Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Old 10-11-2009, 23:21
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Ik respecteer iedereen, staat los van jullie respect voor mij.. zijn 2 verschillende dingen.
Old 10-11-2009, 23:37
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

ik begrijp niet waarom je weer zo godse gefrusteerd bent,die klereauto is niet eens meer van je....
jij denkt overal voor in de verdediging te moeten springen,al heb je er ooit gescheten.
Old 10-11-2009, 23:54
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...

Send a message via MSN to Beetlefreak

Quote:
Originally Posted by Misha
Trouwens wel apart dat je iemand uit friesland wel respecteert en iemand buiten friesland niet...

Fuck, ik moet m'n maandelijkse bijdrage om mod te blijven nog ff overmaken! Thnx

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!
Reply With Quote
Old 10-11-2009, 23:57
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik begrijp niet waarom je weer zo godse gefrusteerd bent,die klereauto is niet eens meer van je....
jij denkt overal voor in de verdediging te moeten springen,al heb je er ooit gescheten.

LOL (vooral om taalgebruik)

Lekker boeiend Misha. Laat je niet opnaaien, dat is slecht voor je hart. En zeker niet over een van je vorige auto's

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 00:45
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Mish, ik heb al eens eerder aangegeven, in (volgens mij) het topic van Furby, dat je je heel veel heibel kunt besparen, als je gewoon eens niet langer denkt alles en iedereen waar je ook maar het kleinste verband mee hebt, te moeten verdedigen.

Je zit hier om je ding te doen, je auto's te showen, en voor de gezelligheid... maar je zit net zo goed op een forum om meningen van anderen te krijgen. Dat dat niet altijd maar weer OEH en AAH is, lijkt me logisch. Dat er mensen zijn die vinden dat je auto te duur is, lelijk is, rood is, te laag is, ondergemotoriseerd is, of stinkt, dat ie veertig uit een dozijn is, standaard is, of gewoon niet aan hun ideaalbeeld voldoet, is onvermijdelijk. Mijn auto heeft gaten, en is na twee jaar stilstaan nog steeds niet klaar. Boeit me dat? Neen! Boeit 't me dat iemand daar wat over zegt? Neen! Boeit 't me dat mensen zich de moeite doen hun mening te geven over die witte kapotte roestbak van me, die me in aanschaf minder heeft gekost dan jij afgelopen weekend hebt verzopen? Jazeker, prachtig! Prima toch dat mensen mijn auto de moeite waard vinden om er iets over neer te typen!

Als er iemand zegt dat je auto er goed bij staat, zie ik je er ook niet meteen tegenin gaan, doe dat dan ook niet als er eens (goedbedoelde) kritiek komt, of wanneer iemand het niet met je eens is. Jouw reacties maken het leuk op je door te hameren, en op de basisschool is mij al geleerd dat geen reactie, de beste reactie is. Gewoon links laten liggen dus.

En ik weet 't, Oss ligt in Brabant, maar ook de andere Ossen kunnen praten. Laat ze dat dan ook lekker doen, dan wordt hun mening eens in twijfel getrokken, of uitgelachen, en niet telkens alleen maar de jouwe.

Blijf een beetje op de achtergrond, en je zult zien dat zich snel genoeg weer een ander / nieuw slachtoffer voor ons complot aanbiedt. En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 01:01
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

amen to that!
Old 11-11-2009, 06:10
Domi
Guest

Quote:
Originally Posted by bivw 16vg60
domi volgens my kan jij er ook wat van wat dat betreft jij en micha 2 handen op 1 buik.

ik heb niks met misha maar is die jongen nu niet genoeg door de stront heen gehaald ???

Ik kan er ook wat van ja, Maar gelukkig niet zo sneu als mischa.

Als micha reageert dan kan hij dit verwachten. Ook al is het een ex auto van hem. En hij verdedigt zich steeds weer. Waarom???????

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Mish, haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!

Reply With Quote
Old 11-11-2009, 07:02
golfvr6 golfvr6 is offline
VW Addict

Zo nu eerst maar weer es over de jetta,ding is te duur .
Vooral omdat er genoeg van die rommel rond rijdt ,zou dan persoonlijk liever 1 kopen die nog uit de belasting gaat
Maar zolang er idioten zijn die het betalen ,zou ik het er ook voor vragen.
Die beige is dn noch goedkoop ,en wordt nog belastingvrij .
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 07:21
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Goed verhaal hoor Chris, maar dat puntje over die fietsbanden, (en nou voel ik me weer aangesproken, ik weet 't.. maar laten we eerlijk wezen) de grap is er nu toch wel vort vanaf, of heb ik 't mis? Ik snap niet wat voor lol je er aan hebt op bij elke gelegenheid er weer een of andere slappe opmerking over te maken.. verzin dan een keer wat anders waar we allemaal om kunnen lachen.

Quote:
Originally Posted by breadfan83
En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!

Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter, ik heb geen veren in m'n reet.. tenminste, anders had ik dat wel gemerkt denk ik.. als ik een keer zeg dat ik m'n auto mooi vind wordt dat gelijk opgeblazen door medeforummers alsof ik mezelf als Chip Foose betitel. Ik denk dat iedereen op 't forum, of die met auto's bezig is (of dat nou opel, toyota, vw of wat dan ook is) wel trots is op z'n vehikel.. anders zou ik 'm verkopen en een auto gaan rijden waar je wel trots op kunt/wilt zijn, of een andere hobby zoeken.
Old 11-11-2009, 07:38
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life

Send a message via MSN to richard-polo

Quote:
Originally Posted by Domi
Niet te geloven hoe sneu jij eigenlijk bent.

Bah, Wordt tijd dat je naar je Dubforum verhuist.

VF krijgt weer NIVEAU als jij helemaal niet meer reageert.

whahaha en dat uit jouw mond zeg

denk eerst na voor je iets heeeel erg doms zegt, wat een pannekoek ben je ook he

bah word tijd dat mensen zoals jij zich eens als vader gaan gedragen
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 08:23
Melvin Melvin is offline

Quote:
Goed verhaal hoor Chris, maar dat puntje over die fietsbanden, (en nou voel ik me weer aangesproken, ik weet 't.. maar laten we eerlijk wezen) de grap is er nu toch wel vort vanaf, of heb ik 't mis? Ik snap niet wat voor lol je er aan hebt op bij elke gelegenheid er weer een of andere slappe opmerking over te maken.. verzin dan een keer wat anders waar we allemaal om kunnen lachen.

Gewoon links laten liggen, als hij fietsbanden op een auto niet tof vind, klaar, dan reageer je: Dat mag / dat is jouw mening / ik hou wel van fietsbanden, niet meer, niet minder!

Quote:
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter, ik heb geen veren in m'n reet.. tenminste, anders had ik dat wel gemerkt denk ik.. als ik een keer zeg dat ik m'n auto mooi vind wordt dat gelijk opgeblazen door medeforummers alsof ik mezelf als Chip Foose betitel. Ik denk dat iedereen op 't forum, of die met auto's bezig is (of dat nou opel, toyota, vw of wat dan ook is) wel trots is op z'n vehikel.. anders zou ik 'm verkopen en een auto gaan rijden waar je wel trots op kunt/wilt zijn, of een andere hobby zoeken.

Dat heb je wel zelf gedaan met alle opmerkingen rondom je auto en in andere topics over je clubje. Dat is een feit, en dat doen andere mensen niet voor je, dat heb je zelf zo gemaakt...

Deal with it, en pas je zelf een beetje aan, hoeven mensen er ook niet meer over te zeveren, it's that simple!

Al met al merk ik dat je steeds meer de inhoud gaat lezen, top, zo wordt het nog iets hoor!
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 08:36
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by MellyVille
Dat heb je wel zelf gedaan met alle opmerkingen rondom je auto en in andere topics over je clubje. Dat is een feit, en dat doen andere mensen niet voor je, dat heb je zelf zo gemaakt...

Lees dan is Melvin.. als je trots bent op wat je rijdt/hebt wil dat niet zeggen dat je jezelf superieur vind. Ik maak inderdaad her en der wat opmerkingen over mijn shit maar 'jullie' zijn degene die het totaal uit verband trekken. Nogmaals, als je niet trots bent op je eigen auto of wat dan ook, dan zou ik zeggen verkoop 'm en ga wat besturen waar je wel trots op kunt en wilt zijn.
Old 11-11-2009, 08:38
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...

Send a message via MSN to Beetlefreak

Quote:
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter...

Dit is een nog veel slechtere afsluiter, net of moet iedereen hier reageren zoals jij het wil. WRONG.
Ga dan eerst niet alles met hand en tand lopen verdedigen en nu met de post van Chris instemmen.

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 08:40
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC

Quote:
Lees dan is Melvin.. als je trots bent op wat je rijdt/hebt wil dat niet zeggen dat je jezelf superieur vind. Ik maak inderdaad her en der wat opmerkingen over mijn shit maar 'jullie' zijn degene die het totaal uit verband trekken. Nogmaals, als je niet trots bent op je eigen auto of wat dan ook, dan zou ik zeggen verkoop 'm en ga wat besturen waar je wel trots op kunt en wilt zijn.

Weer een wijze les

Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 09:15
Domi
Guest

Quote:
Originally Posted by richard-polo
whahaha en dat uit jouw mond zeg

denk eerst na voor je iets heeeel erg doms zegt, wat een pannekoek ben je ook he

bah word tijd dat mensen zoals jij zich eens als vader gaan gedragen

Goh, spuit 11 wil ook wat zeggen
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 09:38
Jetta MaNiA's Avatar
Jetta MaNiA Jetta MaNiA is offline
No personal life

Het word tijd dat er een Volksforumtherapeut opstaat!
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 09:47
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Het wordt tijd dat we hier eens mee kappen!
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 09:50
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

blijkbaar is er behoefte om hier over te discussieren en Volksforum pretendeert altijd een hechte community te zijn.
Daarom heb ik het topic opgesplitst en kan je het hier on-topic over de Jetta hebben: http://www.volksforum.com/forum/sho...14&page=1&pp=20

Mensen die deze discussie moe zijn kunnen dit topic verder negeren en zich bezig houden met relevanter zaken
Reply With Quote
Old 11-11-2009, 09:59
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Misha's eigen discussie-topic???

Old 11-11-2009, 10:04
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Aangezien het toch een complot is, heb ik het maar aangepast