|
||||
|
||||
Quote:
Aaaah...tipje van de sluier?
|
||||
|
||||
Rene,de locatie ziet er inderdaad erg mooi en leuk uit.
Super locatie zo te zien. Harstikke goed bedankt dat je de kou voor ons heb getrotseerd Quote:
Ja wij!
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 05-03-2010 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Hoi,leuke locatie ik zal er ook zijn als alles goed gaat(maar daar gaan we vanuit).
IS wel een eindje rijden voor mij maar goed daar heb je een diesel voor he. Ik heet Dennis en over de bbq laat ik jullie nog wat weten,mijn vrouw wil niet mee de hele dag over autos praten dus moet ik nog even kijken wie ik meeneem. Dus die misschien kan weg . Als er iemand hier nog zo een roze golf teken heeft liggen mag hij of zij ze wel meenemen. Ik zoek er nog eentje.. |
|
||||
|
||||
Bedoel je een rond embleem of het achter "Golf" embleem?
|
||||
|
||||
Ik ben blij, dat jullie je in de locatie kunnen vinden; als 'Piet P.' dan even het mooie weer regelt...
LIJSTJE: (update 7 maart 2010) BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V BBQ?-2 gti_power (Dennis) met een GTD (uniek!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin) met een 1.8 -8 René2 met een 2.8 VR6 -9 Geditionone (Guido) misschien, maar dan met zijn GTI 16V
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Wij komen zeker weten met 2 auto's een fire and ice en een edition....
|
||||
|
||||
Leuke opkomst en we hebben nog ff.
hoe meer zielen hoe meer fire&ice. Heb net een setje 15" sebrings gekocht voor de mijne.
|
||||
|
||||
Quote:
Vóór ik jullie op de lijst zet, graag nog jullie echte namen en... Hebben jullie ook zin in een eventuele, simpele BBQ? (in dat geval wèl zelf je drank en stoeltjes meenemen!) Als ook de BBQ doorgaat, zal dat zo'n € 10,- per persoon worden, denk ik. @apocalypsenever: Waar blijft die 'flyer' nou?!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Quote:
-9 Geditionone (Guido) misschien, maar dan met zijn GTI 16V[/QUOTE] ''Misschien''........ oké,maar dan ''met zijn GTI 16V''!!??........een GTD is misschien uniek!......maar Ik kom dan ''misschien'' wél met en GTI 16V......EN het is ook nog een 5 drs EN en een orginele Fire&Ice dus Dennis en ik zijn dan wel ''1 of a kind'' hou ons te vriend René haha en keep up doing the good work |
|
||||
|
||||
mensen,
Ik heb die jonge uit hoogeveen gesproken die er vorig jaar ook op de pof was. met die bbsjes, zwart hart en gepolijste rand. en mijn vader gaat mee, voor foto's en de bbq natuurlijk, dat is 2 mensen voor de bbq de bij, ik zal hilbert nog vragen of hij ook wil bbqen. LIJSTJE: (update 8 maart 2010) BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V BBQ?-2 gti_power (Dennis) met een GTD (uniek!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin en vader) met een 1.8 BBQ?-8 Hilbert met een 1.8 GTI (was er vorig jaar ook met die bbsjes, zwart hart) -9 René2 met een 2.8 VR6 -10 Geditionone (Guido) misschien, maar dan met zijn GTI 16V
|
||||
|
||||
DEELNEMERSLIJSTJE 22 augustus 2010: (update 8 maart 2010)
BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V BBQ?-2 gti_power (Dennis) met een GTD (uniek!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin en z'n vader) met een 1.8 BBQ?-8 Hilbert met een 1.8 GTI (was er vorig jaar ook met die bbsjes, zwart hart) -9 René2 met een 2.8 VR6 -10 Geditionone (Guido) misschien, met een originele F and I (...en dat is toevallig wèl ff een zéér unieke 5-deurs 16V) -11 twymk2 ( mr.X en mrs.X) met een F and I èn een Edition one, beide GTI 8V (uit Hh'waard, meende ik...) ...Zó goed, Guido? @iedereen: Nèt zoals Kevin, mag iedereen wel een 'introducé' meenemen, hoor
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 08-03-2010 at 20:15. |
|
||||
|
||||
@ Vento Vice: sorry voor de delay, stomme Photoshop op mn stomme Mac wil niet meer opstarten.. morgen wordt ie gefixt, en dan dus ook de flyert
|
||||
|
||||
@ Vento Vice:
Zie pb voor flyert
|
||||
|
||||
Quote:
Ook problemen met de Mac? Ik moet steeds opnieuw opstarten omdat bijv.het toetsenbord of de muis ermee ophoudt!
|
||||
|
||||
Bij mij begonnen de problemen toen ik met bootcamp een windows partitie aanmaakte :S
|
||||
|
||||
*keep on-topic, please
@apocalypsenever: Is toch goed zo? Vrij simpel, maar gewoon compleet! Bedankt, Roel (Zet hem hier maar neer!) ('k heb 't zelf ook al geprobeerd, maar dan alleen maar een rood kruis; zit zeker 'copyright' op... )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 09-03-2010 at 20:56. |
|
||||
|
||||
Apart, hij zou het gewoon moeten doen
|
||||
|
||||
mooie flyer, netjes gedaan.
de jonge uit hoogeveen komt ook op de bbq, voor zover hij weet komt hij alleen. BBQ -1 Vento Vice (René) met een GTI 8V BBQ?-2 gti_power (Dennis) met een GTD (uniek!) BBQ -3 mverh85 (Mike en Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin en z'n vader) met een 1.8 BBQ -8 Hilbert met een 1.8 GTI (was er vorig jaar ook met die bbsjes, zwart hart) -9 René2 met een 2.8 VR6 -10 Geditionone (Guido) misschien, met een originele F and I (...en dat is toevallig wèl ff een zéér unieke 5-deurs 16V) -11 twymk2 ( mr.X en mrs.X) met een F and I èn een Edition one, beide GTI 8V (uit Hh'waard, meende ik...)
|
|||
|
|||
Quote:
Yep helemaal goed,je maakt me blij kansen worden alleen maar groter dat ik kom |
|
||||
|
||||
Leuke opkomst, wordt een drukke boel.
Hoe gaan we dat doen met bbq's vice? ik stel de mijne wel ter beschikking en anders van de wegwerp dingen? Enne nou nog ff een portie mooi weer bestellen dan komt ie helemaal goed.
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 10-03-2010 at 17:50. |