|
||||
|
||||
Ja dat had ik indd al meer gehoord, een buurman zei dat die goed/goedkoop was maar paar andere vw liefhebbers uit de buurt raadde mij het heel sterk af, woon jij ook in Landgraaf? welke auto rijdt jij?
|
||||
|
||||
Ja,in de kakert ,ik rij op het moment in mijn alltagsschlampfe,maar nu het beter weer wordt ga ik weer met de kever rijden,82er silverbug.Miss ken je hem,ik werk bij mengelers,daar stond ie altijd op de parkeerplaats
|
|
||||
|
||||
Dat wordt wel wat, dat heb ik al lang gezien!! Maar haal het nou niet weer in je hoofd om hem te verkopen he! Interieur ziet er ook nog keurig uit of niet?
|
|
||||
|
||||
Interieur is indd als nieuw, het staat nu al een dik jaar op me kamer :P,
Vandaag de stabi eronder en bouten door de fusee's opde lagers op spanning te houden en maandag ga ik informeren bij een spuiter..... of iemand moet nog een goeie beunhaas kennen in omgeving limburg????
|
||||
|
||||
heel vet topic
wie helpt m aan een goede spuitert ken die ook weer verder en dus: alle limbo's gaon der waer veur!!!!!! |
|
||||
|
||||
looked threw all your pics now.. looking forwars to seing it done that derby looked a lot like mine Was the derby just for parts ?
|
|||
|
|||
is de gehele auto al spuitklaar? Ik werk in venlo in een spuiterij je zou kunnen bellen tussen ma en vrij van 8 tot 18 uur naar sraar roebbers autoschade voor een richtprijs. 077-4732992 groetjes arjan
|
|
||||
|
||||
Yeah i got the debry already half stripped, a belgium guy used it for parts, he knew I needed the front fenders and the gas tank, so I bought it really cheap stripped it completely, used the fenders and the gastank (both without rust), and all the mechanical parts is saved for extra's.
I traded the empty body (with no rust at all) for 2 chrome bumpers (the body didn't have any papers anymore so that was a pity... @MK1 owner check pm
|
|||
|
|||
Mooi project!
Nog mooier om te zien dat het in de buurt gebeurd. Ben je nog op zoek naar een spuiter? Weet een goed bedrijf in Duitsland.... Ben benieuwd naar het eind resultaat, de zomer komt nl. met rasse schreden eraan. Gr. Maurice |
|
||||
|
||||
maandag komt ene langs voor prijsopgave voor het spuitwerk
ondertussen aan de velgen gewerkt... dit is dus de verzameling... dit zijn dus de echte blijvers: zo gekocht (is een foto van Gert, maar zagen er 100% precies hetzelfde uit..) toen maar heel slecht zwart gespoten : shit de verf laat los : na heeel veel werk...:
|
||||
|
||||
Quote:
Sowww, die zijn mooi geworden !! Ik kon vorig jaar ook nog een setje 6x13 met 4x108 steek (voor de RS of Capri) kopen, en ik heb er nu spijt van dat ik ze heb laten lopen
|
||||
|
||||
Ik vind dat ook een super wiel !!!
|
||||
|
||||
hey
wielen zijn super, is dat 13 inch, en hoe breed zijn ze?
|
||||
|
||||
heel vet
veel succes verder |
|
||||
|
||||
is 13" 6j met best een lage et waarde...
komt best goed naar buiten, er was toch nog iemand hier met een golf 1 met cosmics met lage et waarde?? maja kga de revolutions ook klaarmaken zodat ik kan afwisselen.. heb 7 175-50-13 klaarliggen dus nog 1tje kopen en dan heb ik 2 setjes @area 51, tomkraft heeft er nog in 4x108..... ik ben er trouwens aan gekomen door een topic hier op volksforum en de hulp van Berendd
|
||||
|
||||
wat is een setje waard die niet zijn opgeknapt?
|
||||
|
||||
ik heb deze gekocht van een man die ze op zijn kadet had...
hij wist niet wat voor velgen t waren... 140+ waterpomptang voor betaald, banden verkocht voor 50 dus eigenlijk 90 euro voor betaald... maar wel heel veel werk aan gehad... in keversteek gaan ze voor veel meer weg...
Last edited by Berserker : 22-05-2006 at 13:46. |
|
||||
|
||||
dus 100 euro voor een setje ongeveer.
|
||||
|
||||
super setje hebje daar! geschuurd tot,gepolijst met?
|
|
||||
|
||||
wat is dat zwarte nou? afbijt ofzo? dan moet je me echt eens zeggen wat voor merk en waar je dat vandaan gehaald hebt, mijn afbijt doet veel: stinken, dampen, roken, knetteren, borrelen, plakken, glibberen en nog veel meer... maar afbijten? nope
die velgen zien dr echt super mooi uit! had ze in gert's lijstje zien staan maar had nooit gedacht dat dr zoiets van te maken viel!