|
|||
|
|||
Goed gedaan Albert en Wytze
|
|
||||
|
||||
Heel dik Alberto! Wat is de afstand van grond naar bovenkant wielkast bij jou Passat? Want jou auto lijkt toch iets lager te liggen dan de mijne.. en ik raak nu al regelmatig moeder aarde.. zeker als er 4 of 5 personen in zitten. Qua bandenomtrek zitten we aardig gelijk namelijk (215/40/18 voor, 235/40/18 achter). Hoe bevalt het weitec set eigenlijk?
|
||||
|
||||
staat heel netjes alberto
|
|||
|
|||
Quote:
zal ik ff voor je na meten ( of wytze moet het nog weten ) we zijn er net met 4 personen in wezen rijden , paar dikke verkeers drempels gepakt , maar raak niks de weitec set is super , lekker stevig , niet dat je met een niergordel om in de auto moet zitten |
|
||||
|
||||
Was het niet 62 cm ,vanaf de bovenzijde wielrand tot aan het wegdek ?
voor en achter was redelijk gelijk , ik geloof achter 2mm hoger .
|
||||
|
||||
Mooi Alberto, ook met deze wielen! Gewoon lekker subtiele auto zo!
|
||||
|
||||
Quote:
Okay, zal het bij mij eens opmeten. Bedankt!
|
||||
|
||||
hele nette gezinswagen Rika
mss moeten de vrouwen volgend seizoen maar eens een fotoshoot doen
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Moet ook maar eens aan de winterband
maar ik heb er eigenlijk niks voor over Dus mijn geluk maar eens op MP gezocht , en gevonden 4 nieuwe (8mm) Vredestein bandjes voor 8 tientjes koopje dacht ik |
|
|||
|
|||
da's idd niet te veel ophalen helemaal onder in limboland zeker?
|
|||
|
|||
Quote:
nee lagen in de weg in een bij keuken in Leeuwarden .... |
|
|||
|
|||
bofkont
|
|||
|
|||
Bofkont idd
Maar jij mag ook wel eens massel hebben met zulke dingen Alberto......anders gaan er weer andere mensen mee vandoor!! veel veilige km's met dit winterrrr rubberrrr Alberto! |
|
||||
|
||||
Nice!! Welke maat?
|
|||
|
|||
Quote:
thanks Quote:
205 55 16 wat standaard om het staal zit wat ik nog heb liggen 205 55 16 premium contact 3 er even af , en de Vredestein er om die zomerbandjes kunnen de bingo in |
|
||||
|
||||
mooie auto zo met die verlaging en de andere velgen
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt dus Gerben lak ging van de engelse spiegel af , en had nog busje oranje staan denk laat ik eens wat leuks doen sorry voor de slechte foto , maar zo kan je mooi zien hoe laag het ding is |
|
|||
|
|||
jij dacht gewoon oranje is de kleur van 2011.en Henk Wassenaar heeft oranje velgen...... dan neem ik oranje spiegels
|