|
||||
|
||||
wij zijn dan de buren want wij zitten in huisje 133 al et goeje uit het zuiden naast elkaar:P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk aan dan hebben we een aparte limburg hoek. kunnen we daar gezellig ene drinken vrij of zaterdag. nog bekende van hier bij jou in het huisje? |
|
||||
|
||||
TCZL zit ook bij mij in het huisje
Zeker gezellig ene drinke en met bier uit limburg he |
|
|||
|
|||
Da's balen...
zitten we midden tussen de Belgen Wij hebben 134 en 135 Iig. als die aantekening je huis nummer is?!
|
||||
|
||||
Quote:
Thank! Super. Ze gaan proberen om iedereen bij/naast elkaar te boeken. Het gaat trouwens goed met de reserveringen, zijn er ook al wat binnen uit de UK & Duitsland
|
||||
|
||||
Quote:
oei oei zet dit plein maar alvast af want hier kan het nog wel eens te gezellig worden. @ bob heb je bij die aantekening ook de extra ijskast staan?? |
|
|||
|
|||
Haha, dat hebben we serieus wel ja
En bbq uiteraard!!! Oliver, had nog wel een mailtje die kant op gedaan. Alleen nog niet echt duidelijk antwoord gehad!
|
|||
|
|||
@ronaroot: heb jij dat huisje met jacuzzi?
oliver heeft voor ons nog net 't laatste huisje met zwembad in de kelder en bar kunnen regelen, haha... @oliver: weet jij of er in de huisjes koelkasten met vriesvak zitten? mijn natura betalingen gebeuren de laatste tijd alleen nog maar in vloeibare vorm ( lees: ik heb inmiddels nog 7 flessen bacardi staan die op moeten ) haha, wordt weer een vervelend weekend...
|
||||
|
||||
kijk eens aan we hadden ook de landal in valkenburg (limburg) kunnen pakken op dr bob na alleen limburgers die komen. nu rob ook erbij
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gaan we met alle MiVW boys en girls 2 of 3 bungalows huren!
:-)) Dit zou wel eens een heeeel gezellig weekend kunnen gaan worden
WWW.MIVW.NL Last edited by CorMIVW : 23-07-2010 at 00:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat heeft die Oliver wederom goed geregeld
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad ook aanwezig en nemen inderdaad wel wat limburgs bier mee!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Deze meet staat ook weer bij ons op de planning !
Worden het weer dezelfde show&shine klassen als vorig jaar ? Eens kijken of we weer een lading jetta's die kant op krijgen ! 'T weekend ervoor hebben we dan de jettameeting in Gevelsberg , hopelijk komen we daar allemaal een beetje heelhuids van thuis
|
|||
|
|||
zeker met de Jetta aanwezig ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kunnen we mooi een heel regiment jetta's regelen op de jetta meeting
|
|||
|
|||
Quote:
ff klein balletje op gooien in Gevelsberg ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Even wat flyers regelen dan maar dacht ik zo
|
||||
|
||||
Nou durf ik ook wel die kant op met mn Jetta
|
||||
|
||||
Wytze, komen jullie ook zaterdag al?
Kunnen we er wel een gezellig weekend van maken. :-)
|
|||
|
|||
Quote:
wij denken er nog over , omdat de vakantie dan net voor bij is voor ons ff kijken hoe het loopt |