|
||||
|
||||
Ik kom ook maar eens een kijkje nemen, mn eerste vw meeting
|
||||
|
||||
ben druk bezig met mijn golf voor morgen
|
|
||||
|
||||
wij rijden rond half negen hier weg dus zullen er lekker optijd zijn!!
|
|
|||
|
|||
ook morgen aanwezig de hoofdsteunen zitten
in het achterbankje en de blindering is weg en nog een beetje plak werk vericht dus idereen tot morgen wordt een top meeting
|
|||
|
|||
half 9 pas wij om half 8 we moeten namelijk onze spulletjes nog uitpakken, voor in de stand. tot morge jongens!!
|
|
||||
|
||||
De auto vandaag ook klaar gemaakt voor morgen
|
|
||||
|
||||
Kom net uit de schuur ,net nog even een auto klaargemaakt voor morgen
Wij gaan morgen ook die kant op met zo'n 5 auto's , wilde graag met de witte jetta ,maar die is nog niet klaar voor dit seizoen ! Zou op zich wel mooi zijn , want hoogeveen was voor mij de 1e meeting waar ik ooit m'n 1e beker kreeg ! Maar de zwarte variant is er ook weer klaar voor dit jaar , dus dan mag die mee deze keer (is ook geen straf hoor ) Tot morgen !
|
||||
|
||||
Vanmiddag alvast de auto gewassen, dan hoef ik hem morgenvroeg alleen maar even af te spuiten. Want met die paasvuren hier ligt er morgenvroeg meestal een hoop as/stof op de auto. Dus morgen alleen even afspuiten rond 8.00 uur en dan samen met mijn zusje haar zwarte scirocco die kant op.
|
|||
|
|||
Quote:
da's mooi op tijd ja. hou je ff een plekje vrij voor me Edwin,ik vertrek nl ietsje later....is nog erg gezellig hier zie/spreek je morgen Last edited by HannoverEdition : 24-04-2011 at 21:54. |
|
||||
|
||||
Present, morgen alleen de buitenkant nog ff een sopje geven (kan daar gelukkig om de hoek) en dan zijn we dr weer klaar voor.
Tot morgen allemaal! |
|
||||
|
||||
mij jetta is er ook bij
hoe laat morgen bij tiltrans alberto ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Parkeer ff dubbel dan, dan pas ik dr ook nog tussen Tis hier ook gezellig
|
|||
|
|||
Quote:
Poeh .........dan mut ik wel heel dubbel parkeren......met zo'n brede/dikke Rallye...... zal m'n best doen kerel.... oant moarn! |
|
||||
|
||||
We hebbene er in in
|
|
||||
|
||||
Quote:
we doen ons best!! ik zal nog even de bbs'jes poetsen en dan die kant maar op! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet wakker Miquel ?? Of teveel genuttigt gisteren
|
||||
|
||||
Goeiesmorgens
|
|
|||
|
|||
idd goeie smorgens nog ff en ik rol ook die kant op!
|
|||
|
|||
moge ..
|
|
||||
|
||||
Quote:
|