|
||||
|
||||
Quote:
ik had mijzelf even verbeterd, omdat ik denk dat het verstandig is om wel spanning op de module te houden wanneer je de originele lichtschakelaar aan staat. Morgen ga ik het set eerst "normaal" monteren, en scharrel binnenkort even een extra alarmlicht/verwarming oid schakelaar van de sloop er de aan/uit functie netjes weg te werken ik plaats wel even een foto'tje |
|
||||
|
||||
leuk spul! |
|
|||
|
|||
Dik! Dikke winterwielen ook
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
DIK!
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij GEEN PRIJSVERHOGING, ondanks de hogere BTW...
|
|
|||
|
|||
Ze bevallen super Melvin!
Fotovoorbeeld |
|
|||
|
|||
Stoer hoor, zo simpel maar zo stoer!
|
|
|||
|
|||
Er wordt nog steeds regelmatig verkocht en vast ook aan mensen die op Volksforum zitten, dus heb je foto's van je auto met USLights, show ze dan hier!!
|
|
|||
|
|||
Mmm wou een setje bestellen maar betalen met IDeal werkt niet
Edit: Lag aan mijn bank.. Site is in onderhoud Dus vooraf betalen gekozen,, maar even wachten tot de site weer online is.. Mvg justin
|
|||
|
|||
Hoi Justin,
Ik zag de bestelling binnenkomen maar inderdaad geen betaling, gelukkig weten we nu waar het aan ligt! Komt dus goed! Ik houd je op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Je set gaat vandaag de deur uit Justin, moet je morgen al in huis hebben!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nice!!!
|
|
|||
|
|||
En de set is bezorgd ziet er netjes uit hoor..
Zit het stelschroefje voor de lichtsterkte onder dat rubber dopje? Zal zsm foto posten met het resultaat Justin
|
|||
|
|||
Quote:
Jup! Check ook even www.uslights.nl/instal.php daar zie je het afgebeeld (moet wel enkele keren draaien om effect te zien, of met multimeter doen). Zie de foto graag tegemoet |
|
|||
|
|||
@VwGolfMK2VW: Al foto's gemaakt? Ben benieuwd!!
Kwam onlangs deze tegen hier op het forum, de oude van Vains: |