|
||||
|
||||
Quote:
Foto's komen morgen Ron. Ga morgen de auto van Dave eens polijsten. Zodat die er voor Eurosunday netjes bijstaat
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Zo vandaag de auto van Dave gepolijst.
Eerst gewassen en gedroogd Hierna gekleid Gepolijst Gewassen en afgewerkt met een sealant. Aantal foto's: Even een testspot gemaakt om te kijken welke combinatie goed werkte. De 1e was meteen raak( auto was hier al gewassen en gekleid!!). De testspot rechtsvoor op de motorkap is goed zichtbaar En bijna klaar: Deze week nog even de wielen wisselen en de trims netjes zwart maken en deze auto is klaar voor Eurosunday!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI Last edited by T.C.Z.L : 07-05-2011 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Dik hoor een witte US MKIII 5-deurs....!!
|
|||
|
|||
mooie auto idd
maar waarom haal je niet ff de kentekenplaten van de auto af, voor het poetsen en wassen etc?
|
||||
|
||||
Heel netjes, ben benieuwd naar de velgen keuze.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ziet er weer mooi uit dave, ben benieuwd naar de wieltjes!
|
|||
|
|||
nog een paar puntjes bijwerken(lak bijtippen) en de wielen erop. Nu maar hopen dat de banden op tijd hier zijn. De auto komt deze week alleen nog buiten om uit te lijnen en verder blijft die fijn binnen staan tot zondag.
Het was wel zwaar nodig weer eens een grondige poetsbeurt. De laaste x echt goed was alweer afgelopen jaar. Mooi wit is die nu wel weer. Ben alleen een hoop lak beschadigingen en krassen tegengekomen nu die helemaal schoon was. Och ja het blijft een oud beestje he Beetje patina als bij een kever Daimy en mike nog heel erg bedankt voor de hulp. Zodra de banden op de velgen liggen komen jullie maar een juupke drinken. |
|
||||
|
||||
na al dat super nette poetswerk zou een mooi nieuw kentekenplaatje voor niet overbodig zijn verder super!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
No problem kerel! Mocht je deze week nog hulp nodig hebben bel je me maar. Dat juupke komt wel goed, hoor het wel als de banden binnen zijn
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Mooi wagentje! de achterlichten staan hem ook goed!
En de kabelboom er ook al ingekregen? |
|
|||
|
|||
kabelboompje mooi opnieuw getaped en aangepast aan de euro lichten zit er al in. Nog bedankt voor de onderdelen
|
|
||||
|
||||
ziet er gelikt uit !
Heb je al eens lief naar je moeder gekeken? (Stoel ondertussen netjes?)
|
|||
|
|||
nog geen tijd gehad om hem er weer uit te halen(maar dat gebeurt wel nog alleen pas na euro sundays). 3 kids en de mei vakantie dus het was wat drukjes....
|
|
|||
|
|||
het gaat erom spannen.... net de bevestiging gehad dat mijn banden verzonden zijn. De laaste keer had ik ze binnen 2 dagen thuis.
|
|
||||
|
||||
Ik denk vrijdag.
|
|||
|
|||
hmmmm dan wel voor 17.00 dan kan ik bij die vriend van mij nog langs om ze erop te gooien.....
|
|
|||
|
|||
......mijn banden zijn er..... toch nog voor het weekend. Even kijken om ze te laten monteren. Morgen nog even de auto laten uitlijnen als ze tijd hebben...
Last edited by VWJYI : 12-05-2011 at 09:23. |
|
||||
|
||||
Bandjes al erop?
|
||||
|
||||
Inderdaad daar ben ik ook wel benieuwd naar
|
|||
|
|||
morgen even uitlijnen en dan de wielen zaterdag erop. Dan zien jullie het zondag snel genoeg.
|