|
||||
|
||||
zow even snel 2 foto's opgeduikeld van de corrado die gesloopt gaat worden
|
|
||||
|
||||
Waarom zitten er geen usa achterlichten in?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ja dat was de enigste optie waar ik zelf mijn vraagtekens bij had, maar de rest was allemaal us uitgevoerd van binnen en van buiten, want de spiegels hadden de engelse inscriptie en de kmteller was in miles en usgordels en alles zaten er nog in.
|
|
||||
|
||||
nou vandaag had de auto weer een leuke verrassing voor me:
net op het laatste moment parkeer ik de auto in en hoor ik superveel gesis opeens en de voorste as zakt opeens als een baksteen wat blijkt is 1 van de boutjes van mijn veerpootbrug door de luchtbalg gegaan: morgen dus maar weer op zoek naar een nieuwe voorbalg |
|
||||
|
||||
Quote:
Ai, dat is weer het leuke van airride he Maar het is even goed balen.....
|
||||
|
||||
haha ja dat is waar en achjah het houd ons onder de auto he
|
|
||||
|
||||
Zow vandaag even met TCZL de donorauto gaan halen voor de neus en het dashboard en de rest is voor de verkoop
en nu ook officieel volksforum aandeelhouder Last edited by thijstheunissen : 26-06-2010 at 18:05. |
|
||||
|
||||
zow de us corrado is helemaal gesloopt en een hoop onderdelen liggen nu klaar voor in te bouwen zoals nieuw dakje en grijs dashboard en vandaag nog een deel onderdelen naar de spuiter gebracht zoals zijschermen, bumpers en motorkap en dan hopen dat alles voor vagfest er weer op of aan zit
wie kan me trouwens helpen met de kleur van mijn auto want de sticker is er helaas uit zelf zat ik te denken aan lc3y?? Last edited by thijstheunissen : 12-07-2010 at 19:38. |
|
||||
|
||||
nette corado zeer vet dadelijk met de us bumper ik had er ook een op mijn daily corrado maar de nieuwe eigenaar geeft er helemaal niks om. had ik hem er maar gauw vanaf gehaalt. we gaan hem dus op fanatics zien met us front
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx man oow dat is bale als iemand niet omkijkt naar een auto waar je zelf veel aandacht voor had zekerz op fanatics met us front en us dashboard en ook compleet nieuw bekleed interieur Ps wie neemt de kratjes bier mee |
|
||||
|
||||
De corrie wordt er steeds mooier op
Zelf vond ik 16 inch ietsje voller staan maar dit kan tenminste goed laag Keep up the good work
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx man Ja klopt met 16ers heb je de wielkasten iets voller, maar met 15ers kun je superlow Trouwens khoorde dat je ook een corriej ging aanschaffen? Heb nog wel wat plaatwerk over dalijk wat je netjes kan maken |
|
||||
|
||||
Zow aanbeland in Italie met de corriej en gelukkig geen problemen
De airride is gelukkig nog 3 dagen voor de start van de reis naar italie gemaakt kunnen worden door het plaatsen van een nieuwe balg maar wat een kutwerk is dat voor een nieuwe balg ergens uit te halen Genoeg geluld pictures vanuit het Garda Meer bij de Brada Schluft En nog tot het laatste uurtje voor vertrek geknutseld maar het moest erin Namelijk een computer met 7,5 inch touchscreen en 80gigabyte harde schijf, voor muziek, navigatie, internet, eigenlijk alles wat een normale pc ook kan want dit alles draait gewoon op windows xp en binnekort nog meer updates want er ligt een hoop leuks te wachte bij de spuiter Last edited by thijstheunissen : 02-08-2010 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Ja man ben rustig op zoek naar een leuke corrado.
Wil gewoon een nette vinden met minder als 2 ton op de klok. Zolang ik geen vind die me echt aanspreekt blijf ik nog met de mercedes doorrijden. Plaatwerk is altijd wel handig Heb mijn oog op een us corrie laten vallen maar die staat in Groningen en die vent heeft erbij staan alles electrisch en hij heeft apk. Voor de rest staat daar niks bij en foto's zie je ook niks duidelijks op
'06 Passat 3c variant 2.0 tdi '01 Golf cabrio 2.0 Last edited by Tombo90 : 03-08-2010 at 07:34. |
|
|||
|
|||
de limburger zegt: nicht tief parken aber tief fahren ist die kunst...
nou, ik kan je zeggen dat je aan het "spoiler schrapend geluid" als je bij mij door de straat rijdt niet kunt merken dat je op lucht rijdt...haha
|
||||
|
||||
Quote:
Dat moet ik ook hebben !! Kan ik tenminste "ebayen" in de auto Tot op fanatics, Buurman
|
||||
|
||||
Nette foto's kerel!
En hoe bevalt het daar? Plek waar je de foto's gemaakt hebt is mij ook bekend, heb daar ook gestaan
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Vind het wel tof dat je helemaal naar Italie gaat met de auto. Weet niet of ik dat had aangedurft na probs met de airride. Die radio ziet er wel nice uit, heb je er ook echt internet op ? En hoe heb je dat voor elkaar dan ? Via 3G ofzo ?
|
|
||||
|
||||
Respect voor de reis hoor, ik heb vorig jaar 3700km gereden naar croatie, was ook super. Alleen wanneer gaan die achterlichten eens veranderd worden die doen echt afbreuk aan de uitstraling van je wagen vind ik. Verder een fijne vakantie en goeie en veilige terug reis, en voor die hoezen zie ik je wel komen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
ja als ik denk te weten waar jij woont jij bent toch diegene met die dikke polo en die gepolijste audi tt velgen toch? echt een dik ding vind ik dat maar die straat inderdaad sjonge jonge wat een geschraap is dat eerst had ik ook wat problemen met de druk op de vooras die zakte soms nog eens daarom moest ik wel hoog rijden, maar nu is dat ook verholpen dus kan lekker schrapend verder @ de limburger, ik ben het ook met je eens want ik krijg die dingen gewoon niet netjes gespoten, maar originele vind ik ook niks dus ben aan het denken voor compleet rood of rood-zwart te gaan halen voor erin. @ Thijs, ja ik had ook zoiets van ff goed proberen voor ik ga rijden dat stuk, maar alles was goed en als dat niet zo was geweest dan was ik op originele veren na italie gereden want zown reservesetje is altijd handig het internet werkt inderdaad gewoon via 3g. @ TCZL ja het is hier superchill en lekker weertje volgend jaar met de corriejs samen op vakantie he @ Ronaroot, haha ja als je een ebay verslaving hebt is dit ideaal:P tot ziens op fanatics buurman |