|
||||
|
||||
Quote:
De R32 volgens mij ook niet
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg goed uit
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad allemaal mooi uit, we zien de Golf wel met de uitdeukdag zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
Is wel de bedoeling, auto was compleet uitgedeukt toen ik em kocht, nu zitten er alweer 5-6 in terwijl ik zeker weet dat ik ze niet veroorzaakt heb
|
||||
|
||||
Dit ziet er super netjes uit...!
Ik heb ook ff een vraagje, mss dat jij het weet. Is dit nou een Clima of een Airco wat jij in je golf hebt zitten?
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt 3 varianten in de kachels/airco's van de golf 5. Als basis heb je de standaard kachel zonder airco. Deze herken je dan ook aan het ontbreken van het airco-knopje op bediening onder de achterruitverwarming en het knopje voor recirculeren en aan het ontbreken van een graden verdeling op de warm/koud knop De stap daarboven (en wat ik dus ook heb) is de Climatic. De climatic is een airco waar je een vaste temperatuur in kan stellen. Deze temperatuur wordt dan door de airco geblazen. Je stelt hierbij zelf de fan-snelheid in. De meest luxe stap is de Climatronic: Dit is een automatisch geregelde airco welke dus zelf de hoeveelheid lucht en temperatuur van deze lucht bepaald aan de hand van de door jou ingestelde temperatuur. Standaard bij de Climatronic in de V heb je een 2-zone systeem waarbij je de temperatuur bij bestuurder en bijrijder apart kan regelen. Het verschil is dus dat je bij een Climatic zelf af en toe nog de ventilator in een ander standje moet zetten. Ik heb lang gezocht naar een auto met Climatronic, maar ik moet zeggen dat de Climatic ook heel goed bevalt. Zelfs met de ventilator in standje 2 en een dag van dik 30 graden is de auto binnen no-time koel. Ik zou er in ieder geval geen MK V om laten staan. Al blijft de climatronic altijd de betere optie
|
||||
|
||||
wordt mooi(er)!
|
|
||||
|
||||
Wilde eerst even wachten tot ik wat mooiere foto's had. Maar ik kan het weer niet laten. Had gisteren onverwacht een paar uurtjes over dus de R32 achterbumper vast gemonteerd:
Het zwarte inzetstuk was echt zwaar klote. Ik had er niet aan gedacht om het vantevoren te passen en tijdens de montage kwam ik er dus achter dat het totaal niet past. Na veel bijschuren en wat aanpassen van de bumper heb ik het er redelijk onder gekregen. Maar ik ben nog niet geheel tevreden, dus ik denk dat ik het nog ga veranderen. Maar dat later, voor nu kan het er mee door
|
|||
|
|||
Dat staat echt super netjes , dacht eerst dat je de uitlaatuisparing er in liet,
Maar dit is echt netjes op een dieseltje . miss nog klein spacer achter , lijkt mij wel dik staan . dikke 5 hoor , |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee een R32-uitlaat op een TDI is niet mijn ding. Beetje zwarte walm tuffen uit die 2 kachelpijpen Vond dit de beste oplossing, clean maar toch sportief. Spacertje gaat er niet komen. Wiel past zo mooi in de kuip en dat wil ik graag zo houden. Met een spacer ga ik de spatbordrand tegenkomen. Geen doen met een schroefset...
|
||||
|
||||
Ziet er op de foto's goed uit.
En groot gelijk dat je voor deze oplossing gaat wat betreft de uitlaat
|
||||
|
||||
Quote:
Had je toch beter even kunnen wachten Mooi werk Hans!
|
|||
|
|||
sow, dikke MK5..!
Nog niet zien rijden helaas, maar ik ga eens wat beter opletten!
|
|
||||
|
||||
Hoe ging het ook al weer?
Drie keer passen en meten, daarna pas zagen Maar ziet er netjes uit zo! |
|
||||
|
||||
Zaterdag bij de uitdeukdag:
Thx Jelle Lekker plaatje zo
|
|||
|
|||
staat er echt super strak bij ,
mooi werk , |
|
|||
|
|||
potver! naais hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Duidelijk....
|
|||
|
|||
idd mooie 5
grtz |
|
||||
|
||||
Het is een erg mooie V, ook beter zo, zonder logo's achterop. Vind ik bij een V toch wel erg mooi (en bij een VI ook )
|