|
||||
|
||||
hoezo is die dan weg? door het vierkantige profiel?
Dit is ook maar een tijdelijke oplossing. Omdat er geen ronde buis in huis was. En ik de auto maandags weer nodig had. En aangezien alles op zaterdag avond dicht heeft. @breadfan; Je kunt ook de remmen gebruiken. Dan hoef je de velgen niet met de handen af te remmen |
|
||||
|
||||
omdat je geen vloeiende overgang hebt van dik naar dun.....
mooiste is om met dezelfde maat naar achter te werken en het allerlaatste stukje voor de einddemper iets dunner te maken,om dezelfde stroomsnelheid te houden.
|
||||
|
||||
Echt een supermooie GTi heb je daar!! Wordt ook zeer netjes opgeknapt, mijn complimenten
|
||||
|
||||
hele nette gti
|
|
||||
|
||||
heb juist je topic bekeken
mooie gti want 5 deurs worden met de tijd schaarser heb trouwens ook een 5 deurs gti 16v |
|
|||
|
|||
Ziet er weer netjes uit man... je blijft leuk bezig. Heb al even niets van je gehoord!
|
|
||||
|
||||
Dankje voor de reactie's
Quote:
Ja, jammer genoeg niet zo heel veel tijd, i.v.m werk/school enz. Jij ook nog bezig geweest met je PL? Problemen al opgelost? Bij mij nog niet jammer genoeg met het stationair gedoe Naafkappen heb ik al geschuurd, Ben nu begonnen aan de eerste velg al schoon gemaakt en al deels geschuurd |
|
|||
|
|||
PL snort als een klein poesje... nog wel wat dingen, maar dat houdt je bezig.
Ben zelf met BBS en bezig, maar met dat zout op de weg heb ik geen zin om het af te maken... dan ga ik er toch mee rijden en kan ik weer opnieuw beginnen... |
|
||||
|
||||
Haha, dat klopt ook weer. is echt minder in de winter maanden met dat zout
|
|
||||
|
||||
Zo intussen weer paar weekjes verder. De velgen zijn zo ver geschuurd. De kapjes zitten al in de grondlak. En de velgen ook. Moet ze deels nog bij schuren en nog een keertje dun over spuiten.
|
|
||||
|
||||
Mooi rood is niet lelijk
|
||||
|
||||
is de grond lak he
Ik moet zeggen het ziet er niet zo slecht uit. Maar ik weet niet of dat gaat passen onder de auto hehe :P Ik ben me nog niet helemaal zeker over de kleuren |
|
||||
|
||||
Netjes doorgewerkt Gino!
|
||||
|
||||
Dankje !
|
|
||||
|
||||
Zo ik ben alweer een stuk verder gekomen.
De eerste velg is zo ver klaar. Hier en daar nog een beetje bij werken. En dan nog een laagje blanke lak er over heen. Nu de andere drie ook nog af maken. En dan kunnen de banden er weer op |
|
||||
|
||||
Lekker dikke rode band! Gaaf!
|
||||
|
||||
Ik vindt het er ook netjes uitzien!
|
|
||||
|
||||
Netjes Gino!
Doet me denken aan 1 v/d 14 setjes die ik de afgelopen 2 jaar heb gehad. Waren namelijk dezelfde kleuren en ongeveer dezelfde velg.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
hehe, thx, je hebt ook al wat setjes gehad he
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb van de 14 setjes er nu nog 4! En de helft van die andere 10 heeft nieteens op de auto gezeten
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |