![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ervaar ik toch niet zo moet ik zeggen, een mening geven is 1 ding Maar keer op keer iemands topic volspammen is iets heel anders ... Enfin, bedankt voor de complimenten in ieder geval!
|
|||
|
|||
![]() vind het een leuk leuk en strak slettatje
less is more ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jij hebt smaak kerel en daar kan geen enkele negatieve reactie iets aan veranderen
![]()
|
|||
|
|||
![]() als je dat maar weet wat een gezever zeg!!
zeg nu zelf wat heeft een auto meer nodig dan een dikke verlaging + een dikke velg? niets want zo zijn ze het mooist, zeer vette jetta maat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er DIK uit Misha!! Heb je ex jetta nog wel gezien in hardenberg bij stroeve vorige week .
|
||||
|
||||
![]() Thanks heren!
De rode rijdt inderdaad in Hardenberg rond Joey!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja en nee toch. Bij iedere auto en persoon is het weer anders wat je er mee doet qua styling. En waar moet je dit soort "projectje(s) anders plaatsen hier op het forum dan onder het kopje watergekoelde projecten !? Blijven toch 1 voor 1 dikke Jetta's als je het mij vraagt!! ![]() Ik zou er persoonlijk alleen dunne bumpers op plaatsen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je ook wel gelijk in moet ik dan toegeven. Heb je topic eens gelezen op mk2.be denk ik, maar voort weet ik dat er niks nieuws meer toegevoegd wordt. Ik bedoelde dat er hier een project topic is, van u dus, waar niks in beschreven is aan veranderingen is om maar in te springen op reacties van anderen hier. Want ik zelf heb liever dat men die goude mk2's waarvan jij er 1 hebt wél post in plaats van helemaal niet post!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
D'r staan smilies achter Stijn ![]() ![]() Een VW heeft idd maar erg weinig nodig om er dik uit te zien ![]() En nee, geen dunne bumpers erop ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misha, je hebt weer snel een mooie auto neergezet. ![]() btw ik zou de wielen juist donkerder maken als contrast. ![]() Maar ja het is jouw auto natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik dit zie mis ik mijn witte Jetta ook wel, heb 'm ook vaak genoeg zien passeren op VAGFest
![]() Mooie Jetta! Al vond ik de rode net iets stoerder ... |
|
||||
|
||||
![]()
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 22-08-2009 at 19:02. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn voorkeur gaat ongetwijfeld uit naar wit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht dat wit niet zo mooi uit zou komen met de gepolijste rand, maar je plaatje overtuigd... ![]() Wit is mooier dan donkergrijs / zwart Doen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De bedoeling is wel dat de gehele velg wit wordt, dus geen gepolijste randen meer!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zou ik er zo'n zwart randje op doen wat reflecteert (geen idee of die er ook in het zwart zijn). Anders is het zo wit. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel de intentie, dat het zo wit wordt
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ga toch voor dat donkere,hoe ze waren of zwart...dat witte is IMO een beetje teveel van het goede....
|
||||
|
||||
![]() Je kan niet teveel van iets goeds hebben
![]() ![]()