|
|||
|
|||
jij zit niet stil, ziet er goed uit !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
ik zit wel stil,heb mexicaanse griep dit heeft een maatje van me gedaan,die is schadehersteller... hele polo lassen en strakzetten voor 250euro... trouwens ik moet bij joh die bumperts nog weghalen of kom jij toevalligerwijs deze kant nog op? anders knal ik jouw kant op als je met de jet bezig bent,kan ik dat effe bekijken
|
||||
|
||||
Dude serieus de mexicaanse griep ben je lekker mee dan....
Beterschap iig |
|
||||
|
||||
Quote:
ben er gelukkig al weer zo goed als bovenop,net weer even onder de mensen geweest dus.... maar het is idd geen grapje,een verkoudheidje verbleekt erbij.....
|
|||
|
|||
goed om te horen dat je er weer bijna boven op bent !
kan me er geen voorstelling van maken maar geloof best dat het geen verkoudheidje is ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Mexico....Mexicooooo, beterschap.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
@ronnie,
@martijn,je strot word gewoon dichtgeknepen,overal spierpijn,zelfs(niet lachen) aan je kringspier....bij tijden ben je zo beroerd dat je denkt dat je laatste uur geslagen heeft...goddank voel ik me weer wat beter
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry . . . . . . toch gedaan . . . |
|
||||
|
||||
Quote:
hey remco,jou gun ik het wel om nou even te lachen,mag ik dan zometeen lachen als jij pampers staat te verwisselen
|
||||
|
||||
idd beter dat het nu weer beter met je gaat
|
|
|||
|
|||
als je zelfs spierpijn in je reet hebt is het idd wel heel erg !
goed om te horen dat je je weer beter voelt !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Goed dat je er weer bovenop bent gekomen!
|
|
||||
|
||||
en weer helemaal de oude....
vandaag de body incl achterklep gerold; ziet er prima uit totnogtoe nou de rest nog effe en dan kan ie weer in elkaar....
|
||||
|
||||
foto's zijn 3x kut,maar kon m'n arm niet zo goed stilhouden na 2 uur rollen
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar het eindresultaat
|
|
||||
|
||||
ik ook,echt spiegelglad is ie niet maar moet um nog effe polijsten en dan zie ik het wel.
hij ziet er iig heel veel netter uit als ie was. ben vanochtend begonnen met opbouwen van de body. volgende week de rest rollen en monteren en de rims eronder dan is ie af. vrouwtje heeft trouwens geclaimd dat de wielen zilver moeten worden,omdat het dan meer op Teledials lijken ben ik niet echt rouwig om eigenlijk,heb meer te doen. edit;moet ook nog een radio erin maken,zo'n ding heeft niet eens radiovoorbereiding....
|
||||
|
||||
hoef je de wielen iig niet meer te spuiten zilver waren ze al
|
|
||||
|
||||
sorry,er had "moeten blijven" moeten staan idd...
na m'n werk verder gegaan met opbouwen,alles wat aan de body hoort zit er weer aan; daarna al m'n rommel bij elkaar gezocht en naar de opslagloods gebracht,heb daar een veel betere stelling en 200m2 hobbyruimte tot m'n beschikking. goodbye oude hobbyhoek;
|
||||
|
||||
rest is ook gerold,net klaar....
heb de rims eronder zitten,geen tijd gehad voor foto's helaas nog even afbouwen dan post ik het totaalplaatje wel uitvoerig