|
||||
|
||||
Quote:
deze golf 2 dan? vet longboard dat erop ligt. waar vind je zoiets?
|
|||
|
|||
Das mijn gebakje ja ;-)
Het board komt uit de UK en was een GoFast! limited edition van Lush. Ben soms gewoon te lui om een stuk te lopen :p Website van Lush http://www.lushlongboards.com/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat Volkforumdoek is volgens mij nieuw dit jaar en dus nog nooit gestolen. Je bent ook wel een enorme mongool als je op meetings dingen gaat stelen of moedwillig beschadigen, dat verpest de sfeer voor anderen, ik ga altijd uit van positief en correctief groepsgedrag op meetings. (zo niet dan val ik terug op dat mongool gedeelte) |
|
|||
|
|||
Tja... helaas wordt er zelfs bij de stands gestolen....
Ik ben voor ruim meer dan 50€ aan stickers kwijt... Je helpt klanten, je bent erg druk bezig en je probeert iedereen zo goed mogelijk te helpen met zijn/haar specifieke wensen... en dat voor 3€ per stickertje. Plots een flink pak voorraad kwijt zijn is dan ook niet zo fijn... Beetje erg jammer ! .. maar het hoort er blijkbaar bij, gezien ook de ervaringen van de andere standhouders. |
|
||||
|
||||
Vag-Fest was leuk, maar had er meer van verwacht. Veel van die Rat wagens waarvan er een paar als mongolen over het trein heen liggen te blazen en de auto's stonden erg dicht op elkaar, maja het terrein stond ook aardig vol op het eind.
Heb weer gefilmd gisteren dus ga straks maar weer eens video-editen |
|
||||
|
||||
vag fest
Quote:
en wie was jij dan?? of welke auto?? |
|
|||
|
|||
owja, wat ik nog even vergat: Ronny .... Bah, vieze man.
|
|
|||
|
|||
Quote:
nou idd had ook bijna zoon halve gare in een 1.1 cabrio zo rot als een mandje erop zitten tis maar goed dat de rem van dat hok wel werkte
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Ik heb weer een heel leuk weekend gehad en er reden idd een aantal achterlijke gasten rond die geen enkel gevoel van verantwoordelijkheid hebben helaas. Bij onze "buren' reed een rat audi zelfs over een paar heiniken kratten heen omdat het merk hem niet zinde. (of omdat hij niet hard genoeg door het stof kon scheuren, daar waren de kratten mijns inziens voor weggezet met een lint er aan.)
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hebben wij inderdaad van boven af eens zitten volgen en dat ging echt nergens over. |
|
||||
|
||||
in het normale verkeer heeft men drempels aangelegd voor zulke gasten. misschien een idee voor volgend jaar HAHA
|
|||
|
|||
Als ik dit lees en de foto's bekijk kan ik nou niet echt zeggen dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben...
|
||||
|
||||
Tja, als je er alleen heen gaat om je vervolgens aan alles te irriteren wat je niet aanstaat ..
Ik heb in ieder geval vette schik gehad, je moet het ook een beetje zelf maken denk ik dan. Laat ik het zo zeggen, ik had deze voor geen goud willen missen
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 10:12. |
|
|||
|
|||
Met wat bier achter de kiezen zal het ongetwijfeld anders zijn
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt heb ik ook niet. om eerlijk te zijn vind het maar een rommeltje |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was inderdaad een vervelende .. zeker als je dan bij de mannen van de Poloclub pal langs de legertent staat (waar VAG-fest Radio zat) .. scheldend je tentje uit gewoon, terwijl ik het de eerste keer nog best een geinig liedje vond om even op na te dutten
|
||||
|
||||
Quote:
Daar sluit ik me bij aan! Geweldig weekend met vrienden, drank, muziek en auto's. Beter kan niet en het weer zat ook nog eens mee. Gunther bedankt en hopelijk heb je niet te veel last van ons gehad. |
|
||||
|
||||
precies. eerste keer was het leuk... (om 7 uur iemand die de muziek aan knalt is inmiddels traditie.... herinnerd u zich DEZE nog nog nog????) maar 5x was compleet waardeloos.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 16-08-2010 at 19:29. |
|
||||
|
||||
Of deze, ik viel echt van mijn luchtbed om 7 uur in de ochtend.
http://www.youtube.com/watch?v=7u-EOhoeSbs&feature=fvst |