1) Grtz Jel
|
||||
|
||||
[QUOTE=Jel Golf 2 GTI]De zomer wagen van men broer had ik hier al gezet.
Heb nu ook foto's van de winterwagen en van mijn cabby project. auto's van men broer zomerwagen: Golf MK1 1.8GTI Bj 1983 nummerplaatje van je broer is wel kicken! |
|
||||
|
||||
de rest van de wagen ook wel hoor
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kan da dat ik u is bij Vekens heb zien staan? Bn net nieuw op t' forum. Ik ben van Ternat |
|
|||
|
|||
heb de indruk dat er tog nog wat golfkes 1 zijn in belgie!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Da kan zeker want ik werk bij autopark Vekens en woon daar ook half aangezien zijn dochter mijn vriendin is met wat rijd gij mss? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ah das handig Ik rij met ne polo 2, 1400d de nieuwe versie van 1993. Nx speciaal aan gedaan fzo hou hem origineel, en k studeer ook ng dus iets aan veranderen zit er eigenijk ook ni echt in :p.. Bn onlangs bij Vekens geweest moest ne nieuwe nafttank hebben dn had ik u gezien denk ik. en de 24 ste met dienen ijzel is der nen auto in mijn flank gereden veel kosten dus aan dn auto.. zal nekeer foto's posten van mijnen auto, en van de blutsen . bn gelukkig wel in mijn recht ma ze durven zo nen ouden auto nogal snel per total verklaren eh |
|
||||
|
||||
Quote:
van horen zeggen ... is bijlange nog geen a4 blad hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.demotorsite.be/content/n...-verbergt-motor "Vanaf deze zomer worden in België de nieuwe Europese rijbewijzen uitgereikt en dat zal de looks van onze motoren niet bepaald ten goede komen. Europa doet ons een witte spatlap met zwarte letters cadeau waarvan het formaat een belachelijke 27 bij 18 centimeter bedraagt. Voor wie zich bij dat formaat niet meteen iets kan voorstellen: het komt ongeveer overeen met een liggende A4. Jan Pauwels, woordvoerder van mobiliteitsminister Etienne Schouppe, wil het formaat wel bevestigen, maar voorlopig wordt er verder over het hele onderwerp niet gecommuniceerd. Officieel omdat de aanbestedingsprocedure voor de aanmaak en uitreiking van de nieuwe nummerplaten nog loopt, maar wij vermoeden dat ze er niet te veel woorden aan vuil willen maken omdat ze beseffen dat geen enkele motorrijder hiermee blij kan zijn" :s |
|
||||
|
||||
nog belgen?
|
|
||||
|
||||
belgen genoeg hier denk ik.
mijn 77er diesel: Belgen die me aan de orginele bumpers kunnen helpen die erophoren, laat maar komen |
|
|||
|
|||
bij puffy kan je ze kopen voor 599€ ( hij koopt ze zelf bij volkswarenhaus)
mvg Quote:
|