|
|||
|
|||
bel me morge maar ff als je wilt.
|
|
|||
|
|||
mooie wagen met een lekker blokkie !!
|
|
|||
|
|||
Geen probleem was waarschijnlijk mijn alarmkastje wat zat te schuren.
Als het weer wat droger wordt ga ik weer een stukje rijden. Kan ik kijken of het weg is. Last edited by sidneyf : 01-11-2010 at 21:45. |
|
|||
|
|||
zo probleem is gevonden, sid kwa er achter de de kunstof motor afdekkap lawaai maakte [trilde/schuurde] gelukkig niks ernstig wat we overigens ook niet hadden verwacht.
tijd voor mooie foto schoot zulle we maar zeggen! |
|
|||
|
|||
Ja sta al met me camera vast,alleen het weer zit even niet mee.
Waterrrrr koud |
|
|||
|
|||
hahaha heb jij goed! je clipjes zijn besteld heb morge denk wel binnen, ik weet niet wanneer pablo je oude blok op komt halen of jij zelf dan krijg je ze gelijk mee
|
|
|||
|
|||
Ja even kijken waarneer ik jullie kant op kom.beetje gaos hier ivm drukte van werk.
Zo snel als mogelijk in ieder geval |
|
|||
|
|||
kijk maar sid blok ligt me niet echt in de weg!
|
|
||||
|
||||
Nog tevreden erover?
Heb zelf ook een golf 1 een een 20vt motor staan.Wil deze ook combineren |
|
|||
|
|||
dat denk ik wel dat hij tevreden is, ik heb sidney al een poosje niet gesproken, ik ben in iedergeval erg tevreden met mijn eigen mk1 20vt rijd gewoon super.
|
|
|||
|
|||
Nette wagen met een leuk motortje en netjes ingebouwd!
Ik ben benieuwd wanneer ik deze wagen hier in de buurt zal tegenkomen aangezien ik 3 km bij sidney vandaan woon. gr, Marcel |
|
|||
|
|||
Hallo Jongens,
Ben er zeker erg blij mee,heb alleen nog niet veel gereden ivm het ..... weer. he Marcel ! 3 km bij mij uit de buurt,waar rij jij in dan? gr sid |
|
||||
|
||||
Vette bak met dito motor! Good job!
|
|||
|
|||
He Steef ik kom snel jullie kant op !!!
Moeten ook even een afspraak maken voor de uitlaat en remmen !! Ook haal ik dan de spullen die nog bij jou liggen weg. gr sid |
|
|||
|
|||
Hey sidney
Ik ryd in een zilver/grijze golf4 v6 4motion ik kom uit hoogmade en jij uit rijpwetering nou dat is hemels bereed niet meer als 2km |
|
||||
|
||||
Rij jij met f zonder stuurbekrachtiging?
mvg |
|
|||
|
|||
He Marcel,
Dat is inderdaad 1x vallen. Ik zal er op letten of ik een v6 zie als ik door Hoogmade rij. Roadwarrior,ik rij zonder stuur bekrachtiging. Vind dat zelf lekkerder rijden dan met bekrachtiger. |
|
|||
|
|||
hey sid ik bouw mijn eigen mk1 naar porsche remmen, dus komt mijn g60 remmerij tekoop. misschien iets voor je?! bel me maar. zou mooi wezen als je de motor enzo zo zsm op kunt halen we zijn aan het opruimen, en gaan nieuwe stellingen plaatsen dus alles wat dan weg is. is dan wel handig ipv spullen elke keer te gaan verpakken. gr stefan
|
|
|||
|
|||
Steef ,
Volgend weekend zou evt kunnen |
|
|||
|
|||
prima bel me maar ff voordat je wilt komen! je golf al een keertje weer warm laten draaien?! in de mijne word nu gewoon gereden door niels, loopt echt super ik heb hem trouwens ook 20vt op kenteken nu.
|