|
||||
|
||||
nja alweer wil ik niet zeggen, vorige keer was alleen een kabeltje. no problem.
maar ga hem denk zo maar weer dicht schroeven met een nieuwe koppeling en drukgroep.
|
|||
|
|||
Ik heb even zitten kijken in mijn werkplaats. Ik heb alleen nog een lichtervliegwiel liggen voor een G40 maar deze is gematched met de racekrukas. En die komt in me eigen auto.
Verder heb ik even geinformeerd, afdraaien en balanceren is ook niet goedkoop. Dus ik zou het gewoon zo dicht schroeven met een nieuwe koppeling ertussen. Gr, pim |
|
||||
|
||||
Spul wat ik je heb meegegeven kun je er toch zo tussen ploppen? Dit is nagenoeg nieuw volgens mij.
|
||||
|
||||
ja ga ik ook doen mathieu.
maar nu had ik heel de dag vrij en staat het hier heel de dag te regenen dus ben maar weer ff aan de rode verdergegaan. wil jij de bak terug als ik die niet gebruik?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt dat je even voor me hebt gekeken, ik draai het zo wel in elkaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je er niks mee doet wil ik hem wel terug hoor, weggooien is ook zonde..
|
||||
|
||||
heb er twee weken geleden nog een naar de stort gebracht, geen mens die nog zon 4 bak wil hebben.
|
||||
|
||||
ik vind 4 versnellingen best fijn schakelen hoor, ik kwam er van 3 af dusja
|
||||
|
||||
tja
|
||||
|
||||
bak zit er eindelijk weer terug op.
eigenlijk zat hij er vorige week al tegenaan maar heb verder geen tijd gehad om het af te monteren. dus vandaag de rest van de bouten erdoor, baksteunen eraan, aandrijfassen eraan, km-teller erop,kvs gevuld, en schakelstangen eraan. dat laatste zit nog niet echt goed want krijg em niet in zn achteruit, verder doen de versnellingen het alle 4 wel maar heb nog niks gereden. het stonk trouwens immens naar benzine en na een hele korte speurtocht een flink versleten retourslang gevonden en die maar gelijk vervangen. meeste trouwens vanavond gedaan want vanmiddag kwam er niet veel van, carlo kwam me steeds biertjes brengen en jappie kwam zn gefixte wieltjes showen dus eigenlijk heel de middag staan buurten.
|
|||
|
|||
dat kan ik goed, mensen van hun werk houden
|
|
||||
|
||||
vanavond nog ff een boutje van de schakelstang aangedraaid en ben ff stukje gaan cruisen door het platteland hij rijd dus eindelijk weer.
1 probleempje nog gemerkt en dat is dat het rempedaal flink trilt tijdens het remmen, vond dit eerst gek, want kan me niet herinneren dat ik ergens de schijven mee krom heb gekregen. maar de roest laag die er in een maand stil staan zonder wielen op komt zal hier wel wat mee te maken hebben. ben maar rustig gaan remmen, want als ik ze flink op hun kop gaf rook ik ze al. hopelijk houd ie het nu weer een tijdje uit, ik ga er komend weekend mee richting de ardenne cruisen
|
||||
|
||||
toppie!
|
||||
|
||||
of misschien zijn de schijven toch wel krom, anders zou dat na een aantal km wel over moeten zijn toch als het de roest is? heb er eigenlijk nog niet naar gekeken maar het pedaal trilt nog steeds hetzelfde als gisteravond
|
||||
|
||||
aangezien de rode nooit klaar is voor volgende week ga ik met de rat naar Volksdub.
heb besloten hem toch maar naar de grond te schroeven maar misschien moeten die smalle wieltjes er dan maar weer op. ga maandag daar ff de winterbanden afdrukken en weer zomerbanden op leggen.
|
||||
|
||||
8,5 en 9J staal lenen?
|
||||
|
||||
denk dat ie dan niet zo laag meer kan, maar we kunnen het wel ff passen
volgens mij kan deze lager als de rode omdat er een 1300 in ligt
|
||||
|
||||
ik heb er de meeste tijd mee rondgereden met het cl-lipje op de grond en de ratwieltjes eronder.kan dus prima,raakte alleen het subframe en de bodem onder je voeten zegmaar...
|
||||
|
||||
bij de rode ligt de cl lip net niet aan de grond maar kon ik mn hand niet tussen de bak en de grond krijgen.
deze kan dus idd wel lager, maar weet niet of dat met zulke dikke wielen wel kan. ga het iig wel proberen, en ik wilde de winterbanden sowieso op een ander setje hebben dus dat kan dan ook nog gewoon.
|
||||
|
||||
ik heb ook laag op mk3-staal gereden met 185/60-14,was helemaal niks,liep aan alle kanten aan in de kassen.