|
||||
|
||||
Ohh.. Nu zie ik het ook dat er nog een zin was! Sorry!
|
||||
|
||||
De Corrado is net probleemloos door de APK heen gekomen en ik mocht veel complimentjes ontvangen van de monteurs.
Nu dus hopelijk een jaar probleemloos rijden. Maar of dat gehaald wordt met een Corrado. Haha
|
||||
|
||||
Proficiat Dennis!
Komend weekend aanwezig op VW Fanatics?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Dankje!
Nee helaas niet. Mijn pa heeft geen tijd om te rijden aankomend weekend aangezien hij druk is met zijn video producties bedrijf. En ik wil me eigenlijk ook niet vertonen op een meeting met de staat van mijn dorpels, dat moet sowieso eerst maar eens gerepareerd worden.
|
||||
|
||||
Vanavond nog even een stukje gereden op wat afgelegen weggetjes en het is toch zo gaaf he. Krijg nu alweer zin om weer te gaan rijden. :lol:
Het is ook echt prachtig als je flink door trekt en je de VR mooi hoort brullen. Echt rete gaaf. Ook heb ik mijn snelheids records vandaag even verbroken en de 100 aangetikt. Haha :mrgreen: Bij deze ook even wat foto's van de winterwielen. En let niet op het knipperlicht, dat wordt nog vervangen.
|
||||
|
||||
Vandaag een chromen VW logo voor achterop mogen ontvangen. Het staat er goed, nu alleen nog een chromen Corrado logo en de originele einddemper klaar maken en de kont is klaar.
Ook meteen even een update wat betreft de einddemper. Ik ben gisteren eens flink aan het polijsten geslagen en het schiet al aardig op. Op de demper heb ik wat geoefend met polijsten, vandaar dat die ook erg glimt. Haha :lol:
|
|||
|
|||
dat ziet er goed uit!, uitlaat word straks nog te mooi om eronder te hangen haha
mag ik vragen waar je die logo's vandaan hebt? moet ze zelf namelijk ook nog hebben (Voor achterop) mvg
|
||||
|
||||
Die heb ik van iemand op het Corrado Forum. Als je even zoekt op de naam 'Gurby' op het forum dan vind je zijn topic wel! Als het goed is heeft hij er namelijk nog eentje liggen!
En wat betreft de uitlaat, daar ben ik nog niet echt tevreden over! Ga er nog eens overheen met het polijst spul. Volgende week is de Corrado toch een tijdje weg dus dan kan ik toch niks aan de auto zelf doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Gurby op het corrado-forum had er 2 liggen, waarvan Dennis er eentje heeft gekocht. Anders kun je ook even contact opnemen met Theo van de vwwobshop, daar heb ik de mijne nieuw besteld een paar maanden terug
|
||||
|
||||
Net te laat Vains. Haha
|
||||
|
||||
Haha inderdaad
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik nog wel aan meer kan komen hoor, kom dan wel op EUR 17,50 incl verzending :-)
|
|
|||
|
|||
Zeg Dennis, je bent lekker bezig met die einddemper!!! Ziet er errug goed uit!
Gaat dat passen zo, op die RVS pannenkoek demper verder? of is niet alles rvs bij jou? |
|
||||
|
||||
Ik heb geen enkel idee hoe het gaat passen. Daar kom ik nog wel achter als de C weer op de brug gaat bij de monteur. Sowieso is hij volgende week eerst even een paar dagen weg voor de dorpel reparatie en daarna is het de bedoeling om de elektrische spiegel afstelling te maken en dan was ik van plan om de einddemper er onder te monteren.
|
||||
|
||||
Vanavond weer eens een aantal, al zeg ik het zelf, mooie foto's gemaakt. Deze keer een industrie sfeertje.
Ik ben benieuwd welke foto de VW liefhebbers hier het mooiste vinden!
|
||||
|
||||
De C is vandaag weggebracht naar de schadehersteller om de schade aan de dorpels te repareren. Aan het einde van de week zal ie weer terug zijn dus dan kan ik in het weekend weer eens een stukje gaan rijden met mijn pa.
|
|||
|
|||
Komt ie vandaag terug??
Mooie foto's hierboven hoor, ziet er goed uit. Ik zou haast zeggen, knap die BBS-en op en laat die er mooi onder staan, dat zijn trouwens ook de wielen die erbij horen! |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk komt ie vandaag terug ja. Maar het kan ook goed morgen zijn.
Ik vind de BBS'jes te smal dus die blijven er niet onder. Maar misschien dat ik ze wel op ga knappen na de winter.
|
||||
|
||||
Zo, gister avond de Futura's geruild tegen een setje Corvette's in 16'' en 8,5j rondom. Het staat, na de nodige verlaging, natuurlijk erg goed! Alleen ben ik achter iets te enthousiast geweest waardoor het nu bij de geringste ongelijkheid in de weg al aan loopt. Niet echt handig dus..
Ik ga morgen dus nog maar eens even aan de slag met de stel sleutel en dan eens zien hoe het gaat. Loopt het dan nog te snel aan dan zullen er toch echt bumpstops moeten komen ben ik bang. :mrgreen: De set bevalt me in ieder geval erg goed en ik ben er zeeeeeer tevreden mee! Zie hier onder mijn middagje verlagen. Zonder de extra verlaging: Na de wagen wat hebben laten zakken aan de voorkant kreeg ik dit als resultaat, een steentjes schuiver. :LOL: De lip lag, zoals je ziet, ook maar een paar centimeters van de grond af. :mrgreen: Na de achterkant tot op het maximale te hebben laten zakken had ik dit als resultaat. Daarna maar eens even gaan tanken maar het liep jammer genoeg al snel aan.. De tank helemaal vol gooien durfde ik dus niet aan. :lol: Na een 30 liter in gegooid te hebben maar eens op zoek gegaan naar een mooi plekje om wat foto's te maken. Met dit als resultaat: Ja, ik weet het, die kachelpijp moet er onder uit. Maar i'm working on it! :tu: Na wat foto's te hebben gemaakt gaf ik mijn pa de opdracht om 'even' over de hoogste drempel hier in het dorp te rijden om te kijken of de bodem de grond raakt. Gelukkig viel het mee en ging het vrij aardig, de carterpan raakte de grond namelijk niet en alleen de beschermkap van de katalysator schuurde wat over de grond. Wat me nog reuze mee valt! Het was me dus een mooi dagje tot nu toe! Morgen dan maar wel weer aan de slag met de stel sleutel om de achterkant wat omhoog te zetten. Hopelijk blijft het ook bij de katalysator die wat schuurt want ik wil de wagen natuurlijk wel gewoon netjes houden! Hij moet niet verneukt worden door wat asfalt geschraap!
|
||||
|
||||
Ziet gaaf uit!
Alleen zou ik de adapters rondom een cm afdraaien zodat ze iets meer naar binnen vallen Steken iets te ver uit nu als je het mij vraagt...