|
||||
|
||||
golf1onderdelen.nl zijn nette onderdelen
|
||||
|
||||
van het weekend de eens auto gewassen en gepoetst. wat delen bij gespoten met de knikkerbus. opzich wel strak geworden, maar het gaat er meer om dat het beschermd is voor de winter. zit ook kleur verschil in de voorschermen en de rest van de auto. ik hoop volgend jaar de auto over te kunnen spuiten. ben bezig met onderdelen verzamelen, zoek nog deuren, voorschermen en achterklep.
ik moet alleen nog bumpers hebben en dan is de auto voorlopig compleet. hier nog twee fototjes. maart gaat hij omlaag en komen er een paar dikke wielen onder. voor de rest is dit echt een werkpaard. veel kilometers en heel zuinig.
|
||||
|
||||
vandaag een paar dikke wielen gekocht voor de golf.
Athans, ik vind ze wel dik. het zijn ronal turbo´s geworden. volgende week de schroefset en wielen eronder. ben benieuwd hoe dat gaat staan. de golf heeft aardig wat te lijden gehad van de winter, but still going strong.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 13-02-2011 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Gisteren een schroefset gemonteerd. Leuke job, mits alles los gaat.
de bouten aan de achterkant zaten muurvast, dus na een beetje slijpwerk en boren de achterveerpoten kunnen verwijderen. na een dagje werken zat alles er weer onder, maar toen was ik ook helemaal op. vandaag de hoogte afgesteld door het stellen van de ringen. best zwaar werk! klaar voor de verlaging! na twee uur zaten de wielen er weer onder. De golf staat er echt super bij en ben erg blij met het resultaat. Ik heb ook nog een stukje gereden en het rijdt goed. ik had nog nooit een verlaagde golf gehad, maar het rijdt erg lekker en comfortabel, maar nu is mijn golf ook niet zo heel laag vergeleken met sommigen andere golfjes hier op het forum. Foto´s van het eindresultaat heb ik nog niet, maar zal nog wel wat posten.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 13-02-2011 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Ziet er wel netjes uit zo, wat voor een set heb je gemonteerd?
|
|
||||
|
||||
nice....
|
||||
|
||||
Netjes! Oude wielen van Ernst?
|
||||
|
||||
Haha.. Ziet er goed uit! Maar wel een bekende combi haha
|
||||
|
||||
Bedankt! auto is niet heel bijzonder, maar door de verlaging en velgen staat hij er super bij.
Set van Raceland 180,- bij SKG. Kost ook echt helemaal niks meer. 2 jaar garantie op lekkende schokdempers Het rijdt erg goed, ik heb wat dat betreft ook geen ervaring met duurdere merken, maar voor die paar kilometer die ik rij, volstaat dit setje wel. De wielen heb ik van marktplaats. stond ineens een setje te koop voor een goede prijs, dus direct opgehaald. @wildeknak, zeker een bekende combi. wit, 4 deurs en ronal turbo's.
|
||||
|
||||
Hier nog eens een totaalplaatje.
Ik moet zeggen dat de golf er in het echt veel beter uitziet en bij staat dan hier op de foto. persoonlijk vind ik hem er erg mooi ook bij staan, met de verlaging en de wielen. ik heb 195/45 banden, maar moet zeggen dat het erg goed staat. hij mag wel eens gewassen worden.
|
||||
|
||||
Quote:
Super hoor..!! Maar kon het niet laten, om ff een oude foto op te zoeken! Zoek de verschillen..!!
|
|||
|
|||
Bumper?
Maar staat goed hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
dit blijft een hele nette auto en knap hoe je hem hebt opgeknapt. zoek je op den duur nog eens een mooi origineel blauw interieur?
|
||||
|
||||
nog een paar foto´s van de golf
|
||||
|
||||
nog nieuws?
|
|