|
||||
|
||||
naaais!!!!
|
|
||||
|
||||
Zo toen ik thuis kwam van het werk, had ik nog zin om iets te gaan ondernemen, ik ben de wagen maar eens gaan poetsen.
Ik ben begonnen met wassen met Smartwax shampoo, daarna met Poorboy's klei de wagen compleet onder handen genomen, toen weer met Smartwax gewassen om de rest delen van de klei weg te poetsen. Man denk je een schone wagen te hebben gekocht want hij blonk als een spiegel, maar toch haal je er echt heel wat zooi vanaf. Toen de wagen droog was, heb ik de wagen compleet in de Poorboy's Pink Natty's Paste gezet. En nu blink de wagen echt als een spiegel, en staat nu dus lekker droog en schoon in de garage. Foto's bij het verhaal.. Na het wassen en kleien. Na het waxen met Poorboy's Wat een spiegel is het nu, je voelt echt verschil na het kleien, dit is echt zeer goed voor de lak. Ook kan ik morgen terecht voor het bekijken van de putjes en de deukjes bij een autoschade bedrijf, wat het gaat kosten als ik geluk heb doet hij morgen zelfs al de deukjes eruit trekken/zuigen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
pracht auto ronnie zuigen = lijmen . schrik niet wat voor geweld deze gasten gebruiken |
|
||||
|
||||
Super Ronnie ... ik zal de mijne ook een keer afzetten daar
|
||||
|
||||
Geen probleem jongen..
Je komt maar eens een bakkie doen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Nette aankoop Super auto, velgen passen er goed bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk van niet haha
|
||||
|
||||
superstrakke bak Ronnie
Veel veilige en schadevrije kilometers ermee |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Thijs, we zullen ons nog wel treffen, op verschillende meetings. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
shineyyyyyyyyy Don
|
|
|||
|
|||
wat een super dikke jetta!!
|
||||
|
||||
Dank dank dank.. Ben echt blij dat ik toch voor deze Jetta ben gegaan, aangezien in deze staat de Jetta1 en golfjes 1 dun gezaaid zijn tegenwoordig. Een lupo is ook leuk maar dit trekt toch weer net wat meer aandacht door dat de wagen toch nog ver origineel is. Vooral oudere mensen bekijken zo'n oude wagen toch graag. Jeugt ook maar die kijken er anders naar als iemand die zelf zo'n auto vroeger heeft gehad. Of misschien wel nieuw gekocht had.
Dit weekend ga ik naar Neuwied in Duitsland, eens kijken of er daar ook zulke Jetta's zullen zijn. En vanavond dus naar een Focwa garage om te kijken of de deukjes vanavond al eruit gaan of en andere keer. Ik ben echt benieuwd want dan is die echt super.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Super jetta! Zie je idd weinig in zo'n staat
De maten van die BBS'en zijn toch 8J voor en 8,5J achter? met welke ET-waarde? Zou je is een foto willen maken van hoe het er van achter uitziet en dat je ziet hoever de velgen eventueel uitsteken? Gr. Joeri
|
|||
|
|||
Nogmaals ik vind het ook een super auto maar ik had die ats classics erop gelaten, stonden hem zeer mooi maar ja dat is natuurlijk persoonlijke smaak
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad een kwestie van smaak, maar als je ze zo mooi vind. Ze zijn gewoon te koop hoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
ET waarde moet ik je schuldig blijven, aangezien deze niet meer klopt doordat er nieuwe randen op zijn gekomen. 2"randen en 2,5"randen moet je even erbij tellen. Er staat ergens een topic hoe het moet. Foto's zal ik wel eens maken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Net terug van het schadbedrijf, vandaag achter twee weken kan ik terecht voor alle deukjes en putjes eruit te halen voor zo ver als dat het gaat.
Ik ben al lang blij dat ik zo snel word geholpen. En al helemaal voor de kost prijs want dat is echt een lachertje.. Maar goed dat is omdat het zwartwerk is hahahaha. Nu de wagen klaar maken voor zondag Neuwied (DE) Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ze hebben het al vaker gezegd, maar mooie auto. atsen stonden ook erg mooi bij de auto. is de golf 2 weg?
|
||||
|
||||
Ja de golf 2 is verkocht. Aan iemand van hier op het forum, dus zal wel een goed zoveelste leven tegemoed gaan. Gr Ronnie