|
|||
|
|||
Ritch,
Misschien een stomme vraag maar weet je zeker dat je apparaat goed ingesteld hebt ? Heb ooit ook zoiets gehad en stond gewoon het apparaat verkeerd Zijn de velgen wel recht dan? Anders ff de band losduwen van de velg en 180 graden draaien op de velg zodat er een andere onbalans in komt...
|
||||
|
||||
mooi
|
|||
|
|||
Quote:
Nou geloof me ben echt een topper met balanseren op de gram nauwkeurig maar hier snap ik gwn niks van hij blijft maar andere waardes aangeven.. maakt nie uit hoe ik um instel of op span.. laat het wiel draaien geeft hij bij voorbeeld 15 20 aan of ik er nu 15 en 20 op doe of niets.. hij geeft toch hoe dan ook een andere waarde aan.. apparaat is goed vandaag andere banden gebalanceerd niks aan de hand.. |
|
|||
|
|||
Ik stel voor om hem hier eens te balanceren en kijken of het dan wel goed is !
|
||||
|
||||
inderdaad, even een ander apparaat proberen.
|
||||
|
||||
Waar plak jij het lood??
Je moet hem instellen op de lijn waar je ook het lood plakt. Of je kan het zo instellen op de machine (slaglood of plaklood). Goed bezig in ieder geval, niet bang dat de bandjes eraf lopen vanwege de extreme stretch? |
|
|||
|
|||
Ritch heeft alleen maar slaglood volgens mij
|
||||
|
||||
Quote:
Die stretch valt nog wel mee, kun je goed mee rijden hoor, bandenspanning is gewoon belangrijk. Heb deze maat al vaak gezien op 9J. Gr Ronnie ziet er goed uit straks.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties jongens.. En nogmaals ik weet hoe ik ze moet balanceren.. maar dit is gwn een verhaal apart.. zelf denk ik dat er water in de band zit.. 1 band vloog in de fik dus geblust met water.. daarna droog geblazen.. maar waarschijnlijk niet goed genoeg dus bandje er maar even eraf halen..
maar goed.. was gister even aan passen met andere adapters.. en een goeie vriend van me heeft er mooie platen van geschoten dus bij deze.. |
|
||||
|
||||
Als je weet hoe je moet balanceren, waarom vraag je dan hier om hulp?
En als je hulp krijgt doe je er niks mee? Ik weet ook hoe ik moet balanceren hoor ... Maargoed back on topic: Mooie wagen, vind alleen de band velg combinatie niet mooi. Maar das smaak. Ga je nog de achterbumper van een mk4 gebruiken? Moet je wel het achterscherm lichtjes aanpassen toch? |
|
|||
|
|||
Quote:
Kerel ten eerste ik vraag het hier misschien heeft iemand er ervaring mee en ten 2de wie zegt dat ik er niets mee doe.. de tips die ik krijg heb ik allang geprobeerd.. en ten 3de leuk dat jij ook kan balanceren.. en de reactie die je geeft vind ik nergens voor nodig!!! maar goed komt geen mk4 bumper op.. anders kon ik net zo goed een mk4 kopen of niet dan maar als je dat doet moet je het scherm iets aanpassen omdat de bumper in de carroserie valt Last edited by VwRitch : 01-03-2010 at 12:35. |
|
|||
|
|||
Beetje rare reactie idd
Leuk om dingen te delen met anderen, daar is een forum voor toch? Heb er een beetje respect voor dan
|
||||
|
||||
Quote:
Water in de band? Dan kan je inderdaad balanceren tot je een ons weegt. Mooie wielen btw, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stelde je een aantal vragen zodat je mischien verder kon, jou reactie op die vragen is: ik weet hoe ik moet balanceren. Vandaar mijn reactie, vondt het nogal arrogant overkomen namelijk terwijl ik je probeer te helpen. Maar dat is ook het nadeel van een forum, is dat dingen vertekend overkomen. In ieder geval succes met je project! |
|
|||
|
|||
Wil ze op mijn werk wel even voor je balanceren voor je.
Dan persen we ze eerst even af om het water eruit te halen, daarna klap ik ze er wel weer op zonder remmenreiniger. Is alleen wel in heerhugowaard... |
|
|||
|
|||
Quote:
Maakt niet uit kerel.. mis verstand verholpen toch |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is echt tof van je !!! maar heb de bandjes naar een banden boer gebracht.. gister.. vandaag opgehaald.. scheen wel iets nat te zijn van binnen maar ze zijn voor 2 tientjes gebalanceerd |
|
|||
|
|||
eerGister alweer naar vwforum meeting geweest was erg leuk.. :
tevens had ik voor de meeting nog een paar updates onderandere: een andere uitlaat, amerikaanse achterbumper en originele skirts van een vr6/gti er onder gemaakt en natuurlijk ff een foto van gister bij de meeting |
|
||||
|
||||
Staat heeeel goed!
|
|||
|
|||
Super vette golf.
Hou van die usa uitvoeringen/bumpers. Respect voor je verlaging egt mooi hoe die achtervelgen in de kast liggen.