|
||||
|
||||
Heb er al 1x nieuwe in laten zetten, ga van de week maar weer.. Kan ze bijna niet meer verstaan..
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by Alberto : 22-11-2009 at 21:14. |
|
||||
|
||||
Jaaaa die onderste had ie
|
|||
|
|||
haha, wat een ding ..
|
|
||||
|
||||
ik heb er nu drie:
heeft mijn vriendin voor me in gebruik htc touch2 gebruik ik zakelijk. LG viewty gebruik ik voor prive alhoewel ligt hij meer thuis dan ik hem mee heb. De viewty gaat er dan ook binnekort uit en komt een ander toestel voor terug, de renoir ga ik dan weer zelf gebruiken als prive foon en mijn vriendin krijgt dan mijn nieuwe tel. |
|
||||
|
||||
Ik heb een Apple iPhone 3G 8GB naar alle tevredenheid. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo erg is t gelukkig niet bij mij. Als ik op Tweakers alle problemen met de E52 lees denk ik zo onderhand dat ik de enige goede in heel NL heb |
|
||||
|
||||
Quote:
Is zelfs uitbreidbaar tot totaal 64Gb. 32 intern en 32 op micro SD. Heb 'm zelf ook.
|
||||
|
||||
Alweer ruim 2 jaar een Nokia E50;
Deze begint wat kuren te vertonen, m'n volgende word een Nokia E52
|
||||
|
||||
ik heb een blackberry bold, en is ook een goed toestel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Na 3 jaar ook afscheid van genomen, sinds kort een E71:
|
||||
|
||||
Nu een n73. Binnenkort als alles meezit deze, de 6600i Slide.
|
|||
|
|||
Quote:
heb mijne trg gestuurd voor reparatie. Toucscreen laat het afweten:@ |
|
||||
|
||||
Ze kunnen soms problemen geven inderdaad. Heb er zelf geen last van gehad.
|
||||
|
||||
1,5jr een touchwiz, is al een keer gecrashed geweest. Zit een compleet nieuwe binnenkant in. Ik gebruik hem ook als modem voor internet op m'n pc.
|
||||
|
||||
Zo nou ook meteen maar ff een ander gehaalt
Na mensen erover horen praten meteen de Samsung Omnia B7610 Qwerty maar gehaalt. En ja damn wat een foon. Nu nog ff kijken hoe alles werkt en hoe navi erop te krijgen.
|
||||
|
||||
HTC Magic (google phone)
|
|||
|
|||
n97 en een n96 voor de vrouw
de n97 al een nieuwe camnera opzitten verders werkt ie goed lekker mee interneppen en forumen onder werk tijd |
|
||||
|
||||
een apple iphone wat een super toestel je kan er bijna alles mee!!
|
|
||||
|
||||
Nokia N79:
Meer dan genoeg functies. Bellen en sms'en blijft het belangrijkste, maar ook de camera is best prettig evenals de wifi. Het nokia maps is best geinig, maar als navigatie vind ik het maar niks en nog prijzig ook. Hopelijk gaat het toestel nog een klein jaartje mee. Dan zal er wel weer een Nokia komen. |