|
||||
|
||||
Quote:
Laat het voor mij wel naast de deur zijn Ik kom misschien met m'n 2 Golfjes MK2 F&I Zowieso met 1
|
||||
|
||||
Quote:
Was het verleden jaar ook al... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe...
|
||||
|
||||
ben hier ook zeker aanwezig! mijn streefdatum om project 1 het interieur op orde te hebben.. dan voor 2011 de buitenkant denk ik xD!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
dit jaar met de variant kinderen willen ook mee
|
||||
|
||||
Cool!
Gezellig
|
|||
|
|||
ben er zeker bij
|
||||
|
||||
.............
Last edited by henkwassenaar : 10-04-2010 at 15:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er komen dit jaar zeer veel nieuwe auto's uit het buitenland. En apart spul dat nooit in NL is geweest,meer verklap ik niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben benieuwd......... Jullie overtreffen de meeting ieder jaar weer,dus zal dit jaar wel weer een top meeting gaan worden. Elk jaar drukker en respect voor de organisatie voor al het regelwerk en werk aan voorbereiding. Zal binnenkort even foto's mailen met de nieuwe wagen als hij af is en bij bss terug is. By the way....hoe staat het met de dvd van wagenwerks 2009...???? Al iets meer bekend of is hij dit jaar bij jullie meeting te koop....!! |
|
||||
|
||||
Heb er vorige week contact over gehad, de DVD komt nog voor MIVW 2010, maar wel pas na worthersee.
En oja, het word een juweeltje als ik het mag geloven :-)
|
||||
|
||||
Quote:
Word er dit jaar weer gefilmd door wagenwerks of was dit alleen in 2009 het geval ??? |
|
||||
|
||||
erg benieuwd ook.. tege die tijd staat de auto wel klaar voor dit jaar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Indien er mensen zijn die een hotelkamer willen boeken:
Dit jaar doen we géén zakem meer met Holiday Inn Hotel, zij hebben een andere partij aanwezig tijdens dat weekend en kunnen dus niet garanderen dat je auto veilig staat, er is geen carwash, en er zijn onvoldoende kamers. Daarom is er een betere deal, dit jaar met NH Hotel in Noordwijkerhout. Boeken doe je met deze link: http://www.nh-hotels.com/events/en/...volkswagen.html Bij NH Hotel zal er nachtbeveiliging op de parkeerdekken zijn, we zijn bezig een car wash faciliteit aan te leggen en nog veel meer. Wacht niet te lang met boeken, vorig jaar ging het ook ontzettend hard met de kamers, gelukkig heeft dit hotel veel meer kamers maar het lijkt er nu al op dat het erg druk gaat worden. Als je toch vragen hebt, stel ze via: mivwevent at xs4all.nl
|
||||
|
||||
Goed geregeld Cor....
Zal gelijk kijken en waarschijnlijk al boeken.....!!! |
|
||||
|
||||
Zeker aanwezig !
|
||||
|
||||
Ga het zeker wel proberen of ik het red we komen in de nacht van de 17de terug van vakantie. Vorig jaar helaas moeten missen
|
||||
|
||||
denk dat ik zaterdag avond heen rij en in de bus blijf pitten
|
|
|||
|
|||
Ik woon in wassenaar dus ik zal er zeker bij zijn
|