|
||||
|
||||
hoorde al van sabine dat jullie weer gingen sleutelen
vindt kubels echt mooi om te zien heb er nu pas paar in het echt gezien en vindt het echt ontzettend mooie auto's alleen ligt nog beetje buiten mijn prijsklasse :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Is het zo erg? Maar dan heb je sowieso nog meer ruimte dan wij hier....Helemaal als die 3 auto's weg zijn (welke gaan er weg dan? jullie kunnen die Ponton van Sabien wel weg doen jah, ook al staat ie daar niet :biggrin: :biggrin: Zal ze leuk vinden.....)
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ja, Bien heeft je nog ff gebeld En kubel buiten je prijsklasse....ligt er aan welke staat ! Weet er nog 1 voor 750,- Met werk....maar wel een leuk ding !
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, bien d'r ponton staat droog bij d'r eigen thuis ! Er gaat een kevertje weg voor de handel...een '83 1 kever gaat weg, Clemens heeft een huis met een garage bij huis, dus die zet de kever lekker thuis neer En de fastback gaat weg naar een andere stalling. Dus we hebben weer wat plek ! en als het voorjaar weer begint gaat mijn kever weer naar buiten, dus van de zomer kunnen we ons kont weer keren !
|
||||
|
||||
mm klinkt aantrekkelijk
maar wil eerst even weer wat aandacht aan de golf besteden en daarna kan ik altijd ff verder kijken zal wel een keer aan bientje vragen of ik keer mee kan rijden die kant ( als jij het tenminste ook goed vindt) ff keer buurten en ff bij de kubel kijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk, kan altijd !
|
||||
|
||||
als ik keer mee kan cruisen met bientje
( wodt dan me eerste keer in luchtkoeler) kom ik zeker weten ff langs |
|
||||
|
||||
@Johan; dat kan zeker wel een keer hoor! Ik ga altijd met de kever dus kan je gewoon meerijden, wel een hoop gestuiter en bezine lucht maar daar wen je wel aan...
@Big mac mark; de ponton staat lekker droog bij mij in de buurt.... @leon; goed bezig! ff doorwerken dan kan hij mee naar budel 2005! :p :p :p :p |
|
||||
|
||||
Lekker bezig... dat wordt Kubel cruisen op Budel!
Bij de VW Bus Brothers is er ook iemand bezig met het opknappen van een Kubel, alleen deze komt hoog (origineel) op zijn bandjes te staan... wordt denk ik een mooi contrast. :biggrin: ...wel kewl!
|
||||
|
||||
Quote:
als jij zo blijft helpen zal dat best goed komen ! Kom je de bredrading ook weer aansluiten als tie gespoten is?
|
||||
|
||||
Quote:
die kubel waar jij interesse in had?? Vind bij een (hele) lage kubel het model mooier spreken !!
|
||||
|
||||
Quote:
Van bedrading snap ik niks, moet je me een ander klusje geven en sluit jij de bedrading maar aan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt wel goed, je hebt je toch gisteren ook weer prima vermaakt ! Misschien ga ik wel voor budel 2005 als streefdatum, alshet in dit tempo doorgaat !! (binnenkort komt de vorige eigenaar met de kleine onderdelen langs die nog bij de koets horen, en hij heeft 4 gestraalde deuren, 4 gestraalde schermen, een voorbumper en een hagelnieuwe kap liggen die hij toen al voor de kubel had gekocht.....als ik dat voor een goeie prijs erbij kan kopen ben ik klaar )
|
||||
|
||||
Okee bij deze is de eind datum voor de kubel vastgesteld:
BUDEL 2005 |
|
||||
|
||||
Quote:
dus we gaan zaterdag de kubelbodem lassen, ipv de ponton verlagen?? :p
|
||||
|
||||
oh oh .........
Quote:
MAAK ZE NOU NIET GEK!!!!!!!!! hihihi
|
||||
|
||||
NEEEEEEEEEEEE
Komt niks van in..... Eerst de ponton op zijn reet en dan kom ik je helpen met de bodem erin lassen! (kan jij vast beginnen met de bedrading,tegen de tijd dat de kubel dan af is heb jij een halve kabelboom! ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope weer een ander Kubel... Gelukkig!! Die RAT moet gewoon op z'n reet! Maar dat zie ik voorlopig nog ff niet gebeuren...
|
||||
|
||||
FF off topic @ Bien:
Ik zag je kever ergens staan met die fuchs velgen! Wat lijkt dat SUPER! Niet te schuin, maar ook weer niet te rechts! Zo is/was ie precies goed! Echt gaaf! en weer on topic...
|
||||
|
||||
Dees? TNX!! Ben ook errug blij met mijn vliegroestmobiel! :p |