|
||||
|
||||
Een Vag meeting die al jaren op mijn kalender staat en waar ik nooit aan toe kwam heen te gaan is de gezamenlijke meeting van VW team de Kempen/Polo club holland in Asten.
Dit jaar een hotel geboekt in Mierlo en de zondag naar dit treffen gereden. Erg mooie meeting,mooie locatie en erg mooie auto's. Vond de kwaliteit er hoog. Hieronder een kleine foto impressie. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. |
|
|||
|
|||
Alle bezoekers nogmaals bedankt voor de komst, wij als organisatie zijn ook heel erg blij dat de opkomst weer groots was dit jaar.. En hopelijk volgend jaar nog groter aangezien ons nieuwe terrein die capaciteit makkelijk aan kan
hier de foto's van de dag >>>KLIKKIE<<< en een klein voorproefje |
|
|||
|
|||
hey bas
moest jullie nog bedanken van corranda voor de 1ste prijs moest alleen zeggen dat ze het voor rijden met auto niet zoon geslaagd plan vond en volgende x ook prijs uitrijken voor meeste enthousiaste publiek haha
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
auto sloeg niet af voor het podium dus viel allemaal best wel mee toch? haha meest enthousiaste publiek... hmmm geen goed idee jullie waren al luidruchtig genoeg |
|
|||
|
|||
Quote:
Is het mogelijk om de foto van de scirocco met nummerplaat 134-agj in groot formaat te krijgen??
|
|||
|
|||
Quote:
ja messchien irritant maaaar............bijna voor iedereen een naam verzonnen en hard geklapt
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
andre je kijkt net ofdat er geen vinger... maar een hele hand in je reet wordt gestopt
|
||||
|
||||
Zelfs dat ouwe hok van mij vond iemand de moeite waard om een foto van te maken
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
@ Corne: ik vondhet applaus wel handig, elke keer als ik via de microfoon voor applaus voor de betreffende winnaars vroeg, wist ik in ieder geval zeker dat aan mijn rechterkant mensen zouden gaan klappen
|
|
|||
|
|||
Quote:
bedoel het ook totaal niet verkeerd hoor vond het juist wel humor, moet er alleen niet aan denken dat zometeen 100 man zo staat te schreeuwen |
|
|||
|
|||
Quote:
tuurlijk stuur maar een pb met een email adres |
|
|||
|
|||
Zondag ook voor het eerst afgereisd en een hele leuke dag gehad!
Eerst onderweg wat regen maar gelukkig de rest van de dag droog! Ook voor het eerst eens geprobeerd wat rolling shots te maken maar met 140 je kop buiten het raam is niet fijn! We zijn tot ongeveer half vijf gebleven ivm vaderdag toen ik op de terug weg gebeld werd dat ik tweede was geworden bij de golfjes V. We waren toen net weg! Kortom toch een leuke dag gehad en zeker de reis waard geweest en goed gegokt betreft het weer! Ook richting de organisatie een dikke duim! :tu: Zowel lokatie als voorziening waren dik voor mekaar! En ook bedankt voor de beker en meegeven! Uiteraard nog een paar foto's! De rest staat hier |
|
||||
|
||||
Wat is er met die arme hond gebeurd?
|
|||
|
|||
Een fotoshop, was ideeetje die ik kreeg toen ik hem zag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die is met een tondeuse bewerkt...
|
||||
|
||||
Heb mijn foto's in een ander album geplaatst omdat ze niet allemaal zichtbaar waren.
http://www.mijnalbum.nl/Album=I4VDMPLR |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig maar haha. En gelukkig niet met de tondeuse! arm dier
|
||||
|
||||
Foto's van mij kant