![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik respecteer iedereen, staat los van jullie respect voor mij.. zijn 2 verschillende dingen.
|
||||
|
||||
![]() ik begrijp niet waarom je weer zo godse gefrusteerd bent,die klereauto is niet eens meer van je....
jij denkt overal voor in de verdediging te moeten springen,al heb je er ooit gescheten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fuck, ik moet m'n maandelijkse bijdrage om mod te blijven nog ff overmaken! Thnx ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL (vooral om taalgebruik) ![]() Lekker boeiend Misha. Laat je niet opnaaien, dat is slecht voor je hart. En zeker niet over een van je vorige auto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mish, ik heb al eens eerder aangegeven, in (volgens mij) het topic van Furby, dat je je heel veel heibel kunt besparen, als je gewoon eens niet langer denkt alles en iedereen waar je ook maar het kleinste verband mee hebt, te moeten verdedigen.
Je zit hier om je ding te doen, je auto's te showen, en voor de gezelligheid... maar je zit net zo goed op een forum om meningen van anderen te krijgen. Dat dat niet altijd maar weer OEH en AAH is, lijkt me logisch. Dat er mensen zijn die vinden dat je auto te duur is, lelijk is, rood is, te laag is, ondergemotoriseerd is, of stinkt, dat ie veertig uit een dozijn is, standaard is, of gewoon niet aan hun ideaalbeeld voldoet, is onvermijdelijk. Mijn auto heeft gaten, en is na twee jaar stilstaan nog steeds niet klaar. Boeit me dat? Neen! Boeit 't me dat iemand daar wat over zegt? Neen! Boeit 't me dat mensen zich de moeite doen hun mening te geven over die witte kapotte roestbak van me, die me in aanschaf minder heeft gekost dan jij afgelopen weekend hebt verzopen? Jazeker, prachtig! Prima toch dat mensen mijn auto de moeite waard vinden om er iets over neer te typen! Als er iemand zegt dat je auto er goed bij staat, zie ik je er ook niet meteen tegenin gaan, doe dat dan ook niet als er eens (goedbedoelde) kritiek komt, of wanneer iemand het niet met je eens is. Jouw reacties maken het leuk op je door te hameren, en op de basisschool is mij al geleerd dat geen reactie, de beste reactie is. Gewoon links laten liggen dus. En ik weet 't, Oss ligt in Brabant, maar ook de andere Ossen kunnen praten. Laat ze dat dan ook lekker doen, dan wordt hun mening eens in twijfel getrokken, of uitgelachen, en niet telkens alleen maar de jouwe. Blijf een beetje op de achtergrond, en je zult zien dat zich snel genoeg weer een ander / nieuw slachtoffer voor ons complot aanbiedt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() amen to that!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik kan er ook wat van ja, Maar gelukkig niet zo sneu als mischa. Als micha reageert dan kan hij dit verwachten. Ook al is het een ex auto van hem. En hij verdedigt zich steeds weer. Waarom??????? Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo nu eerst maar weer es over de jetta,ding is te duur .
Vooral omdat er genoeg van die rommel rond rijdt ,zou dan persoonlijk liever 1 kopen die nog uit de belasting gaat Maar zolang er idioten zijn die het betalen ,zou ik het er ook voor vragen. Die beige is dn noch goedkoop ,en wordt nog belastingvrij . |
|
||||
|
||||
![]() Goed verhaal hoor Chris, maar dat puntje over die fietsbanden, (en nou voel ik me weer aangesproken, ik weet 't.. maar laten we eerlijk wezen) de grap is er nu toch wel vort vanaf, of heb ik 't mis? Ik snap niet wat voor lol je er aan hebt op bij elke gelegenheid er weer een of andere slappe opmerking over te maken.. verzin dan een keer wat anders waar we allemaal om kunnen lachen.
Quote:
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter, ik heb geen veren in m'n reet.. tenminste, anders had ik dat wel gemerkt denk ik.. als ik een keer zeg dat ik m'n auto mooi vind wordt dat gelijk opgeblazen door medeforummers alsof ik mezelf als Chip Foose betitel. Ik denk dat iedereen op 't forum, of die met auto's bezig is (of dat nou opel, toyota, vw of wat dan ook is) wel trots is op z'n vehikel.. anders zou ik 'm verkopen en een auto gaan rijden waar je wel trots op kunt/wilt zijn, of een andere hobby zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahaha en dat uit jouw mond zeg ![]() denk eerst na voor je iets heeeel erg doms zegt, wat een pannekoek ben je ook he ![]() bah word tijd dat mensen zoals jij zich eens als vader gaan gedragen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gewoon links laten liggen, als hij fietsbanden op een auto niet tof vind, klaar, dan reageer je: Dat mag / dat is jouw mening / ik hou wel van fietsbanden, niet meer, niet minder! Quote:
Dat heb je wel zelf gedaan met alle opmerkingen rondom je auto en in andere topics over je clubje. Dat is een feit, en dat doen andere mensen niet voor je, dat heb je zelf zo gemaakt... Deal with it, en pas je zelf een beetje aan, hoeven mensen er ook niet meer over te zeveren, it's that simple! Al met al merk ik dat je steeds meer de inhoud gaat lezen, top, zo wordt het nog iets hoor! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lees dan is Melvin.. als je trots bent op wat je rijdt/hebt wil dat niet zeggen dat je jezelf superieur vind. Ik maak inderdaad her en der wat opmerkingen over mijn shit maar 'jullie' zijn degene die het totaal uit verband trekken. Nogmaals, als je niet trots bent op je eigen auto of wat dan ook, dan zou ik zeggen verkoop 'm en ga wat besturen waar je wel trots op kunt en wilt zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is een nog veel slechtere afsluiter, net of moet iedereen hier reageren zoals jij het wil. WRONG. Ga dan eerst niet alles met hand en tand lopen verdedigen en nu met de post van Chris instemmen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weer een wijze les ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goh, spuit 11 wil ook wat zeggen |
|
||||
|
||||
![]() Het word tijd dat er een Volksforumtherapeut opstaat!
|
|
||||
|
||||
![]() Het wordt tijd dat we hier eens mee kappen!
|
|
||||
|
||||
![]() blijkbaar is er behoefte om hier over te discussieren en Volksforum pretendeert altijd een hechte community te zijn.
Daarom heb ik het topic opgesplitst en kan je het hier on-topic over de Jetta hebben: http://www.volksforum.com/forum/sho...14&page=1&pp=20 Mensen die deze discussie moe zijn kunnen dit topic verder negeren en zich bezig houden met relevanter zaken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misha's eigen discussie-topic???
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aangezien het toch een complot is, heb ik het maar aangepast
![]() |