|
|||
|
|||
Het was met rustig rijden op dat zandpad wel te doen.. Maar toch kon ik niet voorkomen dat ik al die steentjes op het midden van het pad mee nam met m'n subframe .
|
|
||||
|
||||
Desnelders Bedankt..
Je hebt me mooi gespot. Edit: Om maar even een verhaaltje eraan vast te knopen. Mooi terrein, zeer groot en veel potentie om verder mee te gaan, alleen die verekte ingang en uitgang, man man, dat was knudde en te verwachten dat daar commentaar op zou komen. Verder waren de Wc's indd een minder puntje, vooral voor de dames, aangezien wij ons wel kunnen redden met een boompje of een paardenbloem. Verder vond ik voor al een mooie meeting leuke wagens en veel nieuwe gasten gezien, waarvan ik niet eens wist wie het waren maar zij mij wel konden?? Verbeter die kleine foutjes, en groei uit tot een Nederlands Edition 38 en zorg dat Well op de kaart gezet wordt. Gr Ronnie aka De Limburger
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 04-07-2010 at 20:03. |
|
|||
|
|||
Quote:
Oldskool bob was het toch Chris ? Sven heet de man , en past goed op mijn oude passat |
|
||||
|
||||
Quote:
o,die velgenhandelaar die zich af wou melden als member
|
||||
|
||||
Quote:
Oldscool heette ie hier, maar volgens mij zit ie sinds een tijdje enkel nog aan de overkant, hier heeft ie zich toen met een hoop bombarie afgemeldt. Hij komt hier uit de buurt, uit Kerkrade. Niet te verwarren dus met die andere Oldscool II. De Passat stond er trouwens inderdaad prachtig bij.
|
||||
|
||||
Quote:
Check.
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfs enkele Golfjes 2 hadden een onderplaat, zo'n milieu ding was dat geloof ik. Heb nog ergens een "te koop gevraagd" topic ervoor met onderdeelnummer.
|
|||
|
|||
klopt ...
nog een pracht auto |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben trots op je voor de rest hebben we een gezellige dag gehad vandaag. zeer hoge kwaiteit auto's en mooi dat we als vwclubparkstad een bijdrage konde leveren aan jullie meet |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik heb geen weekend mee gemaakt daar ben pas vandaag op gereden. Maar heb wel een flinke werkweek achter de rug. Maar verder heel erg gelachuh jammer dat ik je niet gezien heb. Ik ga zo eens wat foto's plaatsen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ik wil vanaf deze kant de organisatie nog even een dikke pluim in de kont steken voor hun geweldige inzet en een super geregeld weekendje.
het was op een super locatie een geweldig groot veld waar voor iedereen plek zat was dus dan nemen we zon lullig padje van een paar honderd meter maar op de koop toe. ben zeer tevreden mooie autos gezien en veel lol gehad dus wat mij betreft top geregeld en tot volgend jaar maar weer. gr pieter. |
|
|||
|
|||
Vandaag ook geweest, lekker weer, leuke plek! Miste wel de ijskar! :LOL:
En nog bedankt voor de prijs! :tu: Grote versie? PB maar :tu: |
|
|||
|
|||
Oja, de rest staat hier http://s762.photobucket.com/albums/...GTI_NL/VolksDUB
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wij zijn in duitsland geweest
|
||||
|
||||
bekendmaking
voor vele ben ik inmiddels wel een bekende,voor sommige een nieuweling.Ik zit niet zo gek veel op dit forum en daardoor zit ik wat op de achtergrond.De groene corrado 16V-G60 die vandaag naast die van Herrum stond is geheel door mijzelf gebouwd,net als vele andere projecten die rondrijden van mij.Ik bouw al sinds een jaar of 8 voor meerdere mensen 16V-G60 en andere motoren en weet dit netjes te doen.Hier de foto die gespot is vandaag;
http://i186.photobucket.com/albums/...10/DSC02492.jpg Mvg Ruud http://www.ruud16v-g60.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, was die van jou. Heel erg dik ding! Ging er van uit dat ie uit de stal van Herm kwam omdat ie naast de zijne kwam, en goed gebouwd was.
|
|||
|
|||
wow nog nooit gezien dus hehe
|
|
|||
|
|||
Zijn ook weer met de boot aangekomen in Friesland.
Was dikke meet. Respect voor de organisatie. Zaterdag super feestje gehad bij de bbq en in en buiten de tent En vandaag weer veel mooie auto's bewonderd. Zekers tot volgend jaar Last edited by 3gnr48 : 04-07-2010 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Was een leuke dag,heb weer een hoop bekende auto's gezien.
(Vond alleen het Rallye gedeelte klein beetje tegenvallen,was beetje zelf uitzoeken kijk maar war je de auto neerzet) |