|
View Poll Results: KOM JIJ OOK?! | |||
JA, NATUURLIJK KOM IK! | 12 | 34.29% | |
NEE, IK KOM NIET! | 10 | 28.57% | |
IK WEET HET NOG NIET... | 11 | 31.43% | |
ANDERS... | 2 | 5.71% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Met andere woorden Bien gaat heel snel voor zondag de ponton uitlijnen
|
||||
|
||||
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat kan ik ook doen ja, maar zaterdag moet ik eerst naar Breda, voor bob zijn wielen wissel met een belg van het forum, daarna moet ik richting meneer airride; Jan Bos, daar gaan we kijken voor een GTI blok en misschien ligt daar EINDELIJK mijn nieuwe grill voor de golf, en om dan nog uit te lijnen............... Denk dat ik dat niet ga redden!!!
|
|
||||
|
||||
Nou en, joh! dan kom je toch gewoon in je vette käfer
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat een beetje moeilijk, of ik moet hem erheen duwen..... Whaha hij rijdt wel nog hoor, er komt denk ik alleen wat benzine bij de olie, kleppen moeten gesteld worden en carb is kapot. Hij krijgt teveel bezine en kan dat niet allemaal kwijt. Misschien dat ik wel met de kever ga maar ik denk dat bob me dat niet in dank af zal nemen, die wordt altijd misselijk in dat ding! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Bob red zich zelf wel, hij is oud genoeg om wijs te wezen :p hahahaha en anders neem je morgen ff wat eerder vrij
|
||||
|
||||
Jemig, wel extreme situaties bij jullie thuis...eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen in die tijd tot de meeting in Almere dat ik bij jullie ben!
Jullie worden zieker van mij dan van die kever hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er ook bang voor! :p Morgen eerder vrij? Gggggggg mijn baas ziet me aankomen! Ondanks dat er niks te doen is bestaat het woord "vrij" bij ons niet... |
|
||||
|
||||
Koopavond dan
|
||||
|
||||
koopavond? hebben we niet... zal kijken hoever ik kom met de kever, ff olie verversen en remmen nakijken, op een of andere manier blijven die hangen, denk remslang dubbel geknakt...
|
|
||||
|
||||
.. is er ook een eindtijd bekend?
zit 's middags eerst nog met een andere hobby van me, maar misschien na de tijd nog even naar Drachten, als er dan nog wat te doen is natuurlijk.. zal dan rond half 4 ofzo zijn.
|
||||
|
||||
Kortom: Bien (en bob??) komen met de slet o.i.d., kan mooi bij de waterkokers staan! Het begint idd om 1400 hrs!
En mister cool komt op de fiets hoor ik net @ Skooty: Eindtijd niet echt, is vaak afhankelijk van het weer en de bevolking! Denk dat er rond 15.30 nog wel liefhebbers zijn
|
||||
|
||||
@beetlefriet; denk dat ik je niet kan steunen, kom misschien met kever omdat ze zo aandringen! Bob rijdt met me mee dus de slet blijft mischien thuis!
|
|
||||
|
||||
Haha koel, wordt gezellige boel dus zondag!
|
|||
|
|||
Is een type 1 GTI ook welkom????
Gewoon een normaal autootje hoor ;0 |
|
||||
|
||||
Quote:
Domi, jij MOET komen! Wil die auto van jou wel even in reallife bekwijlen!
|
||||
|
||||
We komen ook!! neem voor de gein een BBS velg mee voor diegene die een sneakpreview wil :biggrin:
de dealer heeft nu na ander halve week eindelijk mijn contactslot weten te fixen, nu maandag nog terug voor de andere 2 sleutels opnieuw te programmeren.... En dan dinsdag naar de spuiterij :biggrin: Maar we komen zondag in ieder geval! Menieman wist me te overtuigen: Rene... zegt: ik kom... sabine komt....linnie vind et leuk... jullie mogen met mark en mij mee naar de kerk.... :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ohw, ik hoor nu dat we gaan hoi hoi !! Ik wist niet dat het al zeker was.. Vertrekken der mensen vanuit het verre zuiden?? |
|
||||
|
||||
yessss!!! dat wordt knuffelen linnie!!
|
||||
|
||||
Quote:
dus jullie gaan ook mee naar de kerk?