|
||||
|
||||
Heb er zin aan!!!
|
|
|||
|
|||
wij ook ...schiet nu lekker op ..
|
|
||||
|
||||
word vast een geslaagde dag
dit jaar er gewoon weer bij
vorig jaar met de mk 3 aankomenjaar met de mk2 gtd bleu
|
||||
|
||||
Laat de zomer maar komen
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn, vorig jaar met de dichte mk1, dit jaar met de dakloze mk1 aka het gedrocht
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
toch een klein beetje het begin van het seizoen denk ik zo
|
|
||||
|
||||
ook dit jaar weer 100% aanwezig
|
||||
|
||||
Moet even nog wat kleine dingetjes doen, maar daar zijn zal ik zeker. Gr Ronnie het is nog maar even.
|
||||
|
||||
Zal aanstaande maandag ff vast een kijkje nemen heb sollicitatie gesprek daar dus:P
|
|
|||
|
|||
Quote:
doe Wim de groeten |
|
||||
|
||||
Interesse in flyers voor de goodybag ? .....
|
|
|||
|
|||
Quote:
voor zaterdag 6 maart inleveren bij geloof Chris prop ik ze er wel in |
|
||||
|
||||
komt goed
|
|
|||
|
|||
volgende week al mensen
zijn er nog clubs die op de Free parking lekker ruim willen staan ? meld je dan aan op info@vw-speed.nl |
|
||||
|
||||
wie gaat er mee!!!
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66729 info@vw-speed.nl > chek your mail
Last edited by knedel16vweber : 28-02-2010 at 10:13. |
|
|||
|
|||
De volgende standhouders hebben al toegezegd:
- VW-Wobshop - www.vw-wobshop.nl - Ruud's VW-shop - www.ruudsvwshop.nl - Volksforum.com met o.a. mokken en t-shirts - www.volksforum.com - Chrome Store uit Duitsland - www.chrom-store.de - Sport-Service-Tuning uit Duitsland , automatten in alle soorten en maten - www.sport-service-tuning.de - Geile Aufkleber ook uit Duitsland , stickers en T-shirts in alle soorten en maten - www.die-fun-aufkleber.de - FF Trailer, lekker tussen het auto's kijken door FF x-boxen - www.fftrailer.com - Vitrinex met autominiaturen - Car-inside verzorgt een db-meeting voor onze geluid freaks - Supro Automotive Engineering - www.supro.nl - En natuurlijk zal SKG-Carstyling (onze sponsor) ook aanwezig zijn - www.skg-carstyling.nl |
|
||||
|
||||
Misschien een tipje voor de colonne rijders, ga niet te dicht achter elkaar rijden en niet teveel op de rechterkant van de rechter rijbaan rijden want daar zitten de meeste grote gaten. Die door de vorst zijn ontstaan.
René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
Jij kan het weten René, je hebt mij al vaker gezegt waar de gaten en spoorvorming in de weg zit.
Goede gast hoor die René.. hahaha Gr Ronnie
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
vandaag ff bij knedel in de loods geweest en ik met hem gelijk maar af gesproken dat ik met een van zijn auto`s ga
dus tot volgende week dan maar. gr.egon |