|
||||
|
||||
Vanavond gelijk weer ff naar beneden schroeven en m'n G60 staal er weer onder |
|
||||
|
||||
gratuliere
|
|||
|
|||
mooi werk kerel!
|
||||
|
||||
Zo, meteen ook weer ff plat gegooid en m'n G60 staal eronder
(ik heb altijd toeschouwers tijdens het beunen ) Achter is ie nu 1 cm lager dan eerst, maar hij kan nog rustig 5 cm naar beneden. Maar ik heb nog maar 5 cm schroefdraad |
|
||||
|
||||
Quote:
die houden je tenminste een beetje bij de pinken anders mep je jezelf maar voor je kop
|
|||
|
|||
Nounou gertjan is weer aant beunen, ik houdt me hart vast .
Maar op het eerste gezicht valt het me niet tegen. Nog intresse in een een mooi setje G60 staal?binnenkort gaan ze der bij mij onderuit 8 en 8,5J. Helemaal verroest , achter een dikke rups erop, tje moet wat om een gat te dichten |
|
||||
|
||||
Ja opzich heb ik daar wel interesse in, voor de juiste prijs natuurlijk, ik blijf een ex-puchrijder natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha, me bbsèn zijn bijna klaar alst goed is, geef je dan nog wel een signaaltje suc6 met den passat verder he |
|
||||
|
||||
Bij mij op school Vandaag ook nog flink wat kleine kinderen en honden laten schrikken met geschraap van de lip, en er waren zelfs fietsers die stopten en heftig naar de voorkant wezen alsof er iets mis was |
|
||||
|
||||
Lache!! Is wel vet laag zeg
|
||||
|
||||
haha leuk is dat he
maar weet jij van wie dat andere hok bij ons op school is? stond er maandag ook al bij te kijken, met zn verbreed golf 3 staal.
|
||||
|
||||
Van een klasgenoot van me
Hij had er eerst Ronal Turbo's onder. |
|
||||
|
||||
dus dit zijn zn winterwielen?
jou g60 staal staat echt mooi trouwens!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
lekker laag hoor!!!!!
|
|||
|
|||
Ik stond idd met joost effe te kijken naar die golf.
Vliegt ook lekker laag. Gr, pim |
|
||||
|
||||
Hij gaat zondag aan de achterkant nog lager als het goed is
Vanavond ff de radiateur vervangen. En zondag de dubbele kat's vervangen door buis En volgende maand haal ik dat verbrede 8 en 8,5" G60 staal op als alles goed gaat, he Arthur? |
|
|||
|
|||
Nouw de wielkast roller is af Gert, laat die brede velgen maar doorkomen
Misschien dat ik nog een stukje af moet slijpen van de beugel die kan schuiven .... maar dat zien we nog wel. Last edited by Leejon : 14-03-2010 at 19:47. |
|
||||
|
||||
|