|
||||
|
||||
hey bjorn,
dat komt wel goed kom maar eens kijken ja. ik kom eerst ff jullie kant op dan ben ik toch in de buurt, als ik naar de verchromer ga. ja is ook allemaal best snel gegaan. groeten eddy
|
||||
|
||||
keep up the good work we zien ons vandeweek, maar eerst weer ff herstellen
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
Hahaha. ja vandaag niet veel gedaan aan dit project, ook nog even tussen door een andere motor uit een wagen gebouwd voor het tussendoor projectje hahaha.
Was weer gezellig in Landgraaf!! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ja inderdaad was lachen Succes met de opbouw maar zoals ik gisteren zag komt dat met jullie 2 wel helemaal goed Tot zondag
|
||||
|
||||
Haha, gezellig was het zeker ja.
Blokje lag er desondanks gauw naast, hoewel dat natuurlijk nog een stuk sneller kon. Zien jullie zondag!
|
||||
|
||||
ja sneller kon het wel ja maar het was te gezellig.
en dan hoef het niet snel te gaan. ja tot morgen spreken we ons nog wel ff. vandaag weer een beetje gedaan aan de golf ff de lastige hoekjes gedaan. morgen misschien even de delen gaan schoonmaken voor te spuiten. grtz eddy
|
||||
|
||||
Hier is het gezellig hahahha waar bier en mokkels zijn, blij dat je vandaag nog wat hebt kunnen doen, ik zal aan komende week weer komen helpen, zodat die delen schoon worden, en dan kunnen we eens kijken voor plamuur en primer, dat we dat ding eens strak gaan maken.
Gr en we zien ons achter een paar uurtjes wel weer.
|
||||
|
||||
zo mensen,
vandaag weer een beetje werk verricht met de limburger. de plaatjes geknipt en op maak gemaakt voor de lasser. nu deze week een afspraak maken met de lasser zodat we weer verder kunnen gaan. en dan de gaten in de binnenzijde nog klaar maken. deze week nog spullen bestellen en plamuur strijkkit en grondlak. hier zijn weer een paar foto's. hopen dit weekend alles afgelast te hebben. grtz eddy
|
||||
|
||||
Netjes jongens!
|
||||
|
||||
Dacht toch dat dat er inderdaad erg netjes in zit, en weer flink verder gekomen.
Nu alleen nog die plaatjes van het schutbord maken maar die komen toch aan de achterzijde te zitten, dus dat is eigenlijk nog makkelijker. Kun je je mooi morgen mee bezig houden, en je kunt al beginnen aan de kabelboom, kabels heb je al haha. Gr Ronnie en bedankt voor het broodje frikandellie hahaha..
|
||||
|
||||
Heren,
goed opgeschoten zie ik! helaas haalde ik het vanavond niet (zoals je aan het tijdstip kunt zien) Nog gelukt met de bestelling ? (m.a.w. kan ik wat verwachten?) keep up the good work!
|
||||
|
||||
Netjes, netjes, netjes
|
||||
|
||||
zo meteen alles echt kaal!!
Netjes!
|
||||
|
||||
Ja Erik, er moet nog 1 heel klein hoekje achter de linkse veerpoot geschuurd worden, dan is die echt compleet blank. Het liet zich allemaal met de juiste spullen, vrij goed verwijderen.
Plaatjes maken op maat ging opzich ook wel rap. Nu moet Frits alleen even kijken wanneer die kan komen lassen. Dus ik ben eens benieuwd. Het gaat rap zo op dit tempo. Dus Edwin ga zo door hahaha zou ik zeggen Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor, maar waarom geen verfafbijt gebruikt of het gestraalt?
Heb je minder kans dat je het staal beschadig! |
|
|||
|
|||
bij verfafbijt loopt het spul ook in je naden. Het zou kunnen dat je met spuiten daarna last krijgt dat de lak niet pakt door de afbijt.
|
|
||||
|
||||
bedankt voor het antwoord.
hier gaat het ook om dat er geen vocht tussen de platen komt. daarom alles met de borstel gedaan.en het ging snel genoeg. en als je het met de goede borstel doet is het geen probleem. en dit gaat ook in 2 dagen kijk maar haha. grtz eddy
|
||||
|
||||
Ah oke, daar hebben julie gelijk in.
Wat voor borstels heb je gebruikt koperen ? |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit allemaal
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
de jongens hebben me er een tempo van jewelste opzitten
|