|
||||
|
||||
Quote:
wie weet immitatielip, was niks en wordt ook nooit iets
|
||||
|
||||
Wat een bende
Ik ga vanaf zaterdag ook de lip over de grond schuren, ben benieuwd hoe lang zo'n ding heel blijft |
|
||||
|
||||
heb er ook al 5 paar imittatie lipjes doorheen gereden maar ag ja hobby kost geld zeggen ze
|
|
||||
|
||||
Quote:
de oude zit er nu weer onder, vind het best
|
||||
|
||||
en verdomd,ik heb vanavond de winparts lip van de mk3 er ook onderuit gejaagd....
wat een kutdingen,raakte iets op de weg en gelijk was ie in honderdduizend stukken maar even een originele halen bij de oosterbuurtjes
|
||||
|
||||
Inderdaad, gewoon een originele d'r onder zetten. De 16v lip van mijn Golf is al meerdere malen compleet dubbelgevouwen met het op en afrijden van autoambulances, en buiten wat krasjes van de stalen oprijlaten met ribbels, is er niks mis met de lip. Geen scheur, geen barst, niks.
|
||||
|
||||
had er ook een originele onderzitten maar die was helemaal weggeschraapt van onderen dus ik dacht even cheapass bezig te zijn maar nee dus
|
||||
|
||||
vandaag het sportstuur binnengekregen, 28 cm . word lekker sturen zonder stuurbekrachtiging
|
||||
|
||||
Bikkel!
|
||||
|
||||
Je vriendin hoeft er zeker niet zo vaak in te rijden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
die durft het niet eens, met de mk2 reed ze wel maar die was minder laag dan deze, en ze heeft zelf ook een tuut
|
||||
|
||||
dit weekend ontdekt dat het met m'n dorpel toch wel wat slechter gesteld is dan ik gehoopt had, wordt weer leuk zo vlak voor de apk
doppen zijn de verkoop in omdat ik as week een set lm velgen ga ophalen, verder ben ik nog druk aan het nadenken wat de look gaat worden voor de auto
|
||||
|
||||
Die dorpel was al een keer gelast toch?
Hopelijk is het niet al te krokant Ben benieuwd naar je velgen, hopelijk maak je hem niet al te 'uniek' |
|
||||
|
||||
Quote:
wees niet bang gj, geen limoengroen meer velgen net opgehaald, nog eff staan praten met vwjean, nette vento
|
||||
|
||||
net even 1 velg gepast, helaas zijn mijn bouten te kort
iemand lagere bouten liggen??
|
||||
|
||||
standaard bouten zijn idd te kort. De velgenboer heeft ze sowieso wel toch ..
|
||||
|
||||
Huh hoe kan dat dan.
Bij zaten ze ook gewoon onder de vento zonder problemen. Hoeveel te kort zijn ze? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik |
|
||||
|
||||
de kleur is ook niet mijn ding, maar je moet zeker doen waar je zelf zin in hebt.
Die immitatie VR6 lippen gaan echt dikwijls kapot. Had er indertijd ook onder men MK3 zitten en denk dat ik per jaar toch een setje of 5/6 sloopte Ach ja. Niets aan te doen zeker. Veel succes verder. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Quote:
ok, doe je ze weg??